K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2008, 00:38   #1
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Unhappy argh

Ja dette har intet med systemet at gøre, men jeg har fandme lige fået stjålet min knallert, fra min carport..FU..!!

Det grimme er at, det må være en`, der ved jeg er på kursus ( dejligt privat aktør shit)..

Jeg bor langt ude på bøhlandet, og bruger den kun til at komme til mine venner, der bor 1 til ½ anden km. fra mig, da jeg ikke kan gå så langt..

Og nej, jeg har snydt systemet, for jeg har sq ingen police ( ikke råd) knallerten er lovlig, men akak , for fanden da, slut med at besøge vennerne, og få lidt luft.

Ps jeg behøver Ingen : du må ikke køre uden police os.v. eller : ja det er ulovligt..

Tak, Ville bare lige have lidt luft ( lidt paranoid er jeg sq også nu, har heller ikke lås på mit udhus", men det får jeg fandme imorgen.

Nå håber " nogen forstår, at jeg er tudefjæs, og ellers .. ja så fik jeg da luft
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2008, 00:44   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
øv for den da.. selvom du kører uden police kan du måske nok melde den stjålet.. om ikke andet kommer der måske et lille indslag i lokalavisen. og måske er der lige en forældre et sted som undre sig over sønnikes nye kværn... som han har byttet sig til her og der eller hvad de nu har af undskyldninger... jeg har hørt så rigeligt af den slags desværre af min egen søn.. øv for den.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2008, 00:51   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak Huldra Jeg har ringet rundt og sat " jungletrommerne igang i lokalområdet.

Men desværre er det sq nok forsent. og jeg har ikke råd til en ny, fatter sq heller ikke nogen, kan stjæle en gammel rusten puch maxi, men lidt reservedele kan De måske bruge.

Tak for medfølelse", jeg har sq tudet, og forbandet mig selv, skulle jo have haft en lås på.. men bor så øde at det " plejer man ikke"

Nå så blev jeg så klog.

Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2008, 09:10   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Ellers prøv at kigge ved den nærmeste station, hvis der er nogen, eller busholdeplads.. jeg har engang fået stjålet min cykel og fandt den igen på stationen.. nogen skulle åbenbart nå et tog.

ja det er smadderærgeligt, håber du finder en løsning. prøv avisen, måske er der nogen som så tilbyder dig en gammel knallert..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2008, 10:04   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
helle4 vi har også prøvet at få stjålet en knallert og fik den tilbage ved at hænge sedler op i lokalområdet og gå en tur, pludselig stod den ved et fællesareal det at du efterlyser den kan gøre at hvis det er nogen unge mennesker så har de ikke lyst til at køre på den mere ....

Håber du finder den eller finder ud af noget andet , det er ikke til at undvære hvis det er ens eneste mulighed for at komme bare lidt rundt ...
  Besvar med citat
Gammel 19-08-2008, 22:36   #6
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak for support, og jeg har som sagt rundkastet det i hele området, og med den fart " sladder" løber rundt her ( på den gode måde) så har jeg måske en chance, for at få den igen, der er ihvertfald ingen, der tør køre på den i omegnen.

Den er fandme stjålet fra marksiden, opdagede jeg først idag, kunne heller ikke forstå hunden ikke havde skabt sig..

Nå nu vil jeg ikke bruge mere energi på det, har tudet nok.

1000 Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Argh ! :mad: SoLost Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 69 29-09-2010 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension