K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2010, 23:10   #11
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
MUGGE du skal da ikk føle dig straffet ,stop med at ryge så ,det belønnes med det samme ...Bedre helbred bedre øknomi og en bedre ånde jeg er nu spændt på "løn" sedlen,men forventer da ikk at stige ...
var lige hos lægen i dag, ryge stop, mærker man ikke før om et par år, men på pengepungen
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 00:18   #12
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
ryge stop, mærker man ikke før om et par år, men på pengepungen
fint nok med at de hjælpe midler man kan få men der er jo desvære ikke kommet en midle til at komme ud af de hjælpe midler der hjælper end med at holde op med at ryge gad vide om de også putter afhænlig stoffer der i .problemer med at holde op med at ryge er om 10 eller længe kan man få så sygeligt lyst til at smøg så det er en kamp at holde op sådan set hele livet.og alt tobak er steget 10% længe leve tyskland :P

Sidst redigeret af superkok; 22-01-2010 kl. 00:45.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 00:46   #13
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hvis man kan finde motivationen kan hjælpemidler som nikotinprodukter holde en igang med en svær proces. Så kan man trappe hjælpemidlerne ned når man behersker trangen i de situationer hvor man plejede at ryge. Efter maden, til kaffen , efter s*x osv. Måske får man endda kondi til at gå en runde mere hvis kadavered ka holde til det.
Spøg til side, hehe
Jeg har ikke røget i 10 år nu efter at have været storryger i 25 år, og jeg mærker det ikke hårdere end lysten til en hotdog når jeg går forbi en pølsevogn..... Det kan jeg altså godt modstå og have det fint med.
Måske har manglen på morgenhoste hjulpet på det ....

mvh Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 10:13   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
så er rygestop lige som i politik ...For syntes efterhånden at ,der er så mange overaskelser af de dårlige, og siger man hvornår er "de" så blivet enige om det,så er det gerne flere år siden...Jeg kan anbefale rygestop jeg røg i 15år de sidste 10 år 20stk om dagen jeg stoppede for 20 år siden og mener at der var gevsnst det første år også,led tidliger af halsbetendele 5 til 6 gange om året, og det slap jeg for derefter....jeg var med i et bilnd forsøg på bispebjerg hospital med nekotin plasteret da det kom frem...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 22-01-2010 kl. 10:23.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 10:26   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
undskyld det skulle jo ikk være en tåd om ryge stop, MEN jeg kunne da godt ønske at den nuværende regring gik op i røg
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 11:18   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man skal aldrig sige smøger og stop i en tråd så bliver det en ryge tråd ha ha ha .. men jeg kan godt følge dig Ville vi er helt til grin for vores penge mange af os har sq været med til at tjene ind til den statskasse som nu forære de velhavende penge ...

Men man kan da håbe at det kan flytte noget stemmer til den anden side når den alm dansker finder ud af hvor meget h*n får ud af de meget omtalte skattelettelser -...

Tænk da en forbrugsfest der ville komme hvis det var de dårlige økonomier der fik lettelser der kunne mærkes der var nok en større chance for at den enlige mor på kontanthjælp eller ægteparret i lejet lejlighed med mindste lønnen ville skynde sig ud og omsætte dem i forbrug der er nok grænser for hvor meget dem der har i forvejen kan finde på at bruge penge til (andet end mere opsparing og man forstår dem jo godt )

Min søn går på seminar hvor de også lige har haft en kæmpe diskussion om SU hvor nogen af hans med studerene mener det er langt ude at nogen vil have sat SUen op for det er jo fint og hvad kan man mere forlange i lommepenge .. øøøhhh

Min søn var ved at falde ned af stolen af foragelse da han fandt ud af at nogen skulle *hygge* for deres SU og at de så fik hjælp hjemmefra det var dem der syntes at SU var ok , så han skrev sit budget og hang det op i klassen he he .. (Han skal jo betale regninger husleje og mad osv af sin SU ) men det viser jo blot hvor forskelligt man ser på tingene alt efter hvad man selv har ....
  Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 11:47   #17
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja vend det hele om så regeringen ligemeget hvem der har magten tager fra de rige og give til de fatter alså kontanthælp fp osv osv.ikke som de gør nu og gøre de rige mere rige og de fattige mere fattige .og selfølgelig stopper deres kassentinkning som de gør i komunerne så tager vi lidt fra den her kasse så lidt fra den her osv.minder mig for meget om den dammel danske film med ove srogø eller havd han hedder hvor han var bank man og havde kasse system
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 12:42   #18
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Sundhed's skadelig

så en artikel...om at ris kan give kræft....

Det jo snart lige meget hva man gør...så det sundhed's farligt...

Men det mest sundhed's farlige jeg lige pt kender til......det er da kommunenerne's behandling af folk som har brug for hjælp
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 13:09   #19
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
så en artikel...om at ris kan give kræft....

Det jo snart lige meget hva man gør...så det sundhed's farligt...

Men det mest sundhed's farlige jeg lige pt kender til......det er da kommunenerne's behandling af folk som har brug for hjælp
ved godt det er off topic er blevet ringet op af kræftens bekæmpelse og jeg ville være med i en undersøgelse og mobil telefoner og tv og andre elektroniok give kræft ja jeg læse også den med ris
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 14:31   #20
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
tak martin,det er sgi da ikke til,at finde ud,af alle de partier,højre,venstre,midt for,og hvad der ellers måtte være på Borgen...

synes efterhånden vi alle har fået venstre folk på hjernen,hvis vi snart har en,med alt det vi får smidt i hovedet...fra systemet og regeringen...

jeg synes det er helt top dollar,at vi alle kan have en god sort humor her og en masse ironi...enten vi ryger eller spiser ris...

Sidst redigeret af anetta; 22-01-2010 kl. 14:37.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen skattelettelser til arbejdsløse.... Ninja Politik og Samfund 27 27-01-2012 09:58
Dobbelt-op på skattelettelser til de rigeste! buster Politik og Samfund 2 21-06-2010 18:45
VK-regeringen, skattelettelser og organsalg. Tante Ana Politik og Samfund 28 17-05-2009 10:20
massive skattelettelser til de ældre i gode job ! Stella Politik og Samfund 1 21-10-2007 15:18
Pensionister betaler for skattelettelser Stella Politik og Samfund 31 04-09-2007 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension