K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2008, 19:58   #21
lillespir
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 89
Styrke: 17
lillespir er ny på vejen
Hej Sara
Jeg sendte dig en PB sent i går med yderlige oplysninger.
Grunden til at jeg ikke ville skrive om mit kendskab til Smerteklinniken på Vejle sygehus
her på siden er fordi jeg følte at jeg udleverede min datter og det vil jeg for alt i verdenen ikke.
Men som du kan se er jeg overhovedet ikke tilfreds med det sted, jeg er af den holdning at ledelsen på Vejle sygehus lige så godt kunne nedlægge den afdeling da det bare er spild af gode skatteborger kroner.

Jeg håber du vil gøre brug af det frie sygehusvalg og tage til Vejlefjord .
Hvis du vil høre et oplæg af sygeplejerske LOTTE VAGN-HANSEN, kan du møde op i 3f i Horsens d.4.9 fra kl.13.00 Da er der Festdag for Fleksjobbere
Så vil du finde ud af om det er noget for dig at få behandling på Vejlefjord.
Hvis du ønsker det er jeg sikker på at jeg kan skabe kontakt til en der har fået behandling der.
Mange hilsner
Rita
lillespir er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 07:19   #22
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Lillespir

Smertekliniken på Vejle sygehus tænker du her på neru afd. for der har jeg gået siden maj måned og de er da fulde af lo.. for at sige det mildt, de siger en ting, skriver noget andet og både virker og er skide ligeglade med hvordan du har det og deres opføresel er ikke som man kunne forvente på et offentlig sygehus
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 08:42   #23
lillespir
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 89
Styrke: 17
lillespir er ny på vejen
Hej Falco
Nej det er ikke Neuro afdelingen,
PUHA godt jeg ikke har nogen tilknytning til den afdeling.
Hvad er det da for en afdeling, har du ikke en mulighed for at skifte til et andet sygehus? for sådan en behandling er da uværdig og hamrende urimelig. Det hører da ikke nogen steder hjemme at de ligeglade med dig som person og hvordan du har det, jeg vil da mene,når du er i deres regi skal de tage hensyn til dig uanset hvad du fejler.
Smerteklinikken ligger oppe i skovområdet bag ved sygehuset,hvis du følger parkeringspladsen op langs dagkirugiskklinik kommer du op til stedet som huser smerteklinniken.

Jeg håber du er en stærk person for der skal virkelig nogle gevaldige rygstykker til at klare den behandling.
Mange hilsner Rita
lillespir er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 08:52   #24
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
HEj Lillespir

Ok kunne jeg ellers godt lige tro da de er igang med at prøve at smertelindre mig.

Jo det er en herlig afdeling har haft 4 læger der nu, den ene siger det ene den næste noget andet også videre. Har fået lavet forskellige test og fik først at vide den ene var ok, da jeg så snakkede med en anden læge sagde han at det forstod han ikke da der stod den lå lige på kanten( EN NERVETEST) da jeg så kom ind til overlægen sagde han at det havde den læge aldrig udtalt sig om for det viste han ikke en skid om, ja hvad gør man så lige, overlægen er en type der nærmest lå på stolen som om han ikke rigtig gad være der, og hans kommentar var du får lige nogle andre piller, prøv dem i 3 måneder og kom igen.

Så ved jeg vist godt hvor smerteklinniken ligger gemt

Bare rolig er stærk Lader mig ikke knække, hverken af systemet eller af sundhedsvæsnet, det er mit liv og ikke deres, så kæmper til sidste blodsdråbe imod dem.

Næste kamp er her kl. 10 hvor jeg skal til møde på kommunen efter 8 ugers afklaring.

Hilsner
Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 08:55   #25
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Gode og dårlige smerteklinikker

Jeg blander mig lige i debatten....

Da jeg for flere år siden blev henvist til smerteklinik, faldt valget i første omgang på Århus.

Min mand var heldigvis med som bisidder (og chauffør).
Vi var der i 15 min., og aldrig før eller siden har jeg/min mand været udsat for så umenneskelig en oplevelse.

Sidenhen erfarede jeg, at Lise Ehlers , slog sine folder dette sted, og der forklarer vel i virkeligheden, at jeg var havnet på det helt forkerte smertecenter.

Der er rigtig mange smertecentre der er til en kæmpe hjælp for rigtig mange, men desværre også svipsere.

Derfor - prøv igen - hvis det første sted ikke du'r så få en henvisning til et nyt.

Jeg gjorde det, at jeg ringede til smertecentret i Ålborg, forklarede hvad jeg havde oplevet i Århus, og spurgte om det også var hvad jeg ville forvente hvis jeg blev henvist dertil?

HELDIGVIS viste det sig, at jeg denne gang havnede på den helt rigtige hylde, jeg har fået en helt uvurderlig hjælp der.

Iøvrigt - (men det er en helt anden historie) - havde Ålborg Smertecenter hørt om problemet med Århus før.....

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 08:58   #26
sara
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Indlæg: 64
Styrke: 17
sara er ny på vejen
Tak for jeres søde svar...

Jeg har valgt at benytte mig af det frie sygehusvalg, og kommer derfor på Vejle fjord,
det lyder som et super dejligt sted, håber de kan hjælpe mig til forstå og tackle mine smerter på en bedre måde, fandeme hårdt at gå i sådan et smertehelvede i så mange år, vil så gerne ha lidt af mit gamle liv igen......

Knuzz Sara
sara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 09:03   #27
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Sara kan kun sige at Vejle fjord har et rigtig godt ry og er et smukt sted at opholde sig på.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 09:07   #28
sara
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Indlæg: 64
Styrke: 17
sara er ny på vejen
Har også kun hørt godt om Vejle Fjord end til videre, men kan se det er flyttet til Kolding, nogle der har været der siden de er flyttet????
sara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 10:35   #29
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Sara

Det er rigtig de er flyttet. Til Kolding. Der var for lidt plads til pengene i Vejle. Derfor flyttede de til Kolding og har fået nogle dejlige lokaler der. Nåede lige at komme derned et par gange.

Knus
Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 23:25   #30
lillespir
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 89
Styrke: 17
lillespir er ny på vejen
Hej Sara
Jeg var ikke klar over smerteklinikken var flyttet til Kolding, beklager meget, men det er også knapt et år siden at veninden har været der. Sorry
Held og lykke med VejleFjord og i fremtiden håber det får den rette behandling, jeg er ret sikke på at du ikke bliver skuffet.

Hej Trine
Fyføj for en omgang, men det var en fed ide du fik med at ringe til Ålborg inden du blev henvist dertil.
Rart at høre at du er på rette hylde deroppe.
Det er jo desværre sådan at man sjældent kan dæmpe dårlig omtale, og heldigvis for det er med til at andre bliver forskånet for samme plage hvis man vil læse hvad der er skrevet.
Held og lykke i fremtiden.
Mange hilsner
Rita
lillespir er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvordan er det nu lige med smerteklinik?? kandelsdorff Alt det andet 3 22-10-2012 14:39
Smerteklinik jjsonn Dit og Dat 17 06-06-2012 23:27
smerteklinik sanne mor Alt det andet 0 23-08-2011 18:57
smerteklinik anja Dit og Dat 5 28-08-2008 07:07
Smerteklinik og praktikken?? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 29 07-03-2008 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension