K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2010, 08:55   #1
Hønsehuset
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2008
Indlæg: 18
Styrke: 16
Hønsehuset er ny på vejen
Smile Hjælp!!!!!

Hjælp!!!!!
Her er min journal i en æggeskal.
Det hele startede med at,min far hr. Hane gjorde kur til min mor frk. Høne.da han syntes,,hun var meget æggende,og det kom der så et lille æg,ud af. Da jeg havde lagt i min rede et stykke tid,fik jeg sådan en på skallen, så jeg måtte kravle ud af min lune rede,så allerede fra fødslen udviklede jeg så en psykose,jeg havde det ikke for godt, i min lille hønsegård,fik gammelt franskbrød,lidt korn og en smule kyllingelever.Vi kyllinger der gik i hønsegården,kunne ikke altid enes så,vi kom tit op at toppes,så en dag tog min far mig ved vingebenet,og det gjorde så ondt,at jeg senere måtte opereres for en kold skulder,jeg gik så til genoptræning,for at få vingebenet i orden for jeg skulle jo ud at arbejde for føden,men den fungerede ikke 100% men da jeg så skulle arbejde fuld tid,kunne jeg ikke,så jeg skrev en ansøgning til kommunen,om jeg så ikke kunne få mig et flexjob,det blev så bevilliget,og jeg kom i job ved et korn og foderfirma,der gik ikke ret lang tid efter at jeg startede på det job,at jeg så fik en diskusprolaps,ved at løfte på de tunge kornsække,så jeg måtte afsted til hospitalet,for at blive opereret,Jeg var meget nervøs og tænkte tilbage på, da jeg lå i min lune rede og havde det som blommen i et æg,men operationen gik heldigvis godt,men bagefter skrantede helbredet,så jeg måtte søge igen hos kommunen,om jeg så kunne få førtidspension,det blev bevilliget på betingelse af,at jeg så først skulle på en skole,for at lære noget om samfundet.Jeg glædede mig til at komme i skole med de andre kyllinger,og da jeg så kom hen til skolen stod der mange kyllinger,på række og geled,skolen den hed Slagteri og vi fik så at vide at vi skulle hænge i en krog med benene,så hovedet hang nedad,for det blev man meget klog af.Vi kyllinger kom så op at hænge under loftet og kørte rundt som i en karrusel,det var sjovt,men henne for enden af transportbåndet,hang der en stor kniv og jeg nåede lige at tænke at kommunen,godt nok var nogen kloge hoveder, inden at mit hoved røg sig en tur.
Hønsehuset er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 09:46   #2
rosemus
Ved at vænne sig til K10
 
rosemuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2008
Indlæg: 19
Styrke: 0
rosemus er ny på vejen
Se det var et rigtigt eventyr.
rosemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 10:21   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh ja da men et rigtigt trist eventyr.. med virkelighedsfornemmelse..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension