K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2008, 22:50   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster giver Pia helt ret BASTA

Selvfølgelig skal de komme hjem til jer hvis ikke han kan komme til dem jeg ved sq ikke hvad det er der fare igennem hovdet på de kommuner nu til dags , syntes det er blevet tusind gange værre end nogensinde før ..

Menneskelighed og respekt det er en by i rusland for dem...

Gad vide om pressen ville høre dig og lægge mærke til dig hvis vi alle sammen kom og skubbede din mand til møde på en båre....

de burde fandme skamme sig på den kommune...
  Besvar med citat
Gammel 10-07-2008, 19:50   #12
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Det er godt nok ikke et svar på det stilte spørgsmål, men jeg vil lige gøre opmærksom på bekendtgørelsen til Retssikkerhedsloven § 38
Hvis kommunen pålægger en udersøgelse, skal udgifterne til transport også betales.

https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=20897#K7

§ 38. Kommunen, statsforvaltningen, Sikringsstyrelsen og Ankestyrelsen betaler nødvendige udgifter til lægeerklæringer, undersøgelser, behandlinger, transport og lignende., som myndigheden pålægger borgeren eller klageren, og som ikke afholdes efter anden lovgivning. Udgifter i forbindelse med behandling af sager efter § 168 i lov om social service dækkes efter § 168, stk. 5, i lov om social service.
Stk. 2. Der udbetales vederlag, befordringsgodtgørelse og godtgørelse for nødvendige udgifter til handicapkompensation som f.eks. tegnsprogstolkning eller sekretærhjælp til de udpegede medlemmer af Ankestyrelsen, beskæftigelsesankenævnene og de sociale nævn.



Jeg mener, der er en principafgørelse, der fastslår, at udgifter = billigste transport med offentlige transportmidler - men jeg er ikke sikker. Nogen kan måske finde den?
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kørsel til fx fys.. Pophår Alt det andet 5 07-07-2010 12:37
Taxa og arbejdsprøvning Smidt Din historie 8 14-12-2009 18:40
Kan jeg få kørsel til genoptræning? Camille Hjælpemidler til handicappede 6 03-10-2009 21:14
Kørsel Mila Alt det andet 9 30-08-2009 10:59
Kørsel til behandling. popiae Alt det andet 6 18-08-2008 07:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension