K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2009, 16:23   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh hvor jeg håber du får ret c.l.e.o - synes du viser tænder, er det sådan de nye kommer til at se ud i 2010??

Fniiis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 21:02   #32
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
åhh sig ikk tænder min visdomstand i under munden er altså øm men sidst jeg fik hevet en tand ,ende jeg på flydene kost i lang tid fik jo en nerve skade, så vil ikk have den ud før efter jul ,men er jo mega bange for at den laver rigtig balade i helligdagene ,for tandlægevagten er altså dyr og mega lang vente tid...SÅ nej jeg viser ikk tænder og bider kun forsigtig sammer
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 21:55   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helene nu er det godt nok nogen år siden for mit vedkommen men min eks var også en god sjat bagud da jeg søgte igennem kommunen ikke mindre end 9 mdr og jeg fik dem med tilbagevirkende kraft og resten fremefter (det er sådan at man får betalt forskudsvis ) så håber da det samme for dig , der er garanteret et par huller de så kunne falde i
  Besvar med citat
Gammel 24-11-2009, 10:42   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja for dælen! Jeg har massere af løse regninger til forfald, og det ku jo være meget rart at starte 2010 nogen lunde i økonomisk balance......jeg har måtte låne lidt penge af min Mor, så håber hun kan få dem tilbage her i December.
Og jeg har en mega lysregning som jeg håber jeg kan få delt over 3 gange....det kræver så bare lige, at jeg har penge nok til at betale det sidste afdrag på forrige lysregning - totalt skruen uden ende

OG
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 00:53   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pengene røg ind på kontoen D 8 December, ganske uproblematisk.

De 10.000 havde jeg desværre lånt af min Mor, så de skulle betales tilbage. Dertil var der nogle regninger, men det passede med jeg havde de 3200 kr tilbage, som er det beløb jeg skal modtage fremover om måneden. Så det var vildt dejligt!. Det er så også de penge jeg har til resten af måneden, så der skal tænkes....gaverne til børnene er endnu ikke i hus. Og den ældste har fødslesdag d 19 December

Igår fik jeg så den glædelige nyhed, at jeg også er bevilget julehjælp. Troede egentlig ikke jeg ville komme i betragtning som førtidspensionist, men den slap igennem nåleøjet - jeg søgte gennem skolen.

Jeg har søgt før som kontanthjælpsmodtager, men fik afslag flere år i træk (og opgav til sidst), så jeg er simpelthen så glædeligt overrasket!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 11:06   #36
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
HeleneKr det var godt det hele gik i orden inden jul,jeg har selv fået til 3 børn gemmen ca 20 år og de er kun til den ene kommet for sent en gang ,efter en flytning, så man må sige at bidrags afd. det fungere rigtig godt.....tillykke med julepakken og håber i får en god fødselsdag.......Det da dårlig planlægning at lave børn lige på til jul
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 12:43   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, han skulle også først være kommet til Januar, men han ville ud da julen nærmede sig. Typisk ham!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadestyrelsen.....Nogen erfaringer? ladytass Alt det andet 13 20-07-2012 15:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-07-2012 10:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-05-2012 10:21
Er der nogen der har erfaringer med Refleks charho Alt det andet 8 27-06-2010 08:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension