K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2011, 18:45   #21
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
ja du har ret Hexi,tror mere det bare er skuffelse over hvor ulækkert politik i det hele taget er.Det eneste du ser er en masse spin.Hvis jeg havde haft stemmeret så ville jeg ikke have brugt den.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:02   #22
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hvis du havde haft stemmeret... ja det er jo lige det...
Jeg havde heller ikke stemmeret... meeenn den ny regering er på vej til at åbne for dobbelt statsborgerskab så både du og jeg fremover kan stemme i det land vi bor i...
Det er ikke sikkert du vil benytte det...men jeg vil helt sikkert
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2566171.ece

....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:17   #23
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
AK - at man da ikke lige kan give folk (lyt: regeringen) tid til at komme igang, for pokker de er jo ikke engang startet endnu!

Hvad er der med os danskere, brok brok brok......
Det tænker jeg også... der har kørt en lang tirade inde i gruppen Bedre vilkår for førtidspensionister som bare er løbet helt af sporet med brok over regeringen. Inden den overhovedet havde skrevet under på grundloven!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:17   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Politik er jo ikke bare sådan en slags godtepose man kan få tildelt til at forsøde tilværelsen med. Politik er økonomi, og hvis der er dårlig økonomi, jamen så udebliver godteposen, og lige nu har vi MEGA underskud og stifter gæld hver eneste dag!!

At de i det hele taget kan kickstarte er imponerende, for vi er nærmest i undtagelsestilstand og skal jo nødigt gå Grækenland i sporene. Så lad nu lige regeringen finde fodfæste og lad dem få eftertjekket kasserne for eventuelle minusser rundt omkring i de forskellige ministerier, så vi reelt ved hvad vi er oppe i mod.....

Hele valget er jo lidt lige som man sidder med julekataloger fra alle de lækre steder der rummer en masse ønsker - og så kan man sidde og krydse af hvad man gerne vil have. Noget er der råd til, andet er der ikke råd til, og noget må der spares op til og andet må rykkes til næste jul. Men der er også ting man ligesom ved aldrig bliver aktuelle fordi det simpelthen er alt for dyrt, eller som kun kan skaffes hvis der kommer en uforudset indtjening...

Politik er lidt derhen af, og det nytter ikke noget man hænger med mulen over man ikke fik hvad man ønskede sig, men man ved jo at de har vareren på programmet, men at det økonomisk ikke er muligt i øjeblikket....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:18   #25
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
AK - at man da ikke lige kan give folk (lyt: regeringen) tid til at komme igang, for pokker de er jo ikke engang startet endnu!

Hvad er der med os danskere, brok brok brok......
Det tænker jeg også... der har kørt en lang tirade inde i gruppen Bedre vilkår for førtidspensionister (på fjæsbog) som bare er løbet helt af sporet med brok over regeringen. Inden den overhovedet havde skrevet under på grundloven!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:26   #26
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Hvis du havde haft stemmeret... ja det er jo lige det...
Jeg havde heller ikke stemmeret... meeenn den ny regering er på vej til at åbne for dobbelt statsborgerskab så både du og jeg fremover kan stemme i det land vi bor i...
Det er ikke sikkert du vil benytte det...men jeg vil helt sikkert
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2566171.ece

....
Årh.. ej, hvor god læsning!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 19:44   #27
Cirkel
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2010
Alder: 49
Indlæg: 52
Styrke: 15
Cirkel er ny på vejen
Vi kan ikke forvente at få alt hvad vi peger på, men jeg synes der er mange gode ting, selvom der også er noget der er taget af bordet.

Fx synes jeg at varighedsbegrænsningen på sygedagpenge og kontanthjælpsloftets afskaffelse lyder RIGTIG godt!
Cirkel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 20:17   #28
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
Hvad vil du bruge det til hexi,stemme i Bulgarien?
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 20:21   #29
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
nu er det jo ikke slavist de vil og fælger det det er jo kun grundlaget til hvad de mener alt kan ændre sig til det gode eller de dårlige. mange af de dårlige ting ved vi her tænkes på afgifterne på ja fødevare spiritus sodavand smøger osv som vil give mere grænse handel som selv folk i børnehaven klassen kan regne ud når man ved priserne moms osv i tyskland.men nu ved vi jo ikke helt hvad og om kontanthjælper FP osv får en håndreæning osv inu jo
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 20:25   #30
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Hvad vil du bruge det til hexi,stemme i Bulgarien?
Ja selvfølgelig da...det er jo der jeg bor...så jeg vil stemme hvis jeg har muligheden...jeg er jo frataget muligheden for at stemme i det land der vil ha mine skattekroner...
Jeg kunne have stemt til borgmestervalget her i landbyen, men det fandt jeg desværre ud af for sent... næste gang er jeg ops på det og vil være med til at vælge borgmester...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvilken lov gælder her østerbro Spørgsmål ang fleksjob 1 01-03-2013 14:02
Hvilken chance ? dobar Spørgsmål ang fleksjob 5 08-12-2011 02:17
Hvilken § Rådvild Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 28-10-2011 07:55
Hvilken fagforening... Mette1107 Alt det andet 30 02-10-2009 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension