K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2009, 19:27   #21
knudsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Indlæg: 134
Styrke: 16
knudsen er ny på vejen
jo mange tak. jeg sku få nogen papirer i morgen som skal udfyldes og sendes tilbage til kommunen og så vil de regne ud præcist hvad jeg vil få udbetalt. men tænkte på om der er nogen der har fået sådan nogen papirer efter de fik tildelt ftp og ka sige lidt om hvad det er for nogen papirer?
knudsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 19:31   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Øh... ved det ikke helt, men du SKAL tilbydes en supplerende pensionsordning, hvor du indbetaler cirka 150 kroner pr. måned, og kommunen indbetaler cirka 300 kroner.

Du kan selv vælge, om du ønsker det eller ej.

Mon ikke kommunen skal vide, om du har en privat pensionsordning?!

Så modregnes det evt. i dine udbetalinger.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 00:47   #23
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hurra.. tillykke med pensionen..

nu kan huskøbet jo komme nærmere hvis det er... skriv endelig igen, hvis du har brug for råd og vejledning omkring husvalg/køb.. jeg har da lidt erfaring med huskøb, og hvad man skal læse godt i en salgsannonce og se efter på billederne.. og en som kigger med andre øjne kan være godt. og jeg har brugt meget tid på at se og læse på www.boligsiden.dk

jeg er ikke ekspert eller mægler eller noget i den stil. men er selv på det 4.hus og har kigget på flere..
held og lykke med det hele.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 11:01   #24
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Tillykke

med pensionen og dermed dit nye liv......Nyd det og glæd dig over al den tid og energi du før brugte i kampen om pensionen....Nu kan bruge på andre dejlige ting.

og alt godt for dig og dine
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 13:17   #25
knudsen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Indlæg: 134
Styrke: 16
knudsen er ny på vejen
har i dag modtaget papirer om min ftp kan ydes fra 1. marts men ku forstå på formanden fra pensionsudvalget at jeg ville gå en måned endnu før jeg fik en ftp løn. så jeg får den fra 1. april eller? kan ik lige gennemskue det. men vil få nærmere besked fra pensionsteamet som vil beregne hvad jeg vil få. der står også hvis jeg har spørgsmål kan jeg kontakte min servicekoordinator. men der står ingen steder hvem det er eller noget tlfnr?? ang. mit huskøb vil banken se dokumentation fra kommunen hvad der vil gå ind på
min konto hver måned, er det noget jeg vil få nogen form for dokumentation på automatisk?
knudsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 18:35   #26
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Cool Hjerteligt Tillykke Knudsen

Citat:
jo mange tak. jeg sku få nogen papirer i morgen som skal udfyldes og sendes tilbage til kommunen og så vil de regne ud præcist hvad jeg vil få udbetalt. men tænkte på om der er nogen der har fået sådan nogen papirer efter de fik tildelt ftp og ka sige lidt om hvad det er for nogen papirer?
jeg kunne slet ikke overskue disse papirere og ringede til pensionskontoret, og fik dem til at hjælpe med dem.
Men det er de papirere som afgøre hvor meget du vil få i førtidspension.

Citat:
har i dag modtaget papirer om min ftp kan ydes fra 1. marts men ku forstå på formanden fra pensionsudvalget at jeg ville gå en måned endnu før jeg fik en ftp løn. så jeg får den fra 1. april eller? kan ik lige gennemskue det. men vil få nærmere besked fra pensionsteamet som vil beregne hvad jeg vil få. der står også hvis jeg har spørgsmål kan jeg kontakte min servicekoordinator. men der står ingen steder hvem det er eller noget tlfnr?? ang. mit huskøb vil banken se dokumentation fra kommunen hvad der vil gå ind på
min konto hver måned, er det noget jeg vil få nogen form for dokumentation på automatisk?
du er tilkendet ftp. pr. 1/3 og vil først få udbetalt 31/3

du skal huske at få lavet din skat om, og de kan også fortælle dig hvor meget du ca. vil få udbetalt

det jeg gjore, var at pensionskontoret hjalp med at regne ud hvad jeg ville få om mdr. før skat og fik det skrevet ned og videre til skatte afdellingen og fik dem til at lave skatten og og spurgte om de kunne se, hvad jeg ca. ville komme til at få. om mrd.

husk du selv skal afmelde fagforeningen, hvis du er i sådanne en og hvis du har en ulykkeforsikkring at den skal dække fuldtids.

ved ikke om det er noget hjælp til dig
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 20:09   #27
mor4
Føler sig hjemme på K10
 
mor4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2008
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 35
Styrke: 16
mor4 er ny på vejen
STORT TILLYKKE med pensionen. Hvor dejligt for dig
mor4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 22:37   #28
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Også stort tillykke herfra.
Det er så rart at høre når det lykkes.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
hvis du har en ulykkeforsikkring at den skal dække fuldtids.
Det skal man faktisk også, hvis man "bare" går arbejdsløs, da man ellers kan rende ind i problemer m.h.t. om forsikringen dækker, på det tidspunkt hvor ulykken skete.
En fritidsulykkesforsikring er baseret på, at man har et job på en arbejdsplads, hvor man, forsikringsmæssigt, er dækket ind i arbejdstiden.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 23:08   #29
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Også stort tillykke herfra.
Det er så rart at høre når det lykkes.



Det skal man faktisk også, hvis man "bare" går arbejdsløs, da man ellers kan rende ind i problemer m.h.t. om forsikringen dækker, på det tidspunkt hvor ulykken skete.
En fritidsulykkesforsikring er baseret på, at man har et job på en arbejdsplads, hvor man, forsikringsmæssigt, er dækket ind i arbejdstiden.
Ja ... hehe det fandt jeg også ud af da jeg skulle lave det om hihi jeg viste det ikke, at man skulle dette, når man var på kontanthjælp

så jeg fik 2 poliser eller hvad de nu hedder inden for 4 dage en der skulle dække mig ind til jeg 3 dage sener blev ftp.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2009, 23:21   #30
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
Ja ... hehe det fandt jeg også ud af da jeg skulle lave det om hihi jeg viste det ikke, at man skulle dette, når man var på kontanthjælp
Det skal man faktisk, lige så snart man stopper med at gå på arbejde.
Uanset om man er på den ene eller den anden ydelse, eller om man er ægtefælleforsørget.
Hvis man altså vil være dækket ind, forsikringsmæssigt.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så lykkedes det søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 47 30-04-2013 18:44
Så lykkedes det.... Pip Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 09-03-2013 12:18
Yes, så lykkedes det ;-) chico Jeg har fået job. 20 08-05-2012 13:52
Det lykkedes Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 12-03-2011 13:47
Det lykkedes. Jørn-Fyn Dit og Dat 11 07-05-2010 12:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension