K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2008, 13:31   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Her er sindslidelse en kvalifikation

Citat:
Her er sindslidelse en kvalifikation --

Hvis alt går som planlagt starter professionshøjskolen, University College Nordjylland, i Aalborg efter sommerferien en ny uddannelse for medarbejdere med brugererfaring indenfor psykiatrien.

Uddannelsen, som kaldes MB, medarbejder med brugererfaring, henvender sig til folk, der selv har haft en sindslidelse, og målet er at få dem ud i jobs, hvor de kan bruge deres egne oplevelser og erfaringer til at hjælpe andre.

En forudsætning for at kunne starte på MB-uddannelsen, er at man i forvejen har en mellemlang eller videregående uddannelse, gerne indenfor det sociale, pædagogiske eller sundhedsfaglige område.
[Nordjyske Stiftstidende/Aalborg, s. 2 og 3]
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 16:22   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...lyder dejligt, at man selv HAR HAFT en sindslidelse. Rigtig træls for os hvor sindslidelsen aldrig forsvinder (og folkeskolen var sidste stop), men ok, måske kan vi blive stopklodser i Tivoli under ballongyngen....

...eller muligvis arbejde på renseri med at pille bussemænd af lommetørklæderne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 17:04   #3
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hej alle

Jeg hiver lige denne tråd frem.

Er der nogen der kender den MB uddannelse der findes i Lyngby? www.nettetlyngby.dk/mb

Jeg synes det lyder spændende.

På forhånd tak
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pension og sindslidelse? Stueplanten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 23-05-2010 16:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension