K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2006, 20:36   #1
Sus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2006
Indlæg: 3
Styrke: 0
Sus er ny på vejen
Hvordan og kan man selv?

Hej

Kan man selv søge et fleksjob og hvordan i så fald?

Det er også mig der har tråden omkring Mindre timer og transporttid....

Mvh
Sus
Sus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2006, 22:08   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvordan og kan man selv?

Hej Sus..
du kan altid søge fleksjob selv, når jeg søger fleksjob så er det normalt sådan at jeg søger på deltidsstillinger og søger at få dem lavet om til fleksjob, man kan også inde hos af søge på fleksjob.

ligesom der er en side der hedder www.ijobnu.dkhvor der nogen gange er slået nogle job op ...
og ellers er det bare at søge job som når du søger til det ordinære.

jeg tror der er lige så mange måder at gøre det på som der er folk der søger fleksjob..

Når jeg selv søger en stilling skriver jeg som reglen hvis det er skriftelig ansøgning at jeg er flekser og at man hvis man er intresseret kan kontakt mig så sørger jeg for at sætte dem i forbindelse med jobkonsulent og sagsbehandler. (for du kan søge selv, men så snart der er et posetivt svar så skal du omkring jobkonsulent og derefter sagsbehandler)

Men ergo.. du kan søge fleksjob nøjagtig som du kan søge ordinært job

Men kan da være at vi skal smide den ud til de andre og høre hvordan de gør når de søger job ??

Held og lykke med din evt jobsøgning
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan finder jeg det tråd jeg selv har lavet??? sara7 Hjælp til Forum Brug 2 19-04-2012 10:33
praktik, hvordan bidrager man selv bedst til ders RP og andet 404 Jeg er kommet i praktik. 9 25-02-2012 14:17
heh selv en konservativ... andersmadsen Politik og Samfund 8 26-11-2011 12:49
Hvordan får jeg startet selv. Laila Spørgsmål ang fleksjob 11 27-02-2011 22:03
hvordan forløber arbejdsprøvning og hvordan forholder jeg mig vonsyld Din historie 5 22-03-2007 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension