K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2008, 06:56   #1
pusle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2008
Lokation: Assens
Alder: 57
Indlæg: 22
Styrke: 16
pusle er ny på vejen
Exclamation Kamp mod Jobcenter Assens....

I kampen mod Jobcenter Assens, pusles der nu med ideer om et fremtidigt stormøde! - derfor opfordres nedgjorte og dårligt behandlede borgere stadig til at melde sig i kampen mod en hurtig,retfærdig, respektfuld o.m.m. sagsbehandling!
Læg gerne private beskeder!

Ideen er at få de personer som stadig fralægger sig ansvaret, indbudt til en ordentlig dialog, selvfølgelig med indbudt presse - så er det ligesom op til dem selv om de vil/tør deltage!

Flere har tilkendegivet støtte i kampen, pta. deres sag er afgjort med pension, dette i sig selv viser at folk ikke vil have at andre(pårørende,venner m.fl.) skal igennem det samme, som vi andre gennemlever eller har oplevet!

Med ønsket om en glædelig jul til jer alle, håber jeg I vil lade beskeden vandre... fra pusle!

Ps. - mødet tænkes tidligst holdt marts/april
pusle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 13:03   #2
deluxen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Tommerup/Brylle
Indlæg: 2
Styrke: 0
deluxen er ny på vejen
Hej pusle

Jamen du kan tro jeg skal være der , jeg er en af dem der venter spændt på om vi kan få en stor del af presse op af stolen den dag og ikke mindst vores vage Borrgmester Finn Brunse og hans ledere i jobcentret, der må da snart være nogen der tør tage bladet for munde og være ærlige og sige det køre og funker slet ikke og er sikker på de har et stort problem i forhold til at holde på personale, med alle de skift af sagsbehandlere og så har vi lige ham Egon fra fagforeningen, han er godt nok ikke det man kalder "en god Social demokrat" og han skulle jo prøve og blive trukket igennem det " System" vi andre trækkes med og han snakker ud fra noget han ikke ved nok om. Men ind til nu godt arbejde, sig til hvis jeg akn være til nogen bhjælp , slås selv med Jobcentret som jeg nu "kun " har slåset med i 2 år..........suk

René.
deluxen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 17:02   #3
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
Smile kommer helt sikkert

Hej Pusle


du kan regne med mig...


jeg prøver at finde flere der vil deltage i kampen, for der er rigtig mange fra den gamle Vissenbjerg kommune der har holdt sig tilbage i frygt for at få et drag over nakken

jeg har været hele turen igennem, men jeg kommer og støtter jer der stadig kæmper

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 15:23   #4
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Name the time and the place and i'll be there
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2009, 17:37   #5
pusle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2008
Lokation: Assens
Alder: 57
Indlæg: 22
Styrke: 16
pusle er ny på vejen
Exclamation Mht. STORMØDE

ja, jeg er så hammerked af at sige at jeg opgiver..jeg ved der er brug for videre opråb, magen til ****ing rådne kommune skal man sgu lede længe efter!

-Undskyld sproget Webmaster...

Pga. min PTSD, kan jeg simpelthen ikke længere holde til at blande mig i debatten, hvor gerne jeg end ville...men jeg håber at andre magter at tage over, og er ked af hvis jeg har fået opgydet vandene, til mere end jeg kan stå inde for..
Det er så deprimerende at læse og høre om hvad man til stadighed skal udsættes for i Assens kommune. - men som sagt det gør min sygdom værre, og da jeg endnu ikke engang har fået dato på, hvornår man sætter min sag på pensionsteam-møde, så hænger min sag stadig i en tynd tråd...
ja, og sådan har det så kørt i ring de sidste par år...

Som sagt beklager jeg, men håber nogen/kan vil tage over...

Husk forøvrigt at se TV2/Fyn i de kommende dage..

-og LFF (Langtidssyge, Førtidspensionister og Flexjobbere) starter lokalafdeling op med Åbent hus på tirsdag d. 17/3 2009 fra kl. 14-16 på adressen Solvænget 9, kælderen, 5610 Assens.
pusle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 16:05   #6
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
kampen fortsætter

vi fortsætter kampen i Assens kommune - jeg har fået pusle med på sidelinien og flere andre har henvendt sig efter TV2 fyn har haft fokus på emnet..


jeg vil gerne at dem der er med fra Assens kommune kontakter mig

god weekend til alle
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 23:58   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kitter lige som vestsjælland har en gruppe så kunne det måske være en god ide for jer fra assens eller hele fyn at lave en gruppe i kan lukke den så vi andre ikke kan være med der .. det kunne måske være en god ide, vestsjællandgruppen har mødt hinanden engang og skal snart mødes igen...

Hvis vi kunne få grupper i de forskellige dele af landet op at stå kunne det måske være en ide senere hen at få noget stablet på benene hvor vi alle kunne mødes eller lave en eller anden aktion hen af vejen hvor det var hele landet der var med ....

der er også den fordel med grupper at i kan slippe for at skulle sende beskeder pb osv på kryds og tværs men i stedet for feks have en gruppe hvor i kan diskuttere forskellige tiltag.....

det er socialegrupper jeg snakker om du kommer over til dem ved at trykke på den oppe i linjen hvor der også er nyttige link du skal så bare trykke på den der står netværk på og trykke socialegrupper du kan også trykke på det her link ..... http://www.k10.dk/group.php
  Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 10:26   #8
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Kitter lige som vestsjælland har en gruppe så kunne det måske være en god ide for jer fra assens eller hele fyn at lave en gruppe i kan lukke den så vi andre ikke kan være med der .. det kunne måske være en god ide, vestsjællandgruppen har mødt hinanden engang og skal snart mødes igen...

Hvis vi kunne få grupper i de forskellige dele af landet op at stå kunne det måske være en ide senere hen at få noget stablet på benene hvor vi alle kunne mødes eller lave en eller anden aktion hen af vejen hvor det var hele landet der var med ....

der er også den fordel med grupper at i kan slippe for at skulle sende beskeder pb osv på kryds og tværs men i stedet for feks have en gruppe hvor i kan diskuttere forskellige tiltag.....

det er socialegrupper jeg snakker om du kommer over til dem ved at trykke på den oppe i linjen hvor der også er nyttige link du skal så bare trykke på den der står netværk på og trykke socialegrupper du kan også trykke på det her link ..... http://www.k10.dk/group.php
He he sjovt at du skriver det...
Den gruppe oprettede jeg i går
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33
Borgere fra Assens kommune søges kitter Din historie 9 20-03-2009 20:19
Assens: Protest mod Jobcenter Assens zuza Dit og Dat 5 18-12-2008 15:51
Assens " flytter" ledige fleksjobbere på kontanthjælp Stella Politik og Samfund 47 09-04-2008 11:10
mail til Lone Møller ang Assens Hejdien Skal kommuner ikke overholde loven? 8 29-07-2007 13:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension