K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2014, 21:09   #1
hansen52
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
hansen52 er ny på vejen
Ikke lige det jeg kalder sund fornuft

Vi lige give et eksempel hvordan man misbruger tid og penge i det offentlige.

Se i ca november 2010 fik jeg tilkendt FP grundet rygproblemer m m med en bemærkning om at jeg skulle til kontrol efter 3 år, nu har jeg så fået den indkaldelse for nogle dage siden, det tragikomiske i sagen er bare at dette møde sådan i grove træk er 36 måneder før jeg går på folkepension, ikke forde jeg er bange eller andet, da min situation ikke har ændret sig, lige bortset at der er kommet en blodprop oveni.

Det som gør mig gal er når jeg tænker hvor mange andre går og venter på at blive vurderet og lignende, og så bruger man krudtet på en person som fylder 62 om en lille måned.
hansen52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2014, 21:18   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det r jo nok loven der siger det skal være sådan, men heller ikke noget de bruger meget tid på.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2014, 21:25   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja de kunne jo nok bruge deres tid bedre....men grunden er jo at de har givet en pension fordi du har været berettiget på det tidspunkt....og de har så været usikre på om din situation har kunne ændre sig til det bedre...

Men nu behøver du ikke være bange...da de bare skal have en samtale med dig og så vil de have en accept på at de kan indhente en status erklæring fra din egen læge...

Når de har fået det og de kan se at du ikke har fået det væsentligt bedre...ja så afgøre de at du kan beholde din pension.

Men det er rigtigt at det lyder gange fjollet når der ikke er længere tid til at du går på folkepension...lidt spild af tid men men...der er desværre mange ting som ikke er helt optimalt på kommunerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2014, 23:37   #4
gonda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 98
Styrke: 14
gonda er ny på vejen
Tja og så var der min ven som blev sent på aktiveringskursus 6 uger inden han gik på efterløn....
gonda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 15:48   #5
hansen52
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
hansen52 er ny på vejen
Ja for at sige det lidt ondt, hvis nogle af de sagsbehandlere havde været en spand maling, så havde der stået glans 100 på dem, så blanke som de er.
hansen52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 16:50   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror såmænd ikke de er dumme, men loven er,
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension