K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2010, 10:03   #1
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Endnu en dom

Så har 3F endnu engang været i brechen for et medlem, der er blevet frataget forsørgelsesgrundlaget.

Ligesom dommen fra Helsingør, vil jeg lige høre, om der mon er nogen, der ved om dette sagsudskrift fra Århus ligger på nettet?

http://forsiden.3f.dk/article/201004...1/2140/NYHEDER


Jeg ville rigtig gerne vide, hvilke paragraffer, de er blevet manipuleret med.
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 10:39   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Den er ikke offentliggjort endnu.!

Jeg har kontaktet retten for at få en udskrift af dommen.
Så nu må vi se hvad de svarer.

God Påske

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 01-04-2010 kl. 10:45. Årsag: tilføjelse
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 14:15   #3
Peter Hansen
Elsker at være her på K10
 
Peter Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2009
Indlæg: 56
Styrke: 15
Peter Hansen er ny på vejen
Ubegribeligt -> Århus Kommune dømt to gange dømt for samme forhold og det tager man blot til efterretning. "Det er et beklageligt forløb. Vi retter ind og vil nu (re)vurdere vores praksis", siger kommunens beskæftigelseschef Vibeke Jensen. Lyder det 100% troværdigt?

Det er blevet sagt før, og det siges igen, gi' os nu den domsstolsdatabase. Der er et åbenlyst behov for at styrke gennemsigtigheden i retspraksis via offentligt tilgængelig database - som redskab til parter, der kunne havne i tvist ved domstol. Indtil videre er ønsket om domstolsdatabase skudt i sænk med henvisning til økonomi. Efter min opfattelse vil en domstolsdatabase tjene sig selv ind mange gange (ved færre klon-sager) - dertil kommer styrket retssikkerhed, tidsbesparelser og reduktion af de menneskelige omkostninger, der er forbundet med proces.

Nu sidder vi oven i købet hér og efterlyser udskrift af dom. Der er evt. 50 personer/institutioner rundt omkring, som har samme nøjagtig idé. Omkostningstung arbejdsgang hvis alle skal betjenes individuelt. Hvorfor ikke een indgang til afgørelsen, on-line forstås (!)
__________________
www.fugazi.dk
Peter Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 23:05   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
vedr. domme.

Jeg forstår ikke, at man ikke tager § om, at behandling og vendtetid SKAL fratrækkes, før man kan tale om varighed.

Hvorfor er der ingen sager vedr. dette, som jo netop er meget afgørende i mange sager?
Dette ses også som gennemgående i sagerne fra 3F.

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu et par føs'dage Viper Dit og Dat 7 03-01-2010 20:50
Endnu engang... Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 24-11-2009 22:04
Endnu en ny hed. museen Din historie 16 22-10-2008 09:31
Den kører endnu...... guffii Dit og Dat 4 28-03-2007 02:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension