K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2011, 07:50   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
giver jer helt ret -
har selv haft kontakt til en fra DR
og hun gav - som i skriver - mail der var i DR -regi
samt tlf nummer og fysisk adresse til DR-byen og privat for det ikke skal være løgn..og det i første mail.....såååe
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 12:26   #12
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Hun har også haft skrevet til mig, men jeg sagde nej, da jeg gerne vil forblive annonym.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 13:41   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Ville jeg også - det kunne sagtens lade sig gøre.....sagde hun :-)
Men min historie passede ikke i hendes krav :-)
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 14:10   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Må da vist være på tide at vores kære webmaster beder denne Hoff om at forklare hvad intentioner der ligger bag alle disse henvendelser...og hvem vedkommende er...
Må altså lige i den gode sags tjeneste give mit besyv med på den her..

K10 er en privat ejet side (af webmaster) og han har ikke tid til at sidde og tjekke op på sådanne ting, han har mere end rigeligt at se til, derfor er det altid en god ide at selv tjekke sådanne ting (svar ikke nogen der ikke giver flere oplysninger end de her beskrevet ) eller bed dem om arbejdsmail telefonnummer osv giver de ikke det så drop dem...

Hvis det er meget groft eller gør jer meget utrygge så send en besked til webmaster (han læser IKKE alle indlæg herinde ) lad være med at regne med at et problem der diskutteres i en tråd vil blive opdaget af web og admins de har simpelthen ikke tid ..

Og i det hele tage så må vi passe på os selv .. og hvis der er noget vi mener web skal tage sig af , så skal det skrives til ham .. ellers opdager han det ikke ..

Jeg ved ikke om der er mange troll herinde,,, ikke som jeg forstår troll i hvert fald ... (de laver ballade og sørger for ufred i trådene og det syntes jeg ikke er aktuelt ) er der ballade magere herinde ja sikkert nok , og derfor gælder det om at passe på os selv og hinanden ...
  Besvar med citat
Gammel 05-01-2011, 14:48   #15
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
K10 er en privat ejet side (af webmaster) og han har ikke tid til at sidde og tjekke op på sådanne ting, han har mere end rigeligt at se til, derfor er det altid en god ide at selv tjekke sådanne ting (svar ikke nogen der ikke giver flere oplysninger end de her beskrevet ) eller bed dem om arbejdsmail telefonnummer osv giver de ikke det så drop dem...
Web gør et stort og dygtigt arbejde... masser af ros til ham...

og det er da fuldt forståeligt at han ikke har tid til at holde øje med alt... men har da set et par gange at han også har evnen til at gennemskue tilmeldte profiler der ikke har helt rent mel i posen... var bare det jeg mente...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Christiansborg indfører spørgeforbud for journalister Webmaster Politik og Samfund 5 24-02-2013 16:13
Journalister-Støtte Acta eller ej Webmaster Politik og Samfund 2 08-02-2012 10:35
Spindoktorer har kontrol m journalister! buster Politik og Samfund 1 14-09-2011 08:24
advarsel - fritløbende journalister på k10 L.S. Politik og Samfund 8 11-01-2011 23:27
Journalister, politikere, gæster...... phhmw Alt det andet 0 05-07-2010 16:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension