K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2010, 14:36   #11
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af HenrikBPederse Se meddelelser
Citat:"De unge, der i dag får tilkendt førtidspension, selv om de stadig er i behandling for deres sygdom, skal vi gøre noget særligt for."
Ej, men altså... spade! Han er godt nok for viderekommende. Jeg forstår nu hvorfor der ikke var valg dengang han blev "statsminister", han ville aldrig have vundet valget!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 17:51   #12
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Jeg er fortsat i behandling - skal fortsætte med det så længe, jeg kan holde til det - for at bibeholde mit nuværende funktionsniveau så længe som muligt. Er førtidspensionist - og for dårlig til flex.

Bliver ikke helbredt af behandlingen, men det er samme behandling, som måske kunne have bedret mit funktionsniviau. Da det viste sig - ikke var tilfældet - blev jeg bevilget førtidspension.

Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 17:51   #13
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af HenrikBPederse Se meddelelser
Lars Løkke har åbenbart ikke lært af mail sagen og Lene Espersen har givet forkerte oplysninger til folketinget.

Dagen efter Lars Løkke var til møde med Udvalget for Forretningsorden og hvor han efter mødet siger man skal give korrekte oplysninger fra folketingets talerstol overfor folketinget, står selv samme Lars Løkke og lyver under sin åbningstale og lyver.

Citat:"De unge, der i dag får tilkendt førtidspension, selv om de stadig er i behandling for deres sygdom, skal vi gøre noget særligt for."

Link til talen. http://www.ft.dk/forhandlinger/20101...5_1200.htm#dok

Jeg kender personligt ingen som har fået tilkendt førtidspension og stadig er under behandling.

Lars Løkke glemmer åbenbart reglerne for at få tilkendt førtidspension hvor der klart og tydeligt står at behandlings mulighederne skal være udtømte og lidelsen skal være varig.
Jamen manden er fuld af løgn hvis det fremmer hans politiske doktriner... det så vi jo også med overbetaling til privathospitaler...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 22:43   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Superkok;
Kender ingen kommuner, hvor en sagsbehandler kan tilkende pension.
Det foregår på team, eller div samråd?

Tror der er noget du har misforstået.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 00:49   #15
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Tror der er noget du har misforstået.
nej det har jeg heldigvis ikke hun indsende ham til fp men hvis du troede jeg mente hans sagsbehandler gav han fp så nej det er klart kan hun ikke hun sende papair osv til samråd osv så gik der så kort tid men desvære er den sagsbehandler desvære blevet forflyttet hun var sikkert for hjælpsom det må de hvis ikke være i dagens danmark kan ikke helt huske hans sagsbehandlers ord men var noget som det her jeg ordner alt gå i hjem så går det hele af sigselv det var noget i den stil hun sagde og nej han er så sund og rask man kan være i hans alder selv de tillæg han får er for det mest mærkelige som min kæreste sagsbehnadler sagde jeg må vende tilbage til jer om det for hun kunne ikke mindes at have hørt om det

Sidst redigeret af superkok; 07-10-2010 kl. 00:52.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 08:39   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tillæg....på den nye ordning?????
Lyder endnu mere underligt, så uddyb gerne!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 09:30   #17
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
når jeg er vågnet mere op idag skla jeg nok
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 09:50   #18
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
nej det har jeg heldigvis ikke hun indsende ham til fp men hvis du troede jeg mente hans sagsbehandler gav han fp så nej det er klart kan hun ikke hun sende papair osv til samråd osv så gik der så kort tid men desvære er den sagsbehandler desvære blevet forflyttet hun var sikkert for hjælpsom det må de hvis ikke være i dagens danmark kan ikke helt huske hans sagsbehandlers ord men var noget som det her jeg ordner alt gå i hjem så går det hele af sigselv det var noget i den stil hun sagde og nej han er så sund og rask man kan være i hans alder selv de tillæg han får er for det mest mærkelige som min kæreste sagsbehnadler sagde jeg må vende tilbage til jer om det for hun kunne ikke mindes at have hørt om det
Man får ingen tillæg hvis man er på pension efter 2003.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 09:56   #19
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man får netop ikke tillæg på ny pensionsordning.

Han må være tilkendt efter gammel pensionslov.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2010, 10:28   #20
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
han fik fp sidste år søgt sidste år han får et sjov tillæg men syntes kun jeg kan se mine sidste 200 post og kan ikke komme i kontakt med min far da han er på sygehuset og få en 42 tommer fladskærm tv op i røven mener det hedder noget med svageligheds ttillæg [staves]

Sidst redigeret af superkok; 07-10-2010 kl. 10:43.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lars Løkke gør klar til landsturne Ragdoll Politik og Samfund 27 29-08-2010 14:22
Lars Løkke politianmeldt Forsyg Politik og Samfund 2 02-06-2009 00:16
Lars Løkke favoriserede privathospitalerne sun-lady Det er da strengt ! 5 08-05-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension