K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 16:30   #1
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Hvor fan´ er de ledige fleksjobbere på Lolland

Med risiko for " en over ørenene " i dette forum, tillader jeg mig at spørge ???
Hvor fan´er de ledige fleksjobbere på lolland ??

Hjemmesiden fleksjoblolland.dk som netop er gået i luften har allerede mange besøgende, på trods af " nul reklame "

Det underlige ved disse besøg er, at de positive tilbagemeldinger, som der er indløbet indtil nu er fra virksomheder på Lolland Falster. Hmm. Hvorfra kender de allerede hjemmesiden???

Endnu mere underligt er det, at de ledige fleksjobbere fra Lolland Kommune, som langt hen af vejen er gjort bekendt med hjemmesiden, via jobkonsulenterne, IKKE benytter sig af muligheden for at synliggøre sig.

Det sjove er, at det gennemgående spørgsmål er ( tilbagemeldinger fra virksomhederne ) Hvor er de 120 andre ledige fleksjobbere fra Lolland Kommune, samt tilbagemeldingen: Vi har ikke et ledigt fleksjob lige PT, men når det bliver aktuelt, vender vi tilbage.

Men okay!!! Måske er ideen med hjemmesiden en "and" .. MEN så er forsøget da gjort
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 16:53   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nej-du får ikke tæv for tråden her-vi ikke arbejdsskymen har nogle hendsyn der gør det svært at passe folk ind i et tilfældigt job der slos på på nettet.

Der er ofte mere der skal laves end det der lige står-men googler man flex-flexjob så kommer der jo mange sider og flexjob er ikke altid et flexjob men bare tiden der er flex.

Men tråden kunne du enlig have forsat i den anden du lavede,det jo lidt der hen ad

Nå ja lige som nogle firmaer altid søger folk forde de er i en rivende udvikling-men enlig bare reklamer for sig sev,for at vise hvor godt det går så er der måske også dem der søger flexer for at de udaf til skal se udsom om virksomheden tager et socialt andsvar..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 17:51   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Jamen c.l.e.o.

Tja.. Den gamle tråd blev for kort.. Men lidt ydmyghed på et nyt forum er vel aldrig af vejen, vel

Iøvrigt kom der vist lidt for mange "ne" i ørene på mit indlæg. ( kommer måske af at blive trukket for hårdt i dem )

Jeg kan se at du har et " valgsprog " som så mange andre...

Mit er:

Får du en livstruende sygdom, kan du altid se om det går den rigtig vej med dit helbred, når du igen starter på at se tv serier, med mere end 3 afsnit i fjernsynet
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Boligydelse & ledige fleksjobbere Susanne S. Hjælp til Forum Brug 1 14-11-2012 17:32
Nye regler for ledige fleksjobbere? isteen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 17 24-11-2010 21:16
livsmod til sygemeldte og ledige fleksjobbere Stella Dit og Dat 0 12-03-2008 14:22
Tusindvis fleksjobbere går ledige Stella Politik og Samfund 2 26-11-2007 19:30
Risiko for flere ledige fleksjobbere zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 24-05-2007 18:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension