K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2007, 13:38   #11
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Tak for din henvendelse



På grund af begrænsede personaleressourcer og meget stor travlhed for de folkevalgte her i valgkampen, har vi desværre ikke ressourcer til at svare ordentligt på politiske spørgsmål, hvor svarene ikke umiddelbart fremgår af vort program.



Jeg håber dog, at de emner du peger på, vil dukke op i perioden op til valget som spørgsmål til NYs politikere og kandidaterne.



Hvis dine spørgsmål ikke bliver besvaret i løbet af valget, er du velkommen til at sende dine spørgsmål igen, hvor vi har flere ressourcer til at kunne besvare politiske spørgsmål.



Drejer dit spørgsmål sig om en forespørgsel af valgmateriale til skoleprojekter og lignende, har vi desværre ikke ressourcer til at imødegå din forespørgsel. På vores hjemmeside www.nyalliance.dk, kan du finde vores partiprogram, logo mv.



Alle mails bliver dog læst, og drejer din henvendelse sig om praktiske eller organisatoriske

spørgsmål, vil vi besvare dit spørgsmål hurtigst muligt.



Med venlig hilsen

Charlotte Jensen, Ny Alliance
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 13:52   #12
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Kære Lena
Jeg vil gerne vende tilbage til dig - så snart jeg har sat mig ind i det du har sendt.



Med Venlig hilsen
Fatma Y. Øktem
Folketingskandidat, Venstre- Odense Vest
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 14:19   #13
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Endnu engang må jeg sige: Stærkt gået Lena

Jeg synes ikke at der er kommet noget svar fra SF?
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 15:09   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lena...

Skriv til Ny Alliance, at brugerne på k10 lider under de samme betingelser som asylansøgerne. Samme ulidelige behandling, samme sygdomme.

Det er de da nødt til at forholde sig til.

Man skal være spindoktor for at blive hørt.

Se den overskrift her:

"NÆSTEN 100.000 DANSKERE HAR SAMME BETINGELSER OG SYGDOMME SOM ASYLANSØGERE - HVAD MED DEM?"

Gad vide, om det kan få presse og politikere op af stolene?!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2007, 18:46   #15
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Kære Lena,

Jeg har hverken den nødvendige konkrete viden, eller den generelle medicinske indsigt, til at kunne udtale mig om din individuelle sag.
Helt generelt vil jeg dog sige, at kommunerne i vurderingen af ydelsessager UDELUKKENDE bør benytte sig af uddannet og autoriseret fagpersonel.- Og hvis det ikke lovgivningsmæssigt er et absolut krav til kommunerne i dag, så bør det hurtigst muligt blive det. Det er jeg selvfølgelig også parat til aktivt at fremsætte forslag om i folketingssalen, såfremt jeg skulle opnå valg d.13 november.

Bedste Hilsner

Rune Christiansen
Folketingskandidat for det radikale venstre på Fyn
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2007, 10:36   #16
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hej Lena
Nej,men du er ikke den eneste derfor ønsker vi en kommunal ombudsmands så du og andre der er kommet i "klemme" i systemet har et sted at henvende jer for at blive hjulpet.
mvh
Poul Andersen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Joakim B olsen møder brøleaben på news supersus Politik og Samfund 32 17-02-2013 15:29
BREAKING NEWS - socialdemokraterne stormer frem! Ninja Politik og Samfund 34 30-05-2010 07:39
Tv 2 News kl 20.30 annasen Politik og Samfund 2 13-01-2009 10:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension