K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2012, 11:59   #11
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Tak for støtten og de opmundrende ord allesammen, jeg vil skrive en klage.
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 12:23   #12
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Hej igen, måtte melde afbud igen i dag til et møde pga sygdom, og blev afhørt igen, prøvede at stå fast på at jeg var syg, men hun ville ikke sygemelde mig med mindre hun fik en forklaring.. suk!
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 12:44   #13
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
altsååååå !!!!! næste gang fortæller du hende at du har tyndskid og sidder på lokum mens i taler sammen - og spørger om hun vil høre hvad farve det har?

puuuuhhhhaaaa dadadada god bedring til dig
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 12:47   #14
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
altsååååå !!!!! næste gang fortæller du hende at du har tyndskid og sidder på lokum mens i taler sammen - og spørger om hun vil høre hvad farve det har?

puuuuhhhhaaaa dadadada god bedring til dig

god ide!
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 13:30   #15
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1971 Se meddelelser
Hej igen, måtte melde afbud igen i dag til et møde pga sygdom, og blev afhørt igen, prøvede at stå fast på at jeg var syg, men hun ville ikke sygemelde mig med mindre hun fik en forklaring.. suk!
Hej 1971

Spørg din læge om det er kvaksalveri hvis en ansat i jobfirma ’leger’ læge og vil afgøre om du er rask nok til at møde op.
Kvaksalveri kan koste op til et år i fængsel.
http://www.sst.dk/Tilsyn%20og%20pati...aksalveri.aspx

Vil du fortælle lidt om hvad man laver i aktivering hos CAB ?



Ekseleven

Sidst redigeret af ekseleven; 10-05-2012 kl. 13:33.
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 15:57   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
du kan jo også sige næste gang du melder dig syg,at det er en privat sag,men er de i tvivl må de bede og betale for en lægeerklæring..den med tyndskid var sgu go -så ka du prøve at lave nogle lyde mens du snakker m.hende og sige det er det - og om hun vil ha en prøve når hun nu leger læge...smiler...nej det er ikke sjovt,men jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet..
jeg gik på reva m.nogen,som fortalte at de også skulle fortælle hvorfor de var syge,men det var merehvis de f.eks ikke ku tåle stress og det var noget med det.så kunne reva jo skrive det ned til kommunen..men det skal siges det var noget de fortalte mig..jeg kan ikke mindes jeg blev spurgt på reva,men det er mange år siden og jeg husker ikke alt godt.
men når du føler dig dårlig på den ene el.anden måde - så bliv hjemme..kun du ved hvordan du har det..pas godt på dig selv...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2012, 07:31   #17
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Hej igen

CAB på sydhavnsstien i Sydhavnen tilbyder en "helhedsløsning" med vedledning om blandt andet kost, jobklub, jobmesse hver onsdag, forskellige typer af motion, træning i fitnesscenter, svømning, gåture, psykolog, mulighed for praktik i køkken, gartner, maler mv.

Mit forløb var 2 måneder, måtte dog bruge 14 dage af forløbet på at vente på at få et tid derude, så mit forløb blev lidt kortere...

Jeg deltog kun i træning i fitness center to gange om ugen, og et forløb hos en psykolog. Det er meningen at man skal have lagt et program i samarbejdende med fysioterapeut og en fitnesstræner, før man går i gang med træningeng! jeg fik ikke lagt et program pga de begge havde lang ventetid, og jeg så fys en gang, og han ville kun arbejdede med en problemstilling af gangen om måneden, hvilket jo faktisk er fint, men ikke så godt når man kun er der i to måneder og har mange problemstillinger at arbejde med...

Så jeg trænede lidt på må og få i centret, og fik da lavet nogle ting der var mindre gode for mig men det var godt for min krop at komme i sauna, den tørre varme hjalp på mine smerter! og lærte at man ikke skal komme til tiden, for så må man ikke komme ind, da vejlederne skal være der før de lukkede os ind i centret, og han var altid for sent på den...

Jeg blev syg af forløbet og stresset, og gik ned med mere sygdom..

Så alt i alt, har det været en blandet oplevelse for mig, syntes selv at pengene ville have været bedre givet ud på at give mig et almindeligt medlemsskab af et fitnesscenter, og at jeg fik lagt et program og opfølning med en Fysioterapeut. Det med faste tider til træning og lang til stedet er en dårlig kombination når man har kroniske smerter og kroppen nogle dage bare ikke virker.

Sidst redigeret af 1971; 16-05-2012 kl. 07:31. Årsag: mangel i teksten
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2012, 08:17   #18
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Sørg nu for at få klaget

De bliver nødt til at irettesætte den person, eller skifte hende ud med en,
der ved hvordan man modtager en sygemelding !
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 10:16   #19
johnny53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2011
Indlæg: 11
Styrke: 14
johnny53 er ny på vejen
Skal selv i arbejdaprøvning her på mandag. lider af kraftig slidegigt i ryggen og nakken og har konstant stærke smerter i ryggen. konstant hovedpine på grund af nakken og kan kun være igang i ca en time om dagen så er resten af dagen ødelagt. men min sagsbehandler siger at min egen læge ikke kan sygemelde mig når jeg er i aktivering og siger så næsten truende at jeg skal ikke PRØVE på at sygemelde mig så mister jeg min kontanthjælp det er jo ikke rart at få sådan en melding når man samtidig har det psykisk dårlige på grund af smerter. Man står som en lus mellem to negle hvad må man når man er i aktivering og hvad må man ikke for ens sagsbehandler siger jo ikke ret meget til en.
johnny53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 10:22   #20
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
johnny53 tråden her er ikke helt ny, men jeg tror bare det sb gør og siger er en form for skræmmekampagne.

Bliver du syg med feber og infektion kan du jo heller ikke deltage og må sygemelde dig, det de tænker er nok at for mange sygedage ikke vil give et retvisende billede af din arbejdsevne..
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny sygemelding jasch Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 23 27-10-2013 10:22
sygemelding FibroMcs Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-02-2013 13:25
sygemelding fra aktivering og ansvar ved forværring? Håber Spørgsmål ang fleksjob 8 17-01-2012 23:03
Oplyse årsag til sygemelding fra aktivering? annagw Alt det andet 56 03-08-2011 09:36
opfølgningssamtaler ved sygemelding fra aktivering Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-04-2011 15:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension