K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2015, 21:19   #11
1000-fryd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
1000-fryd er ny på vejen
Der står ikke hvad crps giver... Der er ingen tal på..
1000-fryd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2015, 22:48   #12
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
CRPS i sig selv giver ikke noget. Det er funktionsnedsættelserne, smerterne osv der vil give noget (er jeg 99% overbevist om)
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2015, 23:32   #13
1000-fryd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
1000-fryd er ny på vejen
Men crps er jo.netop smerter, så er 99% sikker på den selvfølgelig udløser mengrad da det jo er en kronisk lidelse...
Men ser om der komme nogen der ved det på banen.. Kan som sagt ik.Google mig til det.
1000-fryd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 00:42   #14
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1000-fryd Se meddelelser
Der står ikke hvad crps giver... Der er ingen tal på..
Hej. læs #10 hvor der er genvej til ASK´s mentabel.
Se fra side 58 hvor refleksdystrofi / regionalt smertesyndrom er nævnt:

Område i tabel:
D.1.9.7. Funktionstab som følge af kvæstelser. For eksempel refleksdystrofi og neurogene smerter

Du bør kunne gå ind under side 60 12% D.2.2.4
Brud på fodled helet med svære smerter og svært nedsat bevægelighed, samt eventuel skurren 12%

Hvis skaden påvirker dig så meget at du mister min 15% af din erhvervsevne vil du også kunne opnå erstatning herfor.

Sidst redigeret af lgkh62; 14-01-2015 kl. 00:45. Årsag: CRPS/refleksdystrofi
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 01:13   #15
1000-fryd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
1000-fryd er ny på vejen
Tak...
Tænker jeg ringer derind og spørger..
Ved ik om brud på fodled helet med svære smerter (12%), crps, nerveskade, samt tab af mobilitet grundet stivhed blot bare bliver lagt sammen i en, eller om.man tager hver enkelt men og tager udgangspunkt i dem og finder samlet men..

Kunne blot have være cool at have hørt om andre så man.fik en.indikation omkring hvordan de gjorde og selvfølgelig ikke et facit

Har læst alle tabeller, sider mm.
Men har ik ringet til ask- det kunne jeg jo selvfølgelig gøre...

Der er en masse ting jeg gerne vil gøre for mit ben, men det dyrt... Så derfor er jeg nysgerrig pp erstatning...

Lgkh62...

Kan se du har crps... Fik du ik sat mengrad på?
1000-fryd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 08:57   #16
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej 1000-fryd
Jeg har svær kronisk kompleks smertesyndrom universelt uden behandlingsmuligheder - sygehuset kan kun forsøge at forbedre livskvalitet fremadrettet med smertedækning, træning osv.

Jeg har været på smerteklinik og er nu tilknyttet sygehusets kroniker neurologisk afdeling pga multipie skader (mange skader).

Min mengrad og erhvervsevnetab er anket pga åbenlyse fejl- sagen kan ikke sammenlignes med din, da jeg har multipie skader, men vil gerne følge din sag og komme med input hvis jeg kan.

Hvilke ting er det du mener du gerne vil gøre for dit ben ?
Tænker her på om du kan få dækket via din heltids- eller fritidsulykkesforsikring.
Går du stadigvæk til genoptræning via GP=Genoptræningsplan fra sygehus ?

Venlig hilsen lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 14-01-2015 kl. 09:04.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 13:38   #17
1000-fryd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
1000-fryd er ny på vejen
Jamen det jeg gerne vil gøre for mit ben er blandt andet intensivt genoptræning evt. Sano centre .. eller andre lignende tiltag. Orlov uden løn så jeg har overskud til at følge et forløb på Glostrup...

Jeg har ikke overskud til at passe egen fys, genoptræning på Glostrup samtidig med mit job... de sidste 7 mdr har været hårde ved kroppen, dels at skulle passe job, leve i smertehelvede, egen læge der ikke vil lytte, så jeg har været sendt lidt rundt og da jeg endelig fik diagnosen fredag (som har været åbenlys siden sommer) vil de ikke tilbyde behandling og blev afsluttet 20 min efter jeg fik diagnosen på Køge sygehus..

Stoppede genoptræning allerede i August fordi jeg går rigtig godt trods crps, stive led osv osv osv.. Jeg har hele forløbet igennem tvunget mig selv til at gå, have sokker på og røre ved foden trods utallige smerter.. Det er blevet bedre, men smerter i hvile er der stadig og går nu helt op til knæet hvor før var det kun i foden...

Er dækket af ulykke, og har 6000kr til rådighed, dem bruger jeg pt. på fys

Har snakket med ASK og fået en forklaring på hvordan de udregner..

Sidst redigeret af 1000-fryd; 14-01-2015 kl. 13:41.
1000-fryd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 23:25   #18
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1000-fryd Se meddelelser
Måske jeg så ikke fatter det

Jamen har brækket yder og indersiden af højre ankel og er sat sammen med skruer og plader begge sider... Den kan.selvfølgelig ikkebøje mm. Som før... Og derudover er der steder den er følelsesløs samt den har crps som er opgivet at mediciner og er afsluttet...
Daglige smerter og en fod der hæver og skifter farve..

Ved godt man ikke kan sammenligne 100 % men vil stadig gerne høre andres erfaringer...

Mim forsikring plejer at være fair, men gider netop ikke blive snydt da jeg kan mærke at jeg ik er på.arbejds marked livet ud... Det tager sindsygt på kræfterne med daglige øvelser for at undgå forværring samt smerterne dræner mig
Jeg brækkede for 14 år siden venstre ankel i begge sider og blev sat sammen med skruer og plader. Jeg fik først tilkendt 8 procent, klagede til forsikringen og beskrev mine gener udførligt. Herefter fik jeg tilkendt 2 procent mere, så jeg fik 10 procent ialt.

Jeg har fortsat storegener som der ikke kan gøres noget ved.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2015, 18:35   #19
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af malofa Se meddelelser
CRPS i sig selv giver ikke noget. Det er funktionsnedsættelserne, smerterne osv der vil give noget (er jeg 99% overbevist om)
Det er fuldstændig korrekt.

Man ser ikke på den samlede "diagnose" men det samlede smertebillede og funktionsnedsættelsen, i kombination.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension