K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2009, 13:29   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville tage en MP3 optager med, og optage hende når hun siger dette... her efter ville jeg sende det til samtlige politikere inde på borgen... så skal der nok ske et eller andet.

Det er svineri... rent ud sagt svineri! ... hvad tror de selv der sker, når det eneste en person har i livet er arbejde, og at ligge på langs? ... det er da den sikreste vej til at ende som psykisk syg, og ende ud med en førtidspension, og det er jo netop det Støjberg mener kommunerne skal gøre bedre... UNDGÅ førtidspensioner.

Ved det er let at sige, men helt ærligt ville jeg hvis det var mig klage til alt der kan krybe og gå, hvis man kom med sådan en meddelelse til mig.

Man er NØDT TIL at komme ud over den underdanige tilgang til systemet, som nogen har... jeg ved det er svært når man ikke har megen energi, men hvis man ønsker at der sker noget skal man ikke regne med hjælp fra systemet... det nytter ikke at læne sig tilbage og se slukøret ud, for du bliver revet rundt i manegen aligevel.

Det undrer mig at du overhovedet stiller spørgsmålstegn ved om det er rimeligt eller lovligt, for det den sagsbehandler har sagt, er så lysende forkert at enhver burde få det galt i halsen og protestere øjeblikkeligt. Det er ikke nogen bebrejdelse, bare lige for at sætte det fast, men i de fleste tilfælde er det sådan, at synes man noget er grotesk i systemet... ja så ER det det faktisk meget tit også.

Såå... på med vanten, og giv dem tørt på i form af klager osv. hvis de ikke dropper den syge tankegang.
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 13:47   #12
Sommerfugl
Føler sig hjemme på K10
 
Sommerfugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2008
Indlæg: 29
Styrke: 16
Sommerfugl er ny på vejen
Tusind tak for jeres respons.

Jeg var lige ved at tro at jeg nu var blevet urimelig !!!!!

Heldigvis havde jeg en bisidder med til det møde og han er lige så rystet. Men jeg må sige at sagsbehandleren lyd meget sikker i sig sag. Hun mente ikke det kunne blive fleks pga. min mand bare kunne klare alt derhjemme.

Men nu er jeg kamp klar igen og det skal ikke lykkes hende igen at overbevise mig om noget der ikke er korrekt. Men har desværre ikke så meget energi til at sættes sig ind i tingenen.

Tusind tak Hejdien for brevet, det skal hurtigt komme ibrug.

Er helt flad idag, så derfor kun den korte tusind tak alle sammen
Sommerfugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 13:49   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg "opfandt" udtrykket konStanthjælp her på siden.

Og nu har jeg opfundet et nyt - inspireret af Razmos konstatering af, at man bliver gjort mere syg af systemet - systeminvalid.

Arbejdsprøvning er jo arbejds-røvning.

De "stjæler" jo den sidste motivation og evne til at yde noget med den lille rest-arbejdsevne, der er tilbage.

Så kommunal arbejds-røvning fører til konStanthjælp.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 14:10   #14
RBK
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-02 2009
Lokation: stevns
Indlæg: 1
Styrke: 0
RBK er ny på vejen
jeg ved ikke om du har fået tilkendt fleks. men det er med henblik på at du skal ha en liv med en livskvalitet som en (ikke skadet) på din egen alder.
RBK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 14:11   #15
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Et forslag til en mp3 optager kunne være denne her
http://www.web-shoppen.dk/web-shoppe...17A139CF5A2C8C

Jeg har den selv.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 15:39   #16
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Sommerfugl, du skriver psykolog og speciallæge siger fleks,
men har du det på skrift, det er diagnoaserne og din arbejdsevne
som afgør om du kan få et fleksjob, men det at manden bare kan
klare det hele, har intet med sagen at gøre, og det håber jeg din
sagsbehandler ved, ellers har hun ikke kompetance til sit job.

Lige en indskydelse, prøv at spørge din sagsbehandler om
du kunne få et fleksjob, hvis din mand var handicappet!

Sidst redigeret af Webmaster; 06-06-2009 kl. 04:07. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 18:48   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sommerfugl Se meddelelser
Tusind tak for jeres respons.

Jeg var lige ved at tro at jeg nu var blevet urimelig !!!!!

Heldigvis havde jeg en bisidder med til det møde og han er lige så rystet. Men jeg må sige at sagsbehandleren lyd meget sikker i sig sag. Hun mente ikke det kunne blive fleks pga. min mand bare kunne klare alt derhjemme.

Men nu er jeg kamp klar igen og det skal ikke lykkes hende igen at overbevise mig om noget der ikke er korrekt. Men har desværre ikke så meget energi til at sættes sig ind i tingenen.

Tusind tak Hejdien for brevet, det skal hurtigt komme ibrug.

Er helt flad idag, så derfor kun den korte tusind tak alle sammen
Fortæl din sagsbehandler, at der så vidt DU ved, ikke er forsørgerpligt når man er over 18 år... og hvis hun mener at fordi man er gift, så skal din mand være barnepige for dig, så må i jo skilles og flytte hver for sig... om det er det hun gerne vil have?

Det behøver ikke at være fordi i gør det jo, men det er altid rart lige at få vendt samvittigheden hos sådan en møgkælling, for at sige det lige ud... og det må du gerne fortælle hende at hun er fra mig af!

Magen til frækhed... at forvente mennesker lever for at arbejde, og så ligge brak resten af tiden?... prøv at spørge hende, om det er det HUN gerne ville have, hvis HUN blev syg en dag, og sad på din plads...

Du får sikkert ikke meget ud af det... men det vigtigste er også, at hun opfatter, at du ikke vil finde dig i at blive behandlet på den måde, og at du vil gøre hvad som helst for at få hende ned med nakken... bare prøv at true lidt med at skrive til Line Barfoed eller Villy Søvndal eller lign...

De fleste af den type skrankepaver tror de er loven selv, lige ind til nogen højere end dem selv kommer ind i billedet, og sørger for at de makker ret.

Desvære.
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 18:55   #18
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
I det hele taget var jeg dæleme som mand taget med til det møde, og spurgt den strigle, hvad fanden hun bilder sig ind! ... at side og forvalte hans tid på den måde, og om hun havde forestillet sig at han både skulle gå på arbejde OG lave alt derhjemme? ... det er jo det man tit hører kvinder brokke sig over, så det må den sagsbehandler da vide alt om, med mindre hun selvfølgelig har en tøffelhelt.

Jeg forstår ikke den underlige tankegang... det er samme princip når man vil skære i kontanthjælpen, fordi man er gift... straks skal den der arbejder begrænses, fordi samleveren har nogle sociale eller sygdomsmæssige problemer.

Uhh!... sider og bliver så flintrene gal på systemet... og regeringen... og støjberg... og løkke rasmussen.... ja og Hjort selvfølgelig, bare fordi at ham elsker jeg at hade!
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2009, 20:26   #19
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Jeg "opfandt" udtrykket konStanthjælp her på siden.
Ja,og du kan tro at min jobkonsulent morede sig, da jeg brugte ordet.

Denne MP3'er har jeg, og den er super enkel at finde ud af.
http://www.pricerunner.dk/pi/11-1010...k-Produkt-Info
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
arbejdstid i julen?? vuffi Spørgsmål ang fleksjob 9 22-12-2011 23:39
2/3 tilskud = 2/3 arbejdstid ? Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 13 15-11-2011 02:46
Ny arbejdstid virkelyst Spørgsmål ang fleksjob 3 14-01-2011 16:27
arbejdstid i fleksjob UllaJ Spørgsmål ang fleksjob 6 26-07-2010 10:33
Arbejdstid som fleks'er... Multe Spørgsmål ang fleksjob 2 26-11-2009 23:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension