K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2008, 17:38   #61
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
HE HE HE kom sørme godt nok til at grine, ungerne kom og spurgte, mor hvad griner du af. det kan man da kalde journalbrokker.
GOD WEEKEND
kh Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 17:39   #62
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
he he he....

Fantastisk!

Er slettet... . TAk...

Og tak for de forskellige links. Har lige været inde og kigge på dem. Kan se jeg skal have noget af det printet ud!! Især de der 30 og 31 var jo rigtig gode at have med. Tak Suza


B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 17:41   #63
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Godt....


Godt jeg kunne få jer til at grine.... Er jo ikke meningen forumet skal bruges til at rundsende mails. Men synes nu den var så aktuel....
.... og skæg... samtidig med det jo er grotesk.... men lidt sort humor hjælper det hele...


kram
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 11:20   #64
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Det var vildt grineren at læse.
Godt at kunne begynde dagen med en griner
Tak bettina
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 14:31   #65
jettelundfrede
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Indlæg: 16
Styrke: 17
jettelundfrede er ny på vejen
vedr. piskesmæld

vil blot fortælle at det har hjulpet mig gevaldigt at få kramiosakralterapi hos min fysioterapeut for mit piskesmæld. Ikke at man bliver rask, men det kan hjælpe på de næsten uudholdelige smerter, svimmelhed, kvalme og træthed som er en følge af whiplashen
Pøj med det hele
Mange hilsener fra Jette
jettelundfrede er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 21:28   #66
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
hej bettina og alle jer andre
har lige læst denne tråd igennem. Jeg har også piskesmæld, og kæmper også med kommunen. Selvom man har advokat og fagforening med sig, tager det alligevel en krig. Men det er rart og vide, man har nogen som hjælper en og som samler alle trådende når man ikke selv kan magte det.
Så jeg kan kun anbefale man ofrer noget af sin erstatning på en GOD advokat. (jeg er ikke rig elller noget, men jeg ved hvor meget det har hjulpet mig)
Man kæmper jo også mod forsikringsselskaberne, og med sig selv. Man skal have nederlag på nederlag. Og man skal virkelig være rask for at være syg i dagens danmark, og høre på meget!!! (utroligt man ikke er røget helt ned i dybet endnu!!)
Bettina, jeg har sendt en besked til dig
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2008, 10:39   #67
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej med jer.

Jeg har også prøvet kraniosakral massage. Synes ikke det var fantasisk. Godt nok var jeg da god til at få slappet af (hvad jeg ellers ikke var) når jeg var der. Men yderligere hjalp det ikke og efter en rum tid stoppede jeg. Nu går jeg ved min fys, som masserer mig lidt og løsner i nakke og i kranie med lidt blid massage. Det synes jeg er ok. Det er nok meget forskelligt hvad der hjælper folk. Og hvilke behandlere man kommer til. Da jeg var på smerteklinik fyldte vi tavle op og tavle ned med forskellige behandlere vi havde prøvet. Og jeg siger jer, der findes ting som man aldrig havde drømt om fandtes. Men alligevel sad de jo der sammen med mig...... Tænk hvad man ikke prøver bare for at få det bedre. For at få sit "normale" liv tilbage...


Kh
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2008, 22:36   #68
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej

Var til læge i går. Så fik han også endelig af vide at det langt om længe lykkedes at få den pension. Han har stået ved min side fra starten og simpelthen samlet mig op så mange gange, når jeg bare ikke kunne mere. Fik et kæmpe kram. Det var dejligt at kunne fortælle ham.

Nu har jeg også endelig fået aftalt et møde med en visitator fra hjemmehjælpen. Hun kunne først komme her sidst i marts. Så må vi se hvad hun siger til det. Det kan jo være hun kan komme med noget godt, udover det afslag hun sagde jeg ville få. . Men så er det i hvert fald gjort. Har også endelig fået udfyldt det her samtaleskema som jeg tror Zuza nævnte for mig.
Så skal der bare tages kopier af vandregninger, fys regninger, medicinudgifter.... og så bliver det sendt afsted. Så er også det gjort. Har også fået meldt mig ud af fagforeningen. Så synes egentlig jeg har været ret produktiv.
Men ... er der andet jeg skal være opmærksom på at få ordnet nu?....



Kh
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2008, 22:45   #69
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hold da op... du har haft travlt.

I Odense har jeg læst noget om, at de forsøger sig med robotstøvsugere. Det var måske en løsning for dig.

Du kan få "mimrekort" til offentlig transport.

På Sjælland kan man få et kort, der gælder i 3 måneder, for vistnok under 500 kroner, som normalt koster over 1.000 kroner for een måned.

Det gælder vel også på Fyn.

Det er måske også billigere at besøge museer, forlystelser o.a.

Så er der det med supplerende pensionsordning, som jeg ikke husker, om du blev tilbudt af kommunen. Du betaler 1/3, kommunen 2/3.

Ændre skattekort.

Måske andre kan "huske" mere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 11:21   #70
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Kontakt dit forsikringsselskab, få det hele gået igennem, der var i mit selskab noget med en pensionsordning jeg kunne få til halv pris, nu hvor jeg er ftp, du skal jo alligevel ændre din "stillingsbetegnelse".
Husk transporten til/fra behandling, det kan du også få tilskud til ved §100/merudgifter, det er noget med et par kr pr km.
Hilsen
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
Igen igen.. Nyt spørgsmål vedr. Pensionskasse. Cerise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 06-05-2011 10:36
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension