K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2011, 15:08   #1
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Job færre timer end visiteret til

Hejsa

Ja kan man det?

Jeg kan komme til en jobsamtale på et job der er på 8 timer, men jeg er visiteret til 15, så er det noget der kan lade sig gøre?

Samtidig er det jo mindre end de 12,2 som de som udgangspunkt skal betale, men er det muligt at de betaler de 8 timer og så refusionen 24,4. Så lønnen bliver 8+24,4=32,4.

Nogen der ved noget?

Venlig Hilsen
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 16:19   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du skal kontakte din jobkonsulent , umiddelbart tror jeg ikke at det kan lade sig gøre ...

Det var noget andet hvis de ville betale for de 12,2 timer er det ikke muligt at få dem til at have dig i de 12,2 timer og så med 2/3 del refusion ?

Under alle omstændigheder så syntes jeg at du skal få fat i din jobkonsulent og forlægge det for denne, for hvem ved det kan da være at kommunen vil stille sig velvilligt fremfor at miste hele din refusion så det er da værd at prøve, men lovgivningsmærssigt er der ikke belæg for det ...
  Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 19:01   #3
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Tak for svar.

Ville bare høre om nogen kendte til det eller havde hørt om det. Min jobkonsulent var nemlig ikke lige til at få fat på, så det kunne være der var nogle med erfaringer.

Fik nu dog et svar, men ikke et jeg blev klogere af hmmm, men jeg tager til samtalen imorgen tidlig og ser hvad de siger til det hele. Det skader jo ikke .
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 20:32   #4
Atlanten
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Midtjylland
Alder: 54
Indlæg: 7
Styrke: 0
Atlanten er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Cillenolle Se meddelelser
Tak for svar.

Ville bare høre om nogen kendte til det eller havde hørt om det. Min jobkonsulent var nemlig ikke lige til at få fat på, så det kunne være der var nogle med erfaringer.

Fik nu dog et svar, men ikke et jeg blev klogere af hmmm, men jeg tager til samtalen imorgen tidlig og ser hvad de siger til det hele. Det skader jo ikke .
Hej Cillenolle!

Jeg spurgte "min" socialrådgiver om det samme for et par uger siden og fik svaret, at det kunne godt lade sig gøre. Så ville kommunen udregne lønnen for de færre timer og jeg ville så få suppleret op med ledighedsydelse.

Ved ikke lige om det er den bedste "forretning", men måske måden at "sparke døren op" for "fuld tid" for mig!

Hilsen Atlanten
Atlanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det usmart at tage færre timer. HvadNuLilleDu Spørgsmål ang fleksjob 45 02-01-2013 23:33
Færre end 10 timer? frup Spørgsmål ang fleksjob 5 15-12-2011 10:58
Tilbudt arbejde, dog på mindre timer end jeg er visiteret til! Mani Spørgsmål ang fleksjob 18 13-12-2011 12:47
De timer man er visiteret til? mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 24 09-02-2011 10:18
Kan man uddanne sig, når man er visiteret til flexjob på 20 timer? Novasmor Spørgsmål ang fleksjob 2 05-05-2009 13:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension