K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2015, 21:20   #1
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Demonstration ved folketingets åbning 6 okt.

Hej Alle

Mette Valentin har lavet en gruppe som findes på fb og hedder " Nu er nok,nok Nu siger folket stop"

målet med denne gruppe er en demo den 6 oktober på folketingets åbning, og hvor kunne det være dejligt hvis der en nogen herinde fra som havde lyst og overskud til at deltage

check dette link https://www.facebook.com/groups/Nuer...gerfolketstop/

Det er vigtig at vi står sammen for ellers har vi ingen mulighed for at blive hørt ...

ønsker alle en dejlig aften
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2015, 23:11   #2
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Må sige det er en smart måde at skaffe nye kunder på, i en ellers noget broget branche.
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 10:04   #3
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Salsa Se meddelelser
Må sige det er en smart måde at skaffe nye kunder på, i en ellers noget broget branche.

Kunder ??? sådan vil jeg nu ikke beskrive det ... nej det var nu blot mere for at informerer folk her på denne side ..... at der ret faktisk er nogen som prøver på at gøre noget for os alle sammen ....

man vælger jo selv om man vil deltage

ønsker dig en god dag
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 10:19   #4
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pigen Se meddelelser
Kunder ??? sådan vil jeg nu ikke beskrive det ... nej det var nu blot mere for at informerer folk her på denne side ..... at der ret faktisk er nogen som prøver på at gøre noget for os alle sammen ....
Ja KUNDER !
Vedkommende der arrangerer, har en virksomhed hvor hun tilbyder hjælp til netop denne målgruppe, mod betaling.
Som du skriver virker hun som om hun rent faktisk gør noget for målgruppen.
Jeg synes det er blåøjet at tro, at dette ikke også kommer til at påvirke tallene på bundlinjen af hendes årsregnskab.
Det er da bedre REKLAME end noget, at stille sig op på den måde, folk vil jo stå i kø efter at få hende i tale efter dette.
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 11:53   #5
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Salsa Se meddelelser
Ja KUNDER !
Vedkommende der arrangerer, har en virksomhed hvor hun tilbyder hjælp til netop denne målgruppe, mod betaling.
Som du skriver virker hun som om hun rent faktisk gør noget for målgruppen.
Jeg synes det er blåøjet at tro, at dette ikke også kommer til at påvirke tallene på bundlinjen af hendes årsregnskab.
Det er da bedre REKLAME end noget, at stille sig op på den måde, folk vil jo stå i kø efter at få hende i tale efter dette.

Ja Salsa jeg ved godt at hun er privat rådgiver men i den her forbindelse prøver hun blot at lave en demo og det koster jo ikke andet end turen derhen men jeg forstår hvad du skriver og det var ikke min hensigt at skaffe hende kunder

Jeg syns bare at det ville være godt med en demo derinde på pladsen hvor magthaverne sidder i håb om at de ville få lavet reglerne og jeg ville blot gøre folk herinde opmærksom på det .. intet andet .. ked af hvis det opfattes som om jeg skaffer hende kunder for det var ikke budskabet
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 13:49   #6
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Nu var det heller ikke dig jeg syntes skaffede hende kunder, men jeg synes at hun selv skaffer sig kunder ved denne indirekte reklame, hvor hun placerer sig helt ind bag udsatte med mange følelser og griber dem, mod betaling, når de falder !
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 19:04   #7
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Sådan er det jo ... (som en kendt tidligere MF'er plejer at sige) i et liberalt samfund, hvor det mere handler om at få kunder i butikken og hvor al handel / profitoptimering grundlægende sker inden for nogle afstukne "legitime" spilleregler ud fra devisen: den kloge snyder den mindre kloge ... mere end det at der tænkes i overordnede helheder til gavn for fællesskabet.


BTW: Der er længere imellem Den Barmhjertige Samaritaner m. kolleger end det er imellem Farisæerne og deres boder i Templet ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 19:50   #8
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Sådan er det jo ... (som en kendt tidligere MF'er plejer at sige) i et liberalt samfund, hvor det mere handler om at få kunder i butikken og hvor al handel / profitoptimering grundlægende sker inden for nogle afstukne "legitime" spilleregler ud fra devisen: den kloge snyder den mindre kloge ... mere end det at der tænkes i overordnede helheder til gavn for fællesskabet.


BTW: Der er længere imellem Den Barmhjertige Samaritaner m. kolleger end det er imellem Farisæerne og deres boder i Templet ...
Der er heller ikke noget galt med at sælge en vare mod penge, det jeg synes er et problem, er når man fisker der hvor fiskene ikke kan undgå at bide på... det synes jeg er en lodden affære !
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2015, 20:33   #9
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Salsa Se meddelelser
..., det jeg synes er et problem, er når man fisker der hvor fiskene ikke kan undgå at bide på... det synes jeg er en lodden affære !
En Thyborøn (eller anden location) fisker er nok ikke enig med dig i den tilgang.


Når fx Tesla Motors eller medicinalbranchen laver "events" for at generere et mersalg / fremvise nye produkter på hylden, så er målgruppen typisk heller ikke det klientel, der hænger ud omkring det lokale gadekær med en pils i hånden og nul kroner på drifts- & opsparingskontoen.

Man fisker selvf., der hvor fisken bider ... det er jo ikke tidsfordriv der jagtes ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2015, 22:20   #10
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Salsa Se meddelelser
Nu var det heller ikke dig jeg syntes skaffede hende kunder, men jeg synes at hun selv skaffer sig kunder ved denne indirekte reklame, hvor hun placerer sig helt ind bag udsatte med mange følelser og griber dem, mod betaling, når de falder !
Er der nogen herinde på k10 der kan fortælle mig hvem hun nøjagtig er . jeg har selv råbt på en demo den 6 okt, og fatter ikke havd i mener med kunder. det koster vel intet at komme? eller er der noget jeg ikke forstår? Hvem er hun hende i I skælder ud? Og hvad mener I med kunder?
Svar til den dumme udbedes!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension