K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven > Nyt fra Ankestyrelsen

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2013, 13:20   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 3 april 2013

Læs artikler om: Forkert brug af sanktioner over for kontanthjælpsmodtagereKommuner skal blive bedre til at hjælpe unge kriminelleMidlertidigt på deltid på grund af mindre

Læs mere...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2013, 03:27   #2
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Tankevaekkende laesning.. Jeg kan kun tro at Struer kommune har bidraget markant til det foerste punkt idet det er den kommune i Midtjylland som taber flest sager naar der proeves og ankes... Suk siger jeg bare...

Jah, jeg kan godt huske da jeg blev sanktioneret pga. at bede om fritagelse fra et moede da jeg skulle til min mormors begravelse, og en anden gang blev trukket een dags fravaer fordi jeg bandede i en telefonsamtale... Jeg vandt dog begge da jeg ankede...

Tak for linket Webmaster...
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2013, 08:38   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Politikere, embedsmænd og unge borgere..

Tak, Web.

Dette viser en foragt og nedladende holdning til sine medmennesker. Det viser K10s berettigelse og vi må opfordre unge til at være med i kampen imod disse uhyrligheder.

"Beskæftigelsesankenævnet Midtjylland har undersøgt 80 sager, og ud af dem opfylder kun 4 sager lovens betingelser for at stoppe kontanthjælpen."

Når vi tænker på hvad medlemmer af SAK, "Sammenslutningen af Kontrolmedarbejdere" skriver i pressen, siger i adskillige TV-udsendelser om hvordan unge enlige mødre, mistænkt for socialt bedrageri, skal behandles helt i strid med både lovgivning samt Grundloven, må man tage sig til hovedet.

Især når man tænker på rige der pt overvejer at melde sig til SKAT da de har fået frit lejde, hvis de melder sig selv, om skjulte millionbeløb. Her får de tilbudt kun at skulle betale 60% i bøde.

Hvordan Fanden kan SKAT tilbyde rabat netop til disse millionærer?

Politikere I er ved at ødelægge det danske samfund med alle de ulovligheder i tillader. Her kunne jeg skrive og dokumenterer lange lister af disse.

Når vi så også har politikere der kalder unge mennesker der har brug for specialundervisning for "Gøgeungeagtig" skal vi tænke nøje over hvad den enkelte vil gøre for at hjælpe til i kampen imod den retning samfundet er ved at tage.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 13-04-2013, 17:41   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det der er særdeles tankevækkende....det er....at for at komme op på de fejlprocenter kommunerne er oppe på for tiden....

Ja det kan man kun komme hvis man gør det bevidst...for det er fuldstændigt umuligt at have så mange fejl i sagerne hvis de bare forsøgte at behandle sagerne som de skulle..

Selv hvis man slog med en terning om disse sager...ville man ikke kunne komme op på disse vanvittige fejlprocenter som kommunerne kan præstere...

Det ser samtidig ud til at de har diverse politikere`s velsignelse til at lave alle disse bevidste fejl....dette fordi man netop har indrettet systemet sådan at der intet sker ved en kommune der har en fejlprocent på 100...

Det er fuldstændig gratis for dem at handle som de gør...

Derfor er det også så vigtigt at vi får hængt alle de kommuner der har disse store urealistiske fejlprocenter ud og at vi bliver ved med at hænge dem ud offentligt så deres fejl ligger til åbent skue for alle...

Det er ikke sikkert at det bliver bedre af det men det bør absolut ikke forhindre nogen i at hænge dem ud så alle kan se hvad der sker i kommunerne og samtidig hvad de får lov til af politikerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelser fra Ankestyrelsen april 2013 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 05-04-2013 14:10
Principafgørelser fra Ankestyrelsen april 2012 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 25-04-2012 01:50
Principafgørelser fra Ankestyrelsen april 2011 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-04-2011 15:40
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 2 april 2010 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 28-04-2010 13:50
Principafgørelser fra Ankestyrelsen april 2008 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 18-07-2008 13:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension