K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2020, 01:51   #1
Goodie77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2018
Indlæg: 28
Styrke: 6
Goodie77 er ny på vejen
Sagsbehandler - ukorrekte 'mål'.

Jeg har nu utallige gange oplevet, at min sagsbehandler skriver i mine papirer, efter møder etc.:

'Mål: Opnå tilknytning til arbejdsmarkedet

Delmål: 1. Afklaring af skånehensyn og helbredstilstand
Delmål: 2. Afhængig af beskrivelse af skånehensyn og helbredstilstand herunder behandlingsmuligheder'.

Og jeg er regelret ved at eksplodere over det nu!!!!!

Det er IKKE mine mål har hun fået at vide, da mit helbred ikke kan mere - bare ikke kan mere... Mit mål er en førtidspension, så jeg kan få ro på, og muligheden for et tåleligt liv, hvilket sagsbehandleren nu er informeret om mange gange efterhånden.

MEN min sagsbehandler, afviser at skriver andet, da 'det skal vi skrive'....

Mit spørgsmål er som følger:

SKAL sagsbehandleren skrive det - fordi der skal være fokus på job? Eller må hun skrive, hvad hun lyster der? I så fald sagsbehandler hun jo ukorrekt, i og med det ikke er mit ønske, hun anfører.

Takker på forhånd for jeres venlige svar.
Goodie77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2020, 07:49   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Uden afklaring får ingen pension, at ønske sig pension er ikke et mål, deres job er at afklare dig, det vil sige at finde ud af hvad du kan holde til.
At finde ud af om du kan få større arbejdes evne, med hjælpe midler, tjekke om alle behandlings muligheder er af prøvet, de ting skal være afprøvet før pension.

Ingen kan få pension før de ting et gjort.

Hvis du skal søge pension og du kan selv søge men der vil teamet sige , er alt afprøvet?
Ellers er det bare et nej.

Desværre er din ønske fuldstændigt ligegyldigt, det er din arbejdsevne der betyder noget og evn dianosen.
Så hun gør det helt rigtige
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2020, 16:43   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Goodie77 Se meddelelser
Jeg har nu utallige gange oplevet, at min sagsbehandler skriver i mine papirer, efter møder etc.:

'Mål: Opnå tilknytning til arbejdsmarkedet

Delmål: 1. Afklaring af skånehensyn og helbredstilstand
Delmål: 2. Afhængig af beskrivelse af skånehensyn og helbredstilstand herunder behandlingsmuligheder'.

Og jeg er regelret ved at eksplodere over det nu!!!!!

Det er IKKE mine mål har hun fået at vide, da mit helbred ikke kan mere - bare ikke kan mere... Mit mål er en førtidspension, så jeg kan få ro på, og muligheden for et tåleligt liv, hvilket sagsbehandleren nu er informeret om mange gange efterhånden.
Vælg dine kampe med omhu.

Selv efter jeg var visiteret til fleks stod der på alle papirer fra kommunen, at målet var beskæftigelse på det ordinære arbejdsmarked.

Til gengæld vil jeg fraråde dig, at have fokus på fp som mål, når du taler med kommunale medarbejdere. Der er en stor risiko for, at de vil påstå, at din fokus på, at få fp forhindrer dig i, at udnytte din arbejdsevne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2020, 17:27   #4
Goodie77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2018
Indlæg: 28
Styrke: 6
Goodie77 er ny på vejen
Tak for svar :-)

Nu har jeg været hos Klinisk Funktion, hvor der er fastslået at der ingen arbejdsevne, eller funktionsevne er tilbage, og ingen behandling, eller tiltag vil hjælpe.

Min irritation gik på, hvis rehab-teamet brugte hendes udtalelser til at mene jeg gerne vil køre videre i systemet, med henblik på at komme tilbage på arbejdsmarkedet, når dette ikke længere er en mulighed, pga. svær sygdom.
Goodie77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2020, 20:29   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Nej hvis din sygdom er vel dokumenteret, burde der ikke være anden mulighed en pension, har du været på smerteklinik, det er tit drres kæphest.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension