K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Se afstemningsresultater: Hvor lang tid har du været i den kommunale trædemølle ?
½ år 7 6,73%
1 år 4 3,85%
1½ år 9 8,65%
2 år 8 7,69%
2½ år 10 9,62%
over 3 år 20 19,23%
over 5 år 21 20,19%
over 10 år 16 15,38%
over 15 år 7 6,73%
over 20 år 2 1,92%
Stemmere: 104. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2008, 18:49   #31
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg har endnu ikke svaret på denne stemme, da jeg er lidt i tvivl, om hvordan jeg skal regne ud. Om man skal starte fra, man blev arbejdsløs eller på (syge)dagpenge, eller når man er kommet til et punkt, hvor kommunen endelig har fået sagen og behandler den.....

Hmmm... Hvis jeg skulle tælle alle årene med indtil jeg kom i fleksjob, blir det lidt mange år...

Nogen der kan forklare mig, hvornår den her start skal være i den her kommunale trædemølle?
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 19:05   #32
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det har jeg også tænkt over, Curls.

Men jeg ville da tage det hele med, for det viser jo netop, at man ikke har kunnet få foden inden for på arbejdsmarkedet i så mange år.

Det må vist være det, det drejer sig om, tror du ikke?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 20:13   #33
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hej alle

Først vil jeg sige tak for en kanon hjemmeside, som jeg faktisk fandt ved en tilfældighed - i må sgu´gøre lidt mere reklame for den - den er jo super

Nå men jeg kan da kort fortælle at jeg selv var i systemet i 6 år før man endelig erkendte at jeg ikke duede til mere på arbejdsmarkedet MEN det tragikomiske i det hele er at desværre har min mand nu også hængt fast i systemet i 8 år - tja, vi er et ømt syn

For at overleve dette mareridt, for anderledes kan det vist ikke beskrives, har vi vedtaget et fælles motto: "Vi overgiver os ikke og vi tager ingen fanger !"
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 20:17   #34
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hej Buster og ja jeg er enig det er en kanon hjemmeside... Velkommen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 22:13   #35
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Hvis ledighed tæller med så har sat mit kryds forkert - men mon ikke det går alligevel - jeg mener 7 ell. 10 år, det er vel lige knald i låget !
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 23:17   #36
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det har jeg også tænkt over, Curls.

Men jeg ville da tage det hele med, for det viser jo netop, at man ikke har kunnet få foden inden for på arbejdsmarkedet i så mange år.

Det må vist være det, det drejer sig om, tror du ikke?
Jo det har du vist ret i..... Jeg krydsede af i > 5 år - jeg har talt årene, det blev til 8 år med ledighed....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 23:37   #37
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Gys, Curls... 8 år?!

Ja, nogen mener åbenbart, at vi bare skal trille tommelfingre, indtil kommunens revisor siger, kommunen skal finde på noget andet, for nu kan de ikke længere "jonglere" rundt med tallene.

Vi har jo opdaget, at det ikke længere er lovgivningen, kommunerne retter sig efter. Det er REVISOREN. Ingen andre.

Og job... efter otte år? Næppe. Hverken det ene eller andet.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 00:12   #38
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Gys, Curls... 8 år?!

Ja, nogen mener åbenbart, at vi bare skal trille tommelfingre, indtil kommunens revisor siger, kommunen skal finde på noget andet, for nu kan de ikke længere "jonglere" rundt med tallene.

Vi har jo opdaget, at det ikke længere er lovgivningen, kommunerne retter sig efter. Det er REVISOREN. Ingen andre.

Og job... efter otte år? Næppe. Hverken det ene eller andet.
Ja mit første rigtig lønnede job var først efter 8 år... Ja, det var også bare noget møg... Jeg kan huske, jeg brokkede mig heeellt vildt over arbejdsformidlingen - den hører under beskæftigelsesforvaltningen. De gjorde ingenting i Nordjylland, jeg skulle hele tiden selv give udtryk for, at jeg ville i gang med noget... Men det var først, da jeg henvendte mig hos selve kommunen (socialforvaltningen) og sagde, at jeg havde et problem, fordi jeg var ved at ryge ud af dagpengesystemet. Så flyttede jeg til KBH og kom på kontanthjælp..... Derfra gik det vist 3 år, før jeg blev godkendt som fleksjobber....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 00:16   #39
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja ja hvis det er ledighed så er mit kryds også forkert, blev syg i 99 visiteret til fleks i 2003 og fandt selv job i 2006 og klarede også selv at blive ledig igen i 2007

Det er fuldstændigt latterligt som det system er lavet, har man ikke psykiske diagnoser når man kommer ind i det, så har man ihvertfald når man når til vejs ende
  Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 00:29   #40
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Nemlig !
Har lige fået at vide (vel at mærke efter sagsbehandlerens mening), at der skal arbejdes med mine "sociale kompetencer", fordi jeg er så stille ?
Det tror da fanden - efter 10 år i "isolationsfængsel"

Sidst redigeret af tuxon; 01-02-2008 kl. 00:35.
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den kommunale trædemølle andi1975 Din historie 2 25-01-2008 13:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension