K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2013, 09:38   #1
Jna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
Jna er ny på vejen
Godt link & God afgørelse på dinarbejdsskade.dk

Advokat Karsten Høj har igennem næsten 2 år via en arbejdsgruppe hos Danske Advokater deltaget i forhandlingerne om at sikre en bedre retshjælpsdækning.

http://www.dinarbejdsskade.dk/news/3...psforsikringen

God weekend:-)
Jna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 11:53   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg lægger lige linket til nyheden hos advokaterne http://www.elmer-adv.dk/hojere-daekn...sforsikringen/

Dette fordi jeg ikke kan se hele siden på det link Jna har lagt....ved ikke om det er fordi jeg sidder på en iPad eller hvad der er galt med den side....men det virker kun hver anden gang man prøver...

Til Jna....du bør give dine tråde et emne som viser hvad det drejer sig om og ikke bare skrive et godt link....

Folk ved godt at du synes det er et godt link....det vidste de i det øjeblik du lagde linket i kategorien her på siden "Et godt link"

At skrive en god afgørelse på dinarbejdsskade.dk er næppe særlig dækkende....

Afgørelsen er jo ikke deres...de har bare lagt et indlæg om afgørelsen...

Emnet på denne tråd kunne meget dækkende være "Højere dækning på retshjælpsforsikringen" så folk ved hvad tråden drejer sig om..

Jeg ved godt at du meget gerne vil have dit link til din side ud....men dette er ikke måden....det er bare irriterende...

Det er helt fint at ville have et link til en side som folk kan bruge uden at det koster ud....man skal bare lige gøre det uden at man bliver for desperat...

Feks kan man ved bare lige at spørge mig...lægge sit link i sin signatur....

På denne måde vil det komme ud hver evig eneste gang man skriver et indlæg herinde....se evt reglerne herinde http://www.k10.dk/showthread.php?t=22

Sidste ting...du bør med det samme få rettet din side så alle herunder folk der sidder på en iPad også kan se hele siden og ikke kun toppen af siden..og ikke kan scrolle ned og se hvad der mere er på siden...
Ved ikke om der er problemer på andre platforme....men der er når det er en iPad man sidder på...
Sidste er selvfølgelig bare et godt råd...specielt godt hvis du ikke vil miste evt besøgende af den grund...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:24   #3
Jna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
Jna er ny på vejen
Hej Webmaster

Tak for hjælpen, men har ikke hørt om problemet på Ipad endnu, det er første gang jeg høre om det. Det fungere på en samsung note ved jeg. Har prøvet at kontakte dig, om at samarbejde, men har ikke hørt fra dig. Er glad for at høre fra dig nu:-) Har sendt en privat meddelse med mit tlf nr, så vi kan tage snakken der.
Vh Jna
Jna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 10:16   #4
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jna Se meddelelser
Advokat Karsten Høj har igennem næsten 2 år via en arbejdsgruppe hos Danske Advokater deltaget i forhandlingerne om at sikre en bedre retshjælpsdækning.

http://www.dinarbejdsskade.dk/news/3...psforsikringen

God weekend:-)

Går man ind på den side og tjekker hvad deres hjælp koster, er beløbene -

Timesatser:
Partnerens timesats udgør kr. 2.000-3.500 pr. time afhængig af de konkrete omstændigheder.
Advokater afregner med kr. 1.800-2.500 pr. time.
Advokatfuldmægtige afregner med kr. 1.250-1.600 pr. time.
Satserne tillægges moms

Hvem ved hvor mange timer de bruger på at behandle personens sag, som de skriver - der kan risikere at komme ekstra timer på i løbet af sagen.

Så det kan blive en dyr løsning for den der søger deres hjælp.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 10:28   #5
Jna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
Jna er ny på vejen
Hej le cuere

Nu er det jo ikke det emnet handler om i pågældene link.

Nu har selv været igennem en hård og sej kamp med arbejdsskadestyrelsen, og der var jeg glad for, at jeg havde en advokat der kunne sit arbejde og samtidig et godt menneske. Hun modtog ikke en krone for mig i ca 3 år, og det er ikke deres praksis at gøre sådan, men hun kunne se, at jeg sad fast i systemet, og hvis ikke hun gjorde noget, så ville ingen røre min sag.
Jeg havde ikke Elmer & Partnere, men jeg ved de er kanon gode, og gør et stor stykke arbejde indenfor det område her.
Der findes dem der kalder sig erstatningsadvokater, og så dem der er det med liv og sjæl.
At have en god advokat, er investering i sin fremtid, at have dårlig advokat, er som at tisse i bukserne.

God weekend til dig også:-)
Jna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 11:41   #6
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Retshjælpforsikring kan ikke altid bruges!

Jeg har en retshjælpforsikring, som har givet afslag på hjælp, da det drejer sig om en arbejdsulykke anmeldt til ASK.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 14:36   #7
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jna Se meddelelser
Hej le cuere

Nu er det jo ikke det emnet handler om i pågældene link.

Nu har selv været igennem en hård og sej kamp med arbejdsskadestyrelsen, og der var jeg glad for, at jeg havde en advokat der kunne sit arbejde og samtidig et godt menneske. Hun modtog ikke en krone for mig i ca 3 år, og det er ikke deres praksis at gøre sådan, men hun kunne se, at jeg sad fast i systemet, og hvis ikke hun gjorde noget, så ville ingen røre min sag.
Jeg havde ikke Elmer & Partnere, men jeg ved de er kanon gode, og gør et stor stykke arbejde indenfor det område her.
Der findes dem der kalder sig erstatningsadvokater, og så dem der er det med liv og sjæl.
At have en god advokat, er investering i sin fremtid, at have dårlig advokat, er som at tisse i bukserne.

God weekend til dig også:-)

Måske ikke, men i emne skriver du godt (link & god afgørelse på ) din arbejdsskade. At Karsten Høj via en arbejdsgruppe hos advokater har deltaget i forhandlinger om at sikre bedre retshjælpdækning.

På dit link, kommer der en side frem hvor der står at Karsten Høj gennem en gruppe, sammenarbejder med erstatningsadvokater.

Advokater Elmer & Partner figurerer på siden.

På den side står intet om advokaternes honorar.

Måske tænker en person så der bliver linket ind på siden, på at bede om hjælp af de advokater på siden Elmer & Partner i deres sag om arbejdsskade, uden først at tjekke hvad honoraret er.

Resultatet bliver så en kæmpe regning, hvor der ikke i den sidste ende, ikke er ret meget tilbage til personen i arbejdsskade / erstatningssum .

Derfor jeg skrev indlæg hvor honorar vises.

Det er da rart for dig at du fik gratis hjælp, men tror du virkelig på at alle andre også får gratis hjælp ?

Der er nok en årsag til hvoffor omtalen af Karsten Høj vises på en linkside, hvor advokater Elmer & Partner figurerer.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 15:14   #8
Jna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
Jna er ny på vejen
Hej le cure

Først og fremmest fik jeg ikke gratis hjælp, jeg kunne bare først betale noget da jeg fik min mengrads erstatning, og betalte resten da jeg fik min erstatning. På et tidspunkt havde jeg en aftale om at betale 300 kr om måneden, men så kunne jeg ikke det mere, så måtte jeg vente med at betale.

En rigtig erstatnings advokat, starter som regel ikke en sag uden at have en aftale på plads med det økonomiske, og lave en forventnings afstemmening.

Linket handlet ikke om honorar, men om retshjælpdækning, at det var en god afgørelse, se det positive i det, og hver glad for der også er fremskridt i et svært system. Der er ikke noget dybere i linket, andet end det var en god afgørelse.

Ja, jeg ved at de gode advokater, tager sager, hvor folk ikke altid kan betale nu, men at de gør det fordi folk sidder fast i systemet. Men ligesom en håmdværker ikke laver arbejde uden betaling i sigte, det samme gør en advokat heller ikke...og dog, kender til en del advokater der laver frivilligt arbejde.

Håber du nyder det gode vejr:-)
Jna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 17:23   #9
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jna Se meddelelser
Hej le cuere

Nu er det jo ikke det emnet handler om i pågældene link.

Nu har selv været igennem en hård og sej kamp med arbejdsskadestyrelsen, og der var jeg glad for, at jeg havde en advokat der kunne sit arbejde og samtidig et godt menneske. Hun modtog ikke en krone for mig i ca 3 år,

Nu svarede jeg jo på dit " citat " hvor du skrev at din advokathjælp i 3 år var gratis.

Senere skriver du, at du har betalt 300 kr. mdl. Da du ikke kunne det mere, betalte du hvad du skyldte ved sagsafslutning.

Ja, der er frivillig retshjælp som er gratis.

Giver dig ret i at en rigtig god advokat er bedst, men ikke alle har økonomi til at betale for sådan en advokats hjælp.

Jeg er da glad for, at der er nogen der forsøger at hjælpe andre med bedre retshjælp.

Jeg nyder desværre ikke rigtigt det gode vejr, ville gerne ha åbnet sommerhuset for første gang i år og starte med havearbejde, men har lidt smerter, har slet ikke overskud til at pakke bagage, købe mad, at rejse frem og tilbage i week-enden . ( har ingen bil. )
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 17:38   #10
Jna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
Jna er ny på vejen
Hej le cuere

Jeg skrev hun ikke modtog en krone fra mig i 3 år, men det var ikke gratis, jeg betalte pengene da mine erstatninger kom.
Det jeg siger er, at der findes advokater, der hvis du har en god sag, som godt kan tage din sag, selvom du ikke har råd.

Ked af du ikke kan komme i sommerhus, men håber du nyder vejret.
Jna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
Et godt link - HandiKlip Pyt Et godt link! 0 15-07-2012 15:51
Vidensnetværket - et godt link Vim Et godt link! 1 07-10-2008 09:07
godt link baldur Dit og Dat 0 08-06-2008 02:02
Et godt link Hejdien Et godt link! 2 07-09-2007 11:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension