K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2009, 11:10   #41
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Crazycatlady Se meddelelser
(Billede af Støjberg) ..
Kunne du ikke have fundet et billede der var lidt større.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 11:10   #42
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja Razmo det bliver spændende at følge sagen....ja og brevet. Lige nu står hun vel og hopper af begejstring her inden påskeferien over den nye post.

Men du har ret, hun skal nok ikke begynde at slå pisken direkte ned i en flok ulve, for vi ér altså nogen der hyler op når vi føler os ramt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 11:12   #43
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Kunne du ikke have fundet et billede der var lidt større.
hahaha ja, det billede giver da 'ansigt til ansigt' en mere realistisk drejning!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 09:08   #44
Stinschen
Føler sig hjemme på K10
 
Stinschens avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2009
Indlæg: 25
Styrke: 16
Stinschen er ny på vejen
Inger - jeg tror at hun er en hård dame.

Jeg har på fornemmelsen at Inger er en hård dame, dog meget smilende og yderst aktiv på facebook. Her er et uddrag af en mailkorrespondance mellem Inger og mig, fra efteråret 2008 Jeg har af personlige årsager ikke taget mit eget indhold med, da jeg ikke har lyst til at udpensle min historie her - ikke endnu i hvert fald, men jeg kan oplyse at jeg blandt andet havde en del spørgsmål til Inger vedr. revalidering og dennes fremtid.

Torsdag 18. september 2008 10.40
Fra: "Inger Beinov Støjberg" <[email protected]>Føj afsender til KontakterTil: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Kære xxxxxx xxxxxxxx,

Rigtig mange tak for din henvendelse. Jeg har fået den tilsendt fra Venstres Landsorganisation, da jeg er politisk ordfører.

Det glæder mig meget, at du har gjort brug af revalidering, som netop er en yderst tilgængelig ordning, der er til for at gøre muligheden for uddannelse og/eller arbejde mere tilgængeligt og fleksibelt - for alle!

Endnu engang tak fordi du tog dig tid til at skrive til os.

Mange hilsner

Inger Støjberg
Politisk ordfører for Venstre

At revalidering skulle være yderst tilgængeligt har jeg ikke oplevet, jeg kæmpede i et år for at få den bevilget!!

Sidst redigeret af Stinschen; 13-04-2009 kl. 09:32.
Stinschen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 09:55   #45
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg venter stadig på at se et udspil fra damen, så man kan begynde at få en fornemmelse af, om det er thumbs up, eller thumbs down.... så jeg har thumbs down nu, og så kan den altid vendes til thumbs up... ved godt det er strengt, men det er jo den situation vi andre her selv står med, når vi skal bevise vores uskyld i systemet.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Vores "ven" Joachim B. Olsen til kræftsyg migselv Politik og Samfund 3 08-09-2012 12:42
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension