K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2010, 09:43   #11
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Hej Enteneller

Undskylder at jeg ikke får svaret før nu. Overskud svinger op og ned og med et barn på knap 2 år - ja så er prioriteten vist klar *SS*

Jeg har p.t. ikke hørt noget om at de er færdige med min arbejdsprøvning, kun konsulenten har færdiggjort sit arbejde. Derfor tænker jeg at den paragraf kan bruges.

Jeg håber så at sagsbehandleren følger konsulentens anvisninger og sender mig videre til pension. Men ved ikke endnu hvad det ender med.

Jeg har diagnosen fibromyalgi af betydelig sværhedsgrad og hybermobilitetssyndrom. Men det er jo ikke nogen garanti for at de har tænkt sig at godtage det

Jeg har også bombet dem med diverse artikler osv. ang. fibromyalgi, så de ikke kan sige de ikke vidste det var en anerkendt fysisk sygdom eller at de ikke var klar over hvordan kroniske smertepatienter reagerer osv. For den viden har de modtaget!

Skulle høre fra sagsbehandleren i denne uge, så venter bare på at få en melding.

Hvis jeg læser det her (og det der står omkring sygedagpenge og erhvervsrettet foranstaltning) rigtigt, så er deres frist for at stoppe mine dagpenge pr. 31.7. jo snart ved at være overskredet:

Citat:
Citat:
§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunalbestyrelsen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunalbestyrelsen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.
Så stort tak til Webmaster for at sætte det ind, havde ikke fået læst det der stod nedenunder - men det har jeg nu *SS*
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 10:07   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg håber så at sagsbehandleren følger konsulentens anvisninger og sender mig videre til pension. Men ved ikke endnu hvad det ender med.

Hej Anne-Mette,

Hvis jeg var dig ville jeg senest fra idag af begynde at rykke min sagsbehandler for en afklaring omkring sygedagpenge. Jobkonsulenten kan syntes nok så meget, men det er altså din sagsbehandler der kører din sag.

Jeg vil sende mails til min sagsbehandler om opfølgning for forlængelse og også gerne henvise til § hvis du vil dette. Du er nødt til at høre noget så det hele ikke lige pludselig løber løbsk og de evt. stopper dine sygedagpenge. For det kan og gør de, for rigtigt mange.

Som jeg ser det har du ikke rigtigt nogen anelse om du er "købt eller solgt", og vi er jo midt i en sommerferie, mon ikke også din sagsbehandler skal på sommerferie? Derfor er det altså nu at du skal have hende til at melde ud hvad der sker efter 31/7 og få bekræftet at dine sygedagpenge er forlænget yderligere 39 uger og med hvilken hensigt ??

Og så indsætter jeg lige i mit indlæg sdp. loven taget fra forsiden:

Citat:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus.

Kilde: Lov om sygedagpenge


1) Dette betyder at hvis du venter på lægebehandling hvor der er en chance for at det kan medføre at du kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarkedet så vil du kunne bede om forlængelse efter denne paragraf stk 1 og du skal skrive dette til din sagsbehandler.

2) Dette betyder at hvis kommunen endnu ikke har fundet ud af hvad der skal ske og de vil stoppe dine sygedagpenge, så skal du gøre dem opmærksom på paragraf 27, stk 2 og bede om at blive forlænget, sådan at man kan iværksætte en arbejdsprøvning eller andet der kan bringe dig tilbage på arbejdsmarkedet. Du skal være opmærksom på at denne mulighed kun gælder hvis ikke du allerede er blevet forlænget de 2 gange 13 uger som der er mulighed for i loven.

3) For denne gælder det at din læge eller andre læger skal skrive om det er sandsynligt at du kan vende tilbage til det almindelige arbejdsmarkedet inden for 1 år.

4) Denne gælder kun hvis man er døende og alle muligheder for behandling er udtømte.

5) Dette betyder at er du kommet til skade på arbejdet eller er sygemeldt i forbindelse med feks en arbejdsskade. Så kan kommunen ikke stoppe dine sygedagpenge så længe sagen ikke er afsluttet fra arbejdskadeforsikringen.

6) Hvis du er ved at få stoppet dine sygedagpenge, så kan du søge en § 17 om førtidspension på det forliggende grundlag. Dette vil medføre at kommunen ikke må stoppe dine sygedagpenge før der er truffet en afgørelse om hvorvidt du berettiget til en førtidspension eller ej.

__________________________________________________ ______________

BEMÆRK!!!

Der er kommet nye rettelser til §27 i lov om sygedagpenge.
Disse rettelser er ikke kommet ind i den gældende lov endnu.
Jeg vil dog lige lægge disse rettelser her så folk kan følge med.


Citat:
16. I § 27, stk. 1, indsættes efter nr. 3 som nyt nummer:

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger


Nr. 4-6 bliver herefter nr. 5-7.

Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=125394

Man kan desuden læse en opdateret lov om sygedagpenge på socialjura.dk her http://www.socialjura.dk/index.php?i...39c4835e#34680
__________________________________________________ ______________

Så skal du især også lægge mærke til §28 i Lov om sygedagpenge

I denne står der:


Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.

Kilde: Lov om sygedagpenge


Er det §27 stk. 4 du kan forlænges efter?? Så brug denne overfor din sagsbehandler. Husk også at gøre opmærksom på §28 om nødvendigt hvis det kommer dertil, denne er der stadig mange sagsbehandlere der ikke kender til, selvom den også eksisterede i 2007 hvor jeg selv røg ud.


Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 08-07-2010 kl. 10:12.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 10:20   #13
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Hej Enteneller

Det er lige netop stk. 4 (efter den nye lovændring) jeg har skrevet til min sagsbehandler, at jeg regnede med var forlængelsesgrundlaget.

Har læst en del herinde efterhånden og helt ærligt, hold kæft hvor bliver man chokeret. Indtil man bliver ramt af en kronisk sygdom og bliver "fanget i systemet" så tænker man jo ofte at vi har et godt samfund og alle får hvad de har brug for osv. Altså overordnet. Men når først man står i systemet, så finder man ud af at det ikke fungerer sådan og at kommunerne snyder alt hvad de kan slippe afsted med.

Jeg har taget dit kærlige lods til efterretning og skrevet en mail til sagsbehandleren igen, trods hans melding om at ville se på det i denne uge.

Jeg ved jo godt du har så evig ret. Men hold helt op det kan være svært at samle overskud til det hele, så er det skønt at der er nogen dejlige mennesker som kan sparke lidt til det hele og det hjælper - om ikke på overskud, så i hvert fald på at man får tingene gjort uanset hvad!

Tak for det
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 10:39   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Anne-Mette,

Det var godt du fik rykket ham, det gør du så igen i morgen hvis du stadig ikke har hørt noget og så fyld bare lidt mere på, dog i al respekt, du har jo ret til at få en tilbagemelding snarest da dine sygedagpenge udløber meget snart.

Jeg syntes også at Danmark har et ok socialt system, det er bare ærgerligt at man bliver bundefanget hvis ikke man er inde i reglerne. Der er ikke nogen sagsbehandler der siger til dig, gud du er jo syg, du skal da bliver ved med at være på sygedagpenge, nej man må for guds skyld ikke bare være syg på sygedagpenge, men skal deltage i kommunens afklaring. Det gør man så, men alligevel sparkes man ud på kh, hvis de kan komme efter det. Der er så mange der falder for varighedsbegrænsningen fordi de ikke selv er klar over hvor snæver sygedagpenge loven er.

Du må simpelt hen holde din sagsbehandler op på at få et svar. Jeg ved at dit barn fylder meget, men lur mig om ikke denne usikkerhed fra kommunen fylder endnu mere og det er der jo ikke noget grund til. De skal bare lave deres arbejde, med al respekt for hvor travlt de har. Dem der rykker mest hører først, sådan er det desværre.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 11:27   #15
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Takket være dit lods og min efterfølgende mail, har jeg nu fået et svar:

Jeg har talt med en af mine faglige koordinatorer, og vi er enige om at der er forlængelsesmulighed jf. §27 stk. nr. 2 forhold til dig. Vi bruger som hovedregel § 27 stk. 1 nr. 2 før at vi tager § 27 stk. 1 nr. 4 i anvendelse.

Jeg vil inden jeg går på ferie fredag sende en brev til dig herom.

Så er der i det mindste ro på den del indtil videre.

Har skrevet at jeg undrer mig lidt over at man bruger stk. 2 - da jeg efter arbejdsprøvning (og under) har haft flere attacks, hvor kroppen sætter ud og end ikke i det meget skånsomme miljø man arbejdsprøvede mig, var i stand til at yde nogen særlig arbejdsindsats. Men at vi jo måtte tage den når han var retur fra ferie.

I det mindste er der økonomisk ro nu - heldigvis.

Igen tak for dit lods, Enteneller
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 10:17   #16
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Anne-Mette,

Det var da dejligt at du fik forlængelsen på plads . Tillykke med det.

Det kunne lyde som om at kommunen ikke finder dig endeligt arbejdsmæssigt afklaret !! Du skriver §27 stk. 1 nr. 2, hvilken en af dem er det så ?:

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,


Så meget er jeg åbenbart heller ikke inde i sdp. he, he.

Men super at du får dem forlænget, nu holder du bare dem op på hvad der videre skal ske iht. afklaring. Dette kommer nok først på plads når din sagsbehandler er tilbage fra ferie og har fået styr på bunkerne. Jeg formoder at det er 39 uger du bliver forlænget iht. de nye regler.

Det sværeste i dette system er at man stoler på folk som vi jo er opdraget til at gøre, man stoler på at de svarer én og går ens veje, men sådan er det desværre sjældent. Sagen er ikke klaret før "den tykke dame har sunget".

Hold fast i din sag, tråd og K10.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 10:59   #17
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Kære Enteneller

Har endnu ikke modtaget brevet via snailmail. Men det kommer vel frem på et tidspunkt, så jeg har andet end mail på det.

Jeg undrede mig også over at man valgte at tage det punkt i brug. For jeg forstod på min SIF konsulent at hun ikke mente der var grundlag for at prøve mig yderligere af.

Men umiddelbart ser det jo ud til at man alligevel mener at der er. Så den skal liiiiige tages med sagsbehandleren når han er tilbage fra ferien. For det er så helt fint at de vil det. Jeg forstår bare ikke hvad de har så svært ved at forstå - fibromyalgi af betydelig sværhedsgrad, sammen med min oplysning om at jeg ikke kan holde til mit tidligere erhverv (administration - alt fra tage tlf. til lede og fordele)

Men de skal så også være klar over udgifterne i den forbindelse, for det vil - efter nok 1 uge (i hvert fald som min krop stadig reagere efter arbejdsprøvningen i meget skånsomt miljø) - betyde hjælp til at komme op om morgenen, komme i bad, få tøj på, gøre barn klar, morgenmad, køre i dagpleje og videre, køre modsat vej - når jeg ikke kan holde til mere, hjælp til rengøring, madlavning osv. Samtidig med bevillingen af en elkørestol og tilhørende bil (bor på landet, uden offentlige transportmuligheder, så der er ikke anden mulighed) Og kunne nok komme i tanke om mange flere ting.

Og skulle man så mene at det kan min mand da gøre, ja så må man jo betale hans løn for at han skal holde fri fra sit arbejde! For han vil få en kone der intet kan selv og skal drikke kaffe af et sugerør (den har jeg prøvet under min aktivering) Jeg ender med en krop der er totalt lammet og et lille barn som kommer til at lide under ikke at have en mor der bare er rimeligt fungerende under hendes opvækst. Jo jo, udsigterne er skam positive

Ja, ved det godt - de giver ikke en jante. Men uanset så hænger det mig langt ud af halsen, at de ikke forstår hvad jeg siger, ikke forstår hvad det handler om, ikke tror på hverken mig eller min læge. Og jeg har fundet boksehandskerne frem, det bliver kamp til stregen - jeg er fuldstændigt ligeglad. Jeg er nemlig nået til punktet: Mor er ikke skuffet - mor er vred

Den kom efter jeg modtog mailen og oplysningen om hvilken forlængelsesmulighed man valgte.

Tænker også lige: I grunden er det jo også dobbelt når der i loven står, at man ikke må medvirke til at skade sit helbred, men samtidig bliver pisket rundt i manegen af kommunen. Så i grunden må jeg jo henholde mig til, at jeg ikke vil foretage mig noget ulovligt og dermed være medvirkende til at jeg risikerer at miste mine sygedagpenge

Det er super skønt at denne side findes, anbefaler den vidt og bredt, for man får gode råd og kærlige lods - begge dele lige brugbare og effektive!

Med ønsket om en fantastisk weekend
Kærlige tanker
Anne Mette
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 13:04   #18
kiskada
Elsker at være her på K10
 
kiskadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: Mors, Morsø kommune
Indlæg: 95
Styrke: 14
kiskada er ny på vejen
Pas på!!!

Kære AM

Lige en hurtig bemærkning ;O)

Jeg fik stoppet sygedagpenge d. 31.5-2010 efter et meget mærkeligt sagsforløb,
det er nu anket, men nu er jeg UDEN indtægt og forsørgelse,
da jeg er gift og min mand har arbejde osv.
Vi har desuden en datter på 7 :O)

Jeg var på det tidspunkt på et "kursus for sygemeldte borgere",
som bestod af bla. motion og oplæg vedr. ressourceprofil, som vi selv skulle skrive.
Startede på kurset, da det lød: begynd eller dine sygedagpenge forsvinder.

Jeg var så naiv, at jeg troede forlængelse var indlysende, da jeg slås med både
slidgigt i nakken, extrem hypermobilitet, kroniske smerter, fibromyalgi og
efterfølgende svær depression pga. de fysiske skavanker.

Men ak, pludselig i huj og hast 10 dage før sdp-stop skulle min ressource-profil sendes til jobcenteret
INDEN jeg nåede at gennemgå den med nogen...
jeg troede, det var til brug for at undersøge hvilket punkt jeg skulle forlænges under...
men næ nej jeg blev indkaldt til møde på Jobcenteret 5 dage før sdp-stop fik at vide:
start i arbejdspraktik 14 dage halvtid og efter 14 dage fuldtid,
så brød jeg sammen!

Min læge har jo ikke raskmeldt mig, tværtimod!

Af min ressourceprofil fremgår det at jeg knap kan klare de 10 timer på kurset!
Jeg sagde: jeg vil gerne arbejdsprøves, hvis jeg kan STARTE med 10 timer
og så forøge det løbende, hvis helbreddet tillader det.
Men nej nej det kunne man da SLET ikke!!
Starte en arbejdsprøvning på 10 timer og så øge timetal løbende,
næ nej! Du er syg, men du kan ingen penge få...
og så fandt h*n en undskylding til hvert punkt under forlængelsesmulighederne,
om hvorfor kommunen IKKE kunne forlænge.

Bla. punkt 4. Kommunen havde jo ikke TÆNKT på flexjob eller lign., så det punkt kunne jeg jo ikke komme under.

Punkt 2. jeg kunne ikke arbejdsprøves, fordi jeg var for syg, og kun kunne starte på 10 timer... osv. osv. osv.

Det kursus, du er på, skal du jo så stoppe, nå ja, du kan jo tage derud i morgen,
men fra mandag, er du jo ikke på sygedagpenge længere!
SÅ kan du søge bistandshjælp (selvom h*n godt ved, det kan jeg ikke,
da jeg er gift, har hus m.m.)
og SÅ gik jeg grædende derfra!

Det fik jeg så på skrift om lørdagen, med mulighed for partshøring:
jeg fik 1 hverdag til at komme med indsigelser...
det gjore jeg, men de fastholdt! så skrev jeg en anke (ingen vejledning vedlagt!)
den skulle afleveres på Jobcenteret (så gad vide om de sender ALT, det jeg har skrevet videre??),
kommunen fastholder stadig sdp-stop og i går fik jeg brev om, at det er sendt videre til beskæftigelsesankenævnet.

Så må guderne vide hvornår jeg får svar... inden er vi nok gået fallit og jeg er jo stadig syg!

Så pas på!!!

(gælder også alle andre i lign. situation ;O)
Hvis ikke jeg ved en til tilfældighed havde fundet dette forum,
havde jeg opgivet for længst!


og venlige hilsner
Kiskada

PS. undskyld den hurtige bemærkning blev så lang!
Det kan være svært at stoppe, når man først kommer igang ;O)
kiskada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 16:15   #19
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Kiskada,

Godt du har anket, du kan sagtens rykke beskæftigelses ankenævnet for svar det gjorde jeg i 2007. Desværre fik kommunen medhold i min sag og jeg glemte at jeg kunne anke til ankestyrelsen. Du skal blive ved med at tro at det kan lade sig gøre, at du får medhold i at beholde dine sygedagpenge, få din fagforening til at hjælpe hvis du har sådan en.

Der er med garanti et hav af syge mennesker på kontanthjælp, som simpelt hen er blevet smidt ud af sygedagpenge.

Sygedagpenge loven og ens situation tolkes vidt forskelligt en og ens sagsbehandler i mellem. Sagsbehandlerne, ser ikke på hvor syg man er, men hvor meget man kan arbejde og dette skal prøves til bunds. Man har kun sig selv og ens læge, psykiater, psykolog, special læge osv. at holde fast i og så sørg for at følge med i det kommunen foreslår, såvidt man kan.

Sagsbehandlerne er der naturligvis for at få en på rette spor, men det er love og §§§ der skal køres igennem, så har man den mindste tvivl om hvorvidt man er købt eller solgt eller hvad vej ens sag går, hvad der er aftalt osv. så er det bare med at følge skriftligt op og rykke for svar. Man er nødt til at lægge forfængeligheden til side, det gælder ens helbred, økonomi og fremtid.

Kh. EE

Og gud være lovet for K10
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2010, 17:31   #20
kiskada
Elsker at være her på K10
 
kiskadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: Mors, Morsø kommune
Indlæg: 95
Styrke: 14
kiskada er ny på vejen
Tak!

til dig Enteneller!
for at du svarer mig...

...selvom mit indlæg jo egentlig var for, at advare andre i lign. situation ;O)

uden nogen som dig, var vi andre "nybegyndere" ilde stedt!!

og Undskyld Anne mette, det var ikke for at blande min personlige sag ind i din, men et forsøg på at advare;
ingenting er indlysende, tag INTET for givet, pludselig står man med ingenting!

og ja, Eteneller! gud være lovet for k10
...dette forum er det sidste halmstrå man kan klamre sig til!
og jeg holder GODT FAST!

Rigtig go' weekend til ALLE
fra Kiskada
kiskada er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge supp Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 21-09-2012 06:04
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension