K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2008, 00:46   #11
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af aladdin Se meddelelser
eller hvad sker der, hvis man ikke kan magte en jobprøvning? Jeg lider som sagt af angst, og har været i jobprøvning 20 timer om ugen den sidste måned, men har gjordt min angst værre. Kommunen bad mig så spise lykkepiller, hvilket har gjordt mig mere dårlig. Hvad kan jeg gøre? jeg skal vel være færdig med jobprøvningen de 3 mdr. Er bare allerede meget meget ustabil hos dem der har mig i jobprøvning, og det gør mig meget presset.
Hej med dig..

Du skal først og fremmest passe på dig selv, din krop skal jo forhåbentlig holde mange år endnu..

Jeg har også stået i den situation at jeg ikke kunne klare en jobprøvning uden jeg måtte indtage urimelig meget medicin pga kroniske smerter... så meget at det var uansvarligt at køre bil til arbejdspladsen....

Jeg spurgte arbejdsgiver om han syntes det var rimeligt...
Han sagde at hvis jeg ikke kunne passe jobbet uden mer indtag af medicin, skulle jeg kontakte min læge, for han fandt det urimeligt.

Dette gjorde jeg så, lægen erkendte at det var uholdbart at fortsætte på denne måde, han kontaktede derefter kommunen..

Kommunen valgte så ca 1 måned efter at fratage mine sygedagpenge dette var i feb 2005...
Den 19 dec 2007 tilkendte selv samme kommune mig så langt om længe en førtidspension, med tilbagevirkende kraft til 1 nov 2007...

Ingen kompensation for de 3 år uden indtægter
Heldigvis har jeg mange beviser i mine papirer der gør, at jeg nu er klar til en retsag mod kommunen, så de kan betale, hvad de skylder... Men nu føler man bare at man skal det hele igennem én gang til...

Men som Zuza også skriver, gå til din fagforening eller hvem du end får hjælp fra... Jeg skylder en formue væk, fordi de har behandlet mig sådan gennem de 3 år...

Det er med til at splitte hele din hverdag, og jeg ønsker ikke for min værste fjende at det skulle gå dem som jeg har haft det...

Det skulle da lige være Hjorten...

Min familie har heldigvis været stærk, vi holder stadig sammen, for det har vi ret til, det er ikke noget at systemet skal ha lov til at ødelægge...

Jeg håber du får det bedste ud af det hele

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 15:53   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af aladdin Se meddelelser
at melde fra. Jeg vil jo så gerne igang igen, men desværre blir angsten bare værre, når jeg føler stress og pres på mig. Kommunen tager det ikke seriøst med sådan noget angst. Virker lidt på dem som om jeg bare skal tage mig sammene. De piller stopper jeg ihvertfald med igen, for de gør det bare værre. Kan kommunen tvinge mig til at blive ved at spise dem?
Hej Aladdin
Det er flot, du kæmper.... Det er helt forkert, at en kommune skal bede en om at spise piller. Det må de ikke, de er jo ikke læger. Det er kun din egen læge, der skal hjælpe dig med sådan noget.
Hvis du føler, at 20 timer er for meget, og at din arbejdsgiver støtter dig i det - det kan være han/hun har lagt mærke til, at det er hårdt for dig, kan I måske henvende jer til jobkonsulenten (eller sagsbehandler) og prøve at høre, om du må få timeantallet ned? Måske fra 20 til 15 timer om ugen.... Blot en tanke.... Der skal tages hensyn til din angst og stress i forbindelse med dit arbejde.

Som Kitter siger, du må passe på dig selv.... Du skal ikke slides helt ned pga. noget, du ikke kan klare.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension