K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2010, 10:30   #1
Simmer
Elsker at være her på K10
 
Simmers avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 73
Styrke: 17
Simmer er ny på vejen
Mangler en fast læge

Jeg skal endnu engang forklarer min situation for en ny person, denne gang min nuværende læge.
Jeg er blevet sygemeldt igen og skal derfor også kontakte min læge. Problemet er bare at mange af mine tidligere behandlinger / samtaler har fundet sted på div sygehuse osv. Det er bare så trættende hele tiden at skal sætte nye personer ind i det hele en gang til.
Svaret jeg fik da jeg ringede til min læge i dag var, det er nok bare lidt mavesyre..... Ja, fint stik mig en alminox og alle mine problemer vil forsvinde.
Der har været en del udskift i det lægehus jeg er tilknyttet og det er derfor ofte en ny, hver gang jeg kommer derhen. Jeg kunne virkelig godt bruge en fast læge der kunne samle alle trådene op fra div journaler, der ligger rundt omkring og som ved hvad det drejer sig om når der er noget galt, istedet for man skal igennem alt muligt unødig pladder.
Simmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 11:36   #2
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Forstår til fulde din frustration, og mener også det er yderst hensigtsmæssigt. Men kan ikke hjælpe m. at pege på én, har selv nogle problemer m. min prak. læge, så jeg overvejer også at skifte. Da heller ikke altid føler jeg bliver mødt hverken anerkendende el. bliver taget alvorligt i forhold til sygdomsbillede og afklaring af dette.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 14:34   #3
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
ja det er utrolig trættende at forklare tingene om og om igen

Jeg har fået en kopi af min journal som jeg kan have med hvis jeg kommer til læge andetsteds....kunne det være en mulighed?
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 16:41   #4
Simmer
Elsker at være her på K10
 
Simmers avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 73
Styrke: 17
Simmer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jomfruen Se meddelelser
ja det er utrolig trættende at forklare tingene om og om igen

Jeg har fået en kopi af min journal som jeg kan have med hvis jeg kommer til læge andetsteds....kunne det være en mulighed?
Ja, jeg har de fleste papirer fra sygehuset jeg kan tage med, håber det hjælper.....
Simmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 20:45   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Mener også at da mange prak. læger i nogle år har haft elektronisk journal, at de nye læge har adgang til dette. Så papir journal er altid fornuftig, at have en kopi af el. få sendt videre til nye læge.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udtalelser fra Læge, Spec.Læge, Psyk. ER DET NOK? Fallenten87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-08-2013 10:57
Er en social-læge og en læge-konsulent det samme ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 27-04-2012 09:58
Låst fast DRAGEN Spørgsmål ang fleksjob 8 16-11-2005 12:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension