K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2009, 22:35   #1
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Flexjob eller førtidspension - strejke

Hej Alle.

Jeg arbejder stadigt i flex eller pension. Vil gerne være velforberedt til mødet hos kommunen i næste uge. Er der nogen, der ved, om det er rigtigt, at der ikke tages hensyn til den forlængede ventetid, der på grund af strejken i foråret, forsinkere svar på undersøgelser mm? Mine dagpenge stopper snart, og selv om jeg synes, der er rigeligt til at afklare mig, tror jeg, kommunen vil have en speciallægeerklæring. Det vil tage ca. 2 måneder, inden jeg kan få den, og det rækker min dagpengeperiode ikke til. Nogen, der har erfaring i det?
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 09:12   #2
rts
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2008
Indlæg: 70
Styrke: 16
rts er ny på vejen
Hvis du skal have f.eks. speciallægeerklæring kan de forlænge dine sygedagpenge udover de 52+26 ugers forlængelse. § 27 stk 3 hvor der står at sygedagpengene kan forlænges yderliger hvis "Den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den på gældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 x 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden"

Jeg fik §27 (indeholder flere muligheder for forlængelse de ikke vil placere mig under) smidt i hovedet, med en information om at de ikke kanl forlænge sygedagpenge, på trods af at de nu i 1 år har talt om jeg skulle i arbejdsprøvning - Der er ikke sket en skid i min sag - og nu stopper de sygedagpengene 8. marts. ****!!

Har hørt andre sige at de kan forlænge hvis de vil..??
RTS
rts er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 12:25   #3
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
jepper

samme her...som rts ca
Stoppede sgddp og kom på kontanthjælp.
Ingen mulighed for forlængelse.....Men min sag har også ligget brak lange....bare ærgeligt...Underligt, altså man kan da ikke bestemme på forhånd hvor længe man er syg? og når sagen jo netop kan ligge brak så længe er det virkelig et problem. Nej det burde bare være sgddp så længe man ikke er duredt, så kunne kommunerne komme i gang til tiden, og hvis de ikke kan nå sagerne må de jo klage til Hjorten...Nu er det sådan at det er borgerne der står med lorten og må klage til den højeste instans....IKKE GODT..!!!
For når alle vi syge så kommer på kontanthjælp(hvor vi heller ikke må være) så bliver vi behandlet som raske....
Jamen hvad er der ellers at sige andet end at IT STINKS
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FP eller flexjob jomfruen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 28-05-2013 12:43
Flexjob eller førtidspension Bailey Alt det andet 11 19-07-2012 13:28
Praktik - flexjob eller førtidspension lonsmann Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 28-06-2012 18:38
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
flexjob 1/2 eller 2/3 andi1975 Spørgsmål ang fleksjob 14 15-06-2008 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension