K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2012, 18:52   #11
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
vovse

pensions nævnet havde været inde over "sagde" hun hvertfald. jeg beder om aktindsigt og tager den derfra.når papirere lander hos mig

du skrive at de godt kan lide af hukommelses tab. hva nu hvis det hele ikke er i aktindsigt. hva gør jeg så ?

WebMaster

jeg kommer nok til,at gøre meget brug af jeres hjælp her inde og har været meget glad for den hjælp jeg har fået indtil nu ps der er nu blevet lavet en special mappe kun til kommunen/§ osv
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 22:15   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
du skrive at de godt kan lide af hukommelses tab. hva nu hvis det hele ikke er i aktindsigt. hva gør jeg så ?
Hvis der er akter, som du ved, at kommunen er i besiddelse af, og de ikke er sendt med når du modtager din aktindsigt, så bør du klage over mangelfuld aktindsigt.

Jeg ved ikke, om andre benytter en anden fremgangsmåde, men når jeg var utilfreds med et eller andet (og det skete jævnligt), så klagede jeg til jobcenterchefen.
Hvis man stiler en klage til jobcenterchefen skal man blot huske, at det skal fremgå tydeligt, at det er en klage, da den ellers lander på sb's skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2012, 01:01   #13
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Jeg har også en "sagsmappe" i min email konto. Med alle de mails der har været sendt frem og tilbage igennem årene. Men det er så også fordi jeg foretrækker at udtrykke mig på skrift, så det har automatisk ført en masse på skrift med sig.

Heldigvis er min nuværende SB rigtig god til at svare tilbage via mail. Andre jeg har haft foretrækkede at ringe mig op. Og en enkelt kom der decideret ikke svar fra. Han blev så også selv sygemeldt, og blev opsagt/sage op
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2012, 14:42   #14
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
vovse

jeg takker for svar.nu ser jeg lige når aktindsigt kommer om alt er med inden jeg begynder at male fanden på væggen

Thomas

indtil videre har jeg kun haft telefonisk kontakt til min sb.men kan forstå på folk her inde at det skal forgå skriftligt. så det gør jeg
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2012, 22:46   #15
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
vovse

jeg takker for svar.nu ser jeg lige når aktindsigt kommer om alt er med inden jeg begynder at male fanden på væggen

Thomas

indtil videre har jeg kun haft telefonisk kontakt til min sb.men kan forstå på folk her inde at det skal forgå skriftligt. så det gør jeg
Det lyder helt sikkert fornuftigt
Jeg må indrømme jeg aldrig har tænkt over det, før jeg kom herind.
Det med mails, er egentlig bare for at gemme mig. Eller det var det. Jeg har en ængstelig personlighedsforstyrrelse bla. så jeg har haft store problemer med at sige min mening i telefonen.
Men har altid stolet på at der var styr på tingene, og at det mundtlige var lige så godt som det skriftlige.

Én gang er det sket at en vigtig ting er blevet glemt af en sagsbehandler. Så der der fik jeg fundet mail'en frem og givet videre til rette vedkommende.

Når jeg er røget ned, så har jeg altid skrevet laaaange mails til sb, eller hvem det måtte være.

Faktisk så skrev lægekonsulenten at jeg var godt inde i min sag, og havde skrevet velformuledere "breve" om mine problemer.

Men det er et sidespor.

Jeg håber alt er som det skal være, når du får aktindsigt

Sidst redigeret af Thomas1981; 21-10-2012 kl. 22:58.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2012, 07:03   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
vovse

jeg takker for svar.nu ser jeg lige når aktindsigt kommer om alt er med inden jeg begynder at male fanden på væggen
Held og lykke med det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FTP satser i 2013? addguy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 05-06-2013 14:21
Resultatkontrakt 2013 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 25-01-2013 14:10
Den nye lov pr. 01.01-2013. Sannepil Politik og Samfund 38 05-08-2012 09:22
ftp i 2013 ? andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-07-2012 13:54
År 2013 logikeren Politik og Samfund 1 03-12-2011 23:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension