K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2008, 12:48   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tegnsprog

Der findes nu en elektronisk ordbog med tegnsprog på nettet.

Når man klikker på www.tegnsprog.dk føres man videre til en side, hvor man kan skrive det ønskede ord, hvorefter tegnet vises.

Skriver man "sol", så vises flere tegn, der har med "sol" at gøre. Eks. juni mv.

Hvor er det genialt.



www.tegnsprog.dk

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2008, 23:15   #2
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Kære zuza

Ja dette var da rigtig noget for en mormor som mig der har 2 dejlige børnebørn på 5 og 7 år der begge lider af bla. muskelsvind.

Så nu vil jeg til at lære tegn til tale, som de begge to lærer i henholdsvis 0 klasse og børnehave. Min hukommelse er som en si men det må velkomme, jo flere gange jeg ser de tegn.

Tak til dig zuxa og så får du lige fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2008, 23:33   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Åh, hvor det luner at vide, at du får glæde af det.

Jeg tjekkede den lige selv og tænkte, at måske kunne være nogen her, der kunne have glæde af linket... eller måske i fremtiden.

Det er et rigtig godt initiativ af dem, der har lavet siden. Genialt.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2008, 10:55   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza sjov ide, og god...

Min datter på 12 er facineret af tegnesprog så hun vil gerne lege lidt med den her

Jeg lærte en lille bitte smule (det er svært) da det viste sig at min ældste søn da han var 3 år ikke havde noget sprog, at han havde en hørenedsættelse på 90 % han blev opereret men vi fik at vide at det kunne gå begge veje, derfor kom han i en specielskole som tre årig hvor han lærte grund pricipperne i tegnesprog og hvor man lærte dem at tale via øvelser ..

Han fik sin hørelse tilbage og vi har alle glemt den smule vi har lært men tænk engang hvis mange mennesker gad at lære tegnesprog hvor meget lettere det ville gøre det for de døve som der jo trods alt er en del af ...

Jeg havde engang en veninde der havde en døv storebror og ingen kunne kommunikere med ham hvis ikke hun var der , det er jo lidt synd...

Nå men vi kan nok ikke få alle til at lære tegnesprog men meget sjovt at prøve det ikke ??

bmdc det lyder som en rigtig god ide at du vil lære det , det vil garenteret betyde meget for dine børnebørn god fornøjelse med indlæringen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension