K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-11-2014, 19:28   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Psykiater med speciale i skitzoid søges

Jeg har akut brug for hjælp igen.

Er sat i et resourse forløb først fik jeg at vide det var for at vende sten..Først 9 måneder after får vi endelig svar på hvad DET betyder.
Viser sig de vil have MIG til at fortælle DEM hvor jeg har LYST til at komme i arbejdsprøvning for så kan jeg komme tilbage på arbejdsmarkedet er deres hypotese åbenbart.
Detaljer som gentagne arbejdsprøvninger viser jeg IKKE kan arbejde. Både neurolog og psykolog kan IKKE se mig på arbejdsmarkedet heller ikke under særlige skåne hensyn.
Neurolog advare kraftig imod yderligere afklaring der vil skade mig yderligere og derfor synes kontraindiceret.
Det fact jeg får det værre for hver afklaring og jeg faktisk har 3 fysiske og 3 psykiske lidelser...JA det er jo ligegyldigt for jeg skal bare genfinde min arbejdsidentitet.
Dette vil ERGOTERAPUTEN der er den ene af mine 2 mentorer gøre ved vi går LANGSOMT frem i processen. Den detalje med at psykiater skriver jeg ikke kan arbejde terapeutisk med mine problemer er også ligegyldig. For Ergoterapeut kan da GODT.
Hun afsløre så i en mail samtale nu hendes opfattelse af mig er jeg er usmarbejdsvillig og faktisk ikke gider bidrage til den her opgave. Jeg er skitzoid i SVÆR grad...mindre detalje jeg er usamarbejdsvillig ligesom en hver ved skitzofrene uden medicin der ser syner bare er hysteriske.

Jeg har derfor brug for at snakke med en psykiater der igen igen kan forklare dem HVAD skitzoid betyder og at jeg faktisk har samarbejdet efter bedste evne men simpelhen ikke KAN hverken fysisk eller psykisk løse denne umulige opgave der går ud på vi leger skibet er ladet med z gentagne gange og så skal jeg ellers rive en masse ord op med z.. Dette er UMULIGT. Men som hun siger opgaven går ikke ud på HUN kommer med forslag jeg bare kan afvise(selvom det forslag hun kom med var sindsygt: telefon support hos DB selvom der med fede bogstaver står jeg IKKE skal arbejde med mennesker)

Hvilken psykiater kender i der har speciale i skitzoid(opfylder også kriteriet til skitzotypisk) personligheds forstyrrelse og kan finde ud at at skrive til kommunen og få dem til at fatte hvad det vil sige at være psykisk syg og jeg altså ikke kan genfinde min arbejdsidentitet.

Er godt nok langt nede psykisk nu jeg ENDELIG fik lov at få at vide hvad opgaven gik ud på nemlig at tvinge mig i endnu en arbejdsprøvning stik imod neurologs advarsel så jeg kan få det ENDNU dårligere og jeg bliver set på som usamarbejdsvillig møgunge


helst i nærheden af give/billund/vejle

Sidst redigeret af Tzari; 19-11-2014 kl. 19:33.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension