K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2013, 18:31   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ny komunikations mulighed

Normalt reklamere jeg ikke for forskellige ting....men kommer en undtagelse...

Alt er gratis....

Viper er et program som man nu både kan få til sin mobil og som noget nyt til sin PC

Man kan ringe gratis igennem dette program...til alle der har programmet installeret.....det er lidt ala Skype....men ved Viper kan man bare skrive et mobil telefon nr ind og ringe på den måde...uden af kende brugernavn...

Sidder men på sin PC med et opkald...og vil heller have det over på sin mobil....ja så kan man det ved et enkelt klik...også omvendt...

Det findes til alle platforme iPhone, Android, PC og Mac osv

Men i kan selv læse mere om det....

Citat:
Viber for Windows lets you send free messages and make free calls to other Viber users, on any device and network, in any country!

Viber syncs your contacts, messages and call history with your mobile device, so you can start the conversation on the Viber mobile application and continue from the comfort of your PC.
Kilde: http://www.viber.com/products/windows/

En artikel om det her http://www.pcworld.dk/art/226542/rin...dfordrer-skype
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2013, 20:38   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg fik Viber i går og det virker rigtigt godt,eneste minus er at det ser ud til at det bruger meget strøm.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2013, 22:53   #3
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Alt er gratis....
Det lyder jo næsten for godt til at være sandt ... ud fra devisen: There ain't no such thing as a free lunch ...


Spørgsmålet er så: hvad er brugernes betaling for benyttelsen af Viber?

Jeg ser Viber er proprietary cross-platform og har snablen dybt nede i brugerens phonebook ... 1) kan en relationsanalyse være en del af betalingen?

2) Evt kombineret med en sofistikeret voice analyse på trafikken, der tricker på bestemte ord og vendinger?


Det er næppe et helt rent filantropisk projekt, da der er kastet investeringskapital efter Viber ... så på én eller anden måde skal den jo nok forrentes i en form for udbytte (kapital og/eller information).

http://en.wikipedia.org/wiki/Viber
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2013, 23:38   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja jeg burde måske have skrevet at man ikke skulle betale penge når man henter programmet...eller penge når man taler...

Selvfølgelig er der intet der er gratis....spørgsmålet er hvad man kommer til at betale...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2013, 23:49   #5
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Selvfølgelig er der intet der er gratis....spørgsmålet er hvad man kommer til at betale...
Lige præcis ... og er det ikke klingende mønt (eller det der erstatter klingende mønt), så må det være noget andet ... er mit gæt ...

Der skal sikkert ikke megen fantast til at forestille sig hvad alternativet til klingende mønt (eller det der erstatter klingende mønt) kunne være ;-)

Personrelaterede oplysninger ... det er det alle disse "gratis services" mere eller mindre går efter nu om stunder ... helt åbenlyst eller i et skjulte ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 00:55   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg fik installeret Viber på alle ungernes mobiler, så de bare kunne ringe til hinanden - og mig, helt gratis......

Til al min familie i USA og Canada, har jeg installeret Tango, som har en super forbindelse (den fungerer også perfekt i Danmark), den er gratis lige som Viber.....og selvom vi bruger videoopkald, så er billedet nærmest perfekt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 08:52   #7
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
hvis du ikke betaler for software, er betalingen dig!
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mulighed for flex E.A Spørgsmål ang fleksjob 6 25-06-2013 14:14
Mulighed for førtidspension. Julcha Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 99 24-08-2010 00:13
Mulighed for førtidspension. SoLost Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-06-2010 23:05
Har vi en mulighed for..... p.m.o. Alt det andet 2 27-05-2010 00:36
Har jeg mulighed for fp? Mcavforfanden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-01-2010 11:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension