K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2010, 21:54   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Forsikring ?

Kære alle..

Nu har jeg igen nogle spørgsmål:-)

Jeg har gået sygemeldt fra mit studie siden den 12.3. i år!

Jeg havde i forvejen diagnoserne adhd - ocd - personlighedsforstyrrelse.. Men var afsluttet i distrikt psykiatrien da jeg ikke ville tage medicin og de kunne ikke hjælpe mig yderligere. Og jeg fungerede ...

Efter bilulykken hvor modpart bærer skylden fik jeg piskesmæld, som jeg intet mærker til rigtigt... Jeg har dog fået det meget værre psykisk, og er igen havnet i psykiatrien ... Min behandler fortalte mig i fredags at jeg nu har fået svær angst og svær deppresion... Vi har ikke talt så meget om ulykkens skyld i alt dette, men der står i jounalen at jeg er henvist fra egen læge da jeg har fået det betydeligt værre efter ulykken...

Mit spørgsmål er så, forsikringsmanden kontaktede mig i dag, da han for 2mdr siden udbetalte svie og smerte og lovede han ville kontakte mig 2 mdr efter for at se hvordan det gik... Jeg får stadig svie og smerte pr. dag... Jeg kunne fortælle ham hvordan det gik og at jeg stadig var sygemeldt - han ville indhente oplysninger fra DBC og så måtte vi se... Min behandler mener jeg hvertfald skal være sygemeldt et halvt år yderligere, da jeg har det af h til...

Men hvad vil der ske ? Hvad er man berettiget til ? Er der noget jeg skal være opmærksom på ?Mht. forsikringen ? De kan jo ikke blive ved med at udbetale til jeg er klar igen ?

Jeg får stadig SU da jeg har taget orlov fra studiet.

Pfh tusind tak for svar :-)
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fuldtidsulykkes forsikring /u erhvevsevnetabs forsikring Indiansummer Alt det andet 3 30-05-2012 16:48
Forsikring Hamselv Dit og Dat 18 17-01-2012 08:53
tae - forsikring bmp24 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 05-01-2012 01:15
forsikring davsdavs Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-09-2011 07:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension