K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2008, 11:26   #11
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Angry ej

det kan man sq da ikke sige, sikke noget

sikke et godt link jeg kom med ups haha
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2008, 13:30   #12
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Det er mig glædeligt at man her gennemskuer det skrevne om Ole Olsen og hans bog.

Jeg kan læse nu på LA forum http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=972 at han igen udtaler sig om min person. (Glædeligt at nogen er tilfreds med min info om bisidder.)
Han Ole Olsen er en stupid og intet sigende person. Hans hjælp er ingen hjælp. Og vil man ej bruge ham så bliver man hejlet igennem. Hold jer langt væk fra ham. Jeg har ret så dårlig erfaring med ham.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2008, 15:54   #13
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
tak for linket Hejdien

det bekræftede min tanke om ham, bare hans hjemmeside virker sær, sikke et sprog han har
Ja, alene sproget og sidens layout, ville få mig til at løbe skrigende bort.
Der er altid et marked for plattenslagere, hvor de svage grupper findes.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2008, 16:10   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af @PerChr Se meddelelser
Det er mig glædeligt at man her gennemskuer det skrevne om Ole Olsen og hans bog.

Jeg kan læse nu på LA forum http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=972 at han igen udtaler sig om min person. (Glædeligt at nogen er tilfreds med min info om bisidder.)
Han Ole Olsen er en stupid og intet sigende person. Hans hjælp er ingen hjælp. Og vil man ej bruge ham så bliver man hejlet igennem. Hold jer langt væk fra ham. Jeg har ret så dårlig erfaring med ham.
Tak for tippet Per...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 10:01   #15
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
godt link

det er der mange som kan bruge ,når de skal til møde
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 10:06   #16
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af baldur Se meddelelser
det er der mange som kan bruge ,når de skal til møde
men det er hvist ikke ham jeg skal have med til kommunen , kan læse at der er nogle som har dårlig erfaring med ham.

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 10:29   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
baldur måske det var en ide hvis du vil oplyse hvor i landet du ca bor at se om der er en her fra K10 i det område der kan og vil tage med dig som bisidder...

Det er ikke så svært og der er gode regler rundt omkring på nettet om hvordan man bisidder og hvad man skal og bør gøre til sådan et møde ...


jeg skal lige have "hevet" min datter til frisør og have "tvunget" det pandehår af hende, men når jeg er hjemme igen vil jeg prøve at lave en tråd eller noget hvor vi evt kan tilbyde at bisidde eller søge en bisidder i vores forskellige områder, det kan jo være at vi er heldige .....

Jeg duer ikke selv til at have bisidder med (kan ikke have folk blander sig når jeg taler mig mig mig he he ) så jeg bruger altid en mp3 afspiller til at optage på (uden at sige det )

Jeg har en veninde der skulle bruge en bisidder en dag hvor jeg ikke kunne komme med (hun er flekser) jeg kunne ikke den dag hun skulle afsted så vi fandt på at hun skulle tage en bog med om fleks (den store lovbog om det, det er en man skal købe ) i den havde vi sat en masse mærkater ind så det kunne ses udefra og når sagsbehandleren sagde noget hun var i tvivl om slog hun op i den og så filosofisk ud det gjorde at sagsbehandleren flere gange rettede sig selv , så det kan også være en ide hvis ikke du har en af tage med , og frem for alt ... skriv notater og du kan tage hvem som helst med der sidder og skribler i baggrunden, sagsbehandleren ved ikke hvem det er du har med og ved heller ikke om det er sådan at personen ikke ved en døjt om det
  Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 10:44   #18
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej hejdien

jeg bor i århus.

men jeg tror jeg tager afsted til det møde alene ,selvom jeg tit syntes at læger og kommunen altid skriver noget jeg ikke kan kenkende , eller undlader at skrive noget jeg har sagt og så kan man rende rundt og være sur over dette bagefter.


mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 11:32   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
baldur optag det hvis det er . mange gange er det slet ikke så negativt når man kommer hjem og høre det igennem
  Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 12:09   #20
Kimse
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kimses avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2007
Lokation: Mors
Indlæg: 154
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Kimse er rigtig godt på vej
Bisidder

Du kan næste gang prøve at kontakte LA. :-)

Vi hjælper alle ledige med det vi kan og har mulighed for.
Kimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bisidder.. Chas Alt det andet 3 07-02-2012 23:08
Bisidder Diddii Alt det andet 1 06-12-2010 11:23
bisidder sørensen Alt det andet 5 22-02-2010 20:00
Bisidder Gunell Alt det andet 2 08-02-2010 15:25
Bisidder frklarsen Dit og Dat 2 18-11-2009 23:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension