K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2009, 15:16   #1
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
I retten mod arbejdsskadestyrrelsen

Hej med jer.

Er der nogen der har erfaring med at skulle i retten mod arbejdsskadestyrrelsen?..
Sagen er den at jeg efter et traffikuheld fik et piskesmæld samt en discusprolaps i nakken. Lægerne og speciallæge mener at discusprolapsen stammer fra uheldet... i direkte linje fra piskesmældet. Men... det mener arbejdsskadestyrrelsen ikke... og mener at mine gener stammer fra discusprolapsen og da den ikke kan bevises stammer fra uheldet. mener de mit erhvervsevnetab ligger på under 15 procent.... hvilket giver nul i erstatning.....
Så nu er sagen den, at vi jo nok må vælge at gå til kamp mod den afgørelse..... og derfor kunne jeg godt bruge nogle input fra nogen der måske har prøvet det eller kender til det....
Skal til møde med min advokat i morgen... en advokat som har været rigtig god og hjulpet mig... men som mangler erfaring inden for det at gå i kamp mod arbejdsskadestyrrelsen.... og måske burde jeg skifte advokat. Har fået anbefalet en Erik Bo Rasmussen fra Helbing advokat firma i Odense.... Nogen der kender til ham?....
Hjælp..... træls at man skal blive ved med at kæmpe.....

Mange hilsner
Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Retten til dagpenge stolpesten Alt det andet 1 20-12-2012 14:19
Forsikringsovervågning i retten supersus Politik og Samfund 16 30-04-2012 14:33
er retten til sygedagpenge afhængig af østerbro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 18-10-2011 03:26
Retten til muligheder... Miniature Alt det andet 6 15-06-2010 09:23
ældre går i retten buster Politik og Samfund 0 02-02-2009 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension