K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2008, 12:15   #1
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Question Flytte men alligevel ikke?

Hej allesammen

Jeg forsøger lige desperat at søge hjælp herinde da ingen synes at kunne svare på mine spørgsmål (af dem som burde kunne).

Jeg bor til leje og har opsagt mit lejemål pr. 1/7. Desværre kan jeg først overtage det nye lejemål pr. 15/7. De fjorten dage jeg er hjemløs passer jeg hus for et hold venner som skal på ferie så det er ikke der problemet er. (skal måske lige oplyse at jeg skal flytte til en ny kommune) Jeg har snakket med post Danmark og de siger man så kan lave en C/O adresse i de fjorten dage og så bliver min post eftersendt dertil (hos min mor). Det er i og for sig fint nok. Dog får ingen instanser at vide jeg er fraflyttet 1/7 før jeg selv meddeler den nye adresse til folkeregisteret så teknisk bor jeg stadig på nuværende adresse til 15/7.

Mit spørgsmål er så: Jeg hæfter jo kun for husleje her indtil 1/7, men hvad med strøm når jeg stadig har adresse her indtil 15/7??? Der er vel også skæringsdato den 1/7 da jeg jo ikke bor her fysisk. Huset jeg lejer er sat til salg. Har kun folkeregisteradresse her fra den 1/7 til den 15/7 alle mine ting er væk den 1/7. Nogen der har stået i ligende situation eller som bare ved hvad reglerne er?

Ved godt det blev lidt rodet, men håber nogen kan hjælpe mig

Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2008, 15:41   #2
Systeminvalid
Slettet Bruger
 
Systeminvalids avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-09 2007
Indlæg: 44
Styrke: 17
Systeminvalid er ny på vejen
Ang. post, så kan du afhente posten på posthuset.

Ang. strøm, så skal du aflæse måler og kontakte elselskabet den dag du flytter, ellers hænger du på efterfølgende forbrug.
Systeminvalid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2008, 15:48   #3
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Tusinde tak for svaret systeminvalid :-)

Jeg aflæser 1/7 eller rettere 30/6. Det må jo reelt være den sidste dag jeg har ansvar for lejemålet.

Tak :-)
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2008, 20:12   #4
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Hej Mimse.
Jeg kan forstå på dig at du lejer privat ik?
Hvis du lejer hos en boligorganisation skal du betale el indtil 14 dage efter fraflytning, til evt håndværkere inden at de nye beboere flytter ind, sådan var det i hvert fald da jeg flyttede, og så skulle varmemesteren læse af. Jeg gjorde det nu også inden jeg flyttede for at kunne sammeligne da jeg fik opgørelsen.
Jeg ved ikke hvordan det er privat, men jeg ville da mene at du ikke hæfter efter den. 30-6. ellers burde det da stå på din lejekontrakt.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2008, 20:33   #5
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hej Louise :-)

Jo, jeg lejer privat. Har faktisk ikke lige nærlæst lejekontrakten, men det er bare sådan en ganske almindelig en, så jeg tror ikke jeg hæfter for noget. Det har jeg ikke gjort det andet sted hvor jeg lejede privat. Flytter nu til en lejlighed ejet af en boligforening.

tak for dit svar. jeg vil da lige kigge i kontrakten..

Knus Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
politikerne alligevel ikke ned i løn? sane Politik og Samfund 15 19-08-2010 12:23
Så blev vi ikke forskånet alligevel MrBurns Politik og Samfund 62 27-05-2010 14:19
Hvis man ikke kan klare sit fleksjob, alligevel? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 4 14-01-2010 14:24
Først indstilling til førtidspension fra Jobcenter og så ikke alligevel?? afrodite Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 64 20-09-2008 03:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension