K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2010, 11:03   #101
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Os på overførselsindkomster vil aldrig få nogen fest ud af budgettet, uanset om det er rød eller blå stue der regerer. Så på det personlige område er det ligegyldigt HVEM der bærer fanen....

Om Rød er bedre end Blå kunne jeg bare godt tænke mig at prøve i praksis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 11:40   #102
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
her har vi nok søm nr2 i kisten http://nordjyske.dk/indland/forside....578064%2c5%2c3

Citat:
Os på overførselsindkomster vil aldrig få nogen fest ud af budgettet, uanset om det er rød eller blå stue der regere
det er jo altid valget pest eller kolar det ene har nogen gode ting det andet parti nogen andre gode ting osv

Citat:
Om Rød er bedre end Blå kunne jeg bare godt tænke mig at prøve i praksis
vi har da haft rød godt nok 10 år siden +
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 12:20   #103
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, den gang havde jeg det som blommen i et æg må jeg indrømme, dvs de lod mig være i fred, og det var lige hvad jeg havde brug for...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 14:25   #104
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Jeg tror ikke på en ny regering vil tilbagerulle de stramninger som VKO allerede har indført over for syge , kontanthjælpsmodtagere etc.
S og R billiger inderst inde disse stramninger , og har helt åbenlyst støttet flere af dem i pressen , selv i en tid hvor de er i opposition.
S og R plejer ikke selv at mangle fantasi når det gælder pisk og nye stramninger over for folk på overførselsindkomst.
Tilgengæld tror jeg folk på starthjælp vil kunne se frem til bedre kår. Og en så asocial krisepakke som den nuværende regering lige har lagt frem , vil aldrig komme på bordet under en Socialdemokratisk ledet regering.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 15:41   #105
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Jeg tror ikke på en ny regering vil tilbagerulle de stramninger som VKO allerede har indført over for syge , kontanthjælpsmodtagere etc.
S og R billiger inderst inde disse stramninger , og har helt åbenlyst støttet flere af dem i pressen , selv i en tid hvor de er i opposition.
S og R plejer ikke selv at mangle fantasi når det gælder pisk og nye stramninger over for folk på overførselsindkomst.
Tilgengæld tror jeg folk på starthjælp vil kunne se frem til bedre kår. Og en så asocial krisepakke som den nuværende regering lige har lagt frem , vil aldrig komme på bordet under en Socialdemokratisk ledet regering.
halse jamen så må vi jo holde godt fast i det her link http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1349971.ece så vi kan holde dem fast på det efter et valg
  Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 16:27   #106
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Kriseparken tror jeg gerne S vil rulle tilbage. Den er trods alt lige en tand for asocial , selv for S.
Men de radikale bliver ikke nemme at danse med på dette punkt.
De stramninger jeg tror en SR regering ikke vil tilbagerulle er regler angående aktivering og kontrol af folk på overførselsindkomst.
Jeg tror heller ikke de vil ændre refusionsreglerne over for kommunerne , der indirekte er skyld i de mange aktiveringer og afslag på førtidspension.
Disse refusionsregler lægger helt bevidst op til at kommunerne skal give så mange afslag som muligt på førtidspension , og iværksætte så mange udsigtsløse aktiveringer som muligt over for arbejdsløse , syge etc.
Alle disse stramninger er S og R inderst inde godt tilfredse med.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 16:35   #107
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hold da op en gang valgflæsk
så skal de ud og låne ydeligere penge.
Hvem skal betale de renter?
samt S og R vil lave reformer på dagpenge og førtidspension
fordi der skal være færre på flex og førtidspension.
det er jo så nemt at få pension i øjeblikket.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2010, 18:04   #108
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Ja, den gang havde jeg det som blommen i et æg må jeg indrømme, dvs de lod mig være i fred, og det var lige hvad jeg havde brug for...
og mange er glade for at komme ud osv nogen vil blive hjemme og fede den af andre vil ud huske fede den af er et ordsprog ikke andet og skla ikke liges noget i det ordsprog.tja som det er ligept er jeg sgu lige glad hvad regerign vi får de er alle fulde af løgn og alle dage har de være det så valget er inemmlem pesten eller kolaren men kunne begge sidder nu bare blive enig hold da op det ville blive godt men sker aldrig.
Citat:
det er jo så nemt at få pension i øjeblikket.
troer det kommer meget and på hvor i landet man er og hvilken sagsbehanler man har min far fok fp sådan set næsten fra den ene dag til den anden andre kæmper.og tager man flexjob har søgt for man den her er u også en af dem der ikke gider og kun ævler om at få fp osv gud der er mange fordomme

Sidst redigeret af superkok; 23-05-2010 kl. 18:08.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkke på rov hejhejhej Politik og Samfund 9 06-10-2013 17:03
Løkke erkender Webmaster Politik og Samfund 4 14-01-2013 22:22
Lavere regulering af overførselsindkomsterne kan være varige halse Politik og Samfund 20 27-08-2012 13:44
Kommission vil barbere overførselsindkomsterne @PerChr Politik og Samfund 2 13-05-2008 15:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension