K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2010, 14:26   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
arbejdsmedicinsk

hejsa alle
ville lige høre om der er nogen der har erfaring med arbejdsmedicinsk klinik. har i dag været til møde med min fagforening som er min bisider.han sager at for at kommunen ikke skulle sende mig i en arbejdsprøvning igen ville det være godt at få arbejdsmedicinsk klinik til at se på mig. og komme på smærte klinik. er der nogen her der har lagt ders vej forbi arbejdsmedicinsk klinik og hvad kan de som den spicial læge jeg også skal til i nurologi ikke kan..

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 14:49   #2
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hej Sanne mor

Hmmm...da jeg var på arbejdsmedicinsk, talte jeg med lægen om hele min fysiske situation og de ting jeg har svært ved. Vi talte om det arbejde jeg blev fyret fra og hvad jeg evt. skulle kunne magte nu, men han kom til kort og kunne ikke skrive nogen forslag.

Han mente jeg var så undersøgt, at han ikke ville gå ind i dette igen, så det blev kun denne samtale om tingene. Men altså sikkert for mange, også en undersøgelse sammen med.

Peter skov hed han, og var vældigt flink.
Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 15:13   #3
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Hej sanne mor.

Jeg var på arbejdsmedicinsk i forbindelse med min sag.

Søde og rare mennesker. Vi talte om min fortid, nutid og fremtid på arbejdsmarkedet. Der blev lavet en fysisk undersøgelse for at se på hvad jeg kunne og mindst ikke kunne. Pga. smerter og bevægelsesindskrænkninger.

Ud fra det skrev de en journal. Om arbejdsbevægelser jeg ikke længere måtte foretage pga risiko for forværring af min tilstand. Om specielle skånehensyn (rigtig mange) og pause og hvilemuligheder, der skulle være hvis jeg skulle varetage et arbejde.

Desuden kan de hvis de finder det berettiget indstille dig til en arbejdsskadeerstatning/ erstatning for erhvervssygdom. Ved arbejdsskadestyrelsen. De er nok de læger der har bedst overblik til at vurdere om det du står i nu skyldes et tidligere arbejde eller noget andet. De ser ikke kun på led eller psyke eller nervebaner mv. som andre speciallæger.

De ser på dig og dine lidelser som en helhed!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 15:17   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hej
og mange tak
ja min fagforening sager også at det var for at se havd jeg ville kunne i fremtiden med et job. for er arbejdsprøvet to gange begge gange har kommunen selv afsluttet dem før tid for de var bange for at min skade blev værre. og nu mener min sagsbehanler at de arbejdsprøvninger ikke siger nok fordi de er kortvarig. så for at se om de i det hele taget må sende mig i flere skal jeg forbi der.
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsmedicinsk vurdering Road66 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-12-2010 02:08
ny her skal på arbejdsmedicinsk klinik engelstjerne Dit og Dat 3 07-09-2008 17:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension