K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2010, 21:21   #11
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Skal jeg bag i køen når jeg bliver fysisk syg pga. mine smøger så regner jeg da også med de tilbagebetaler en del af den skat jeg har betalt igennem livet....til smøger og sygehusvæsen....

og for de penge ville jeg kunne springe køen over og betale for min egen behandling på privathospital...
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 17:47   #12
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
ked af det xlars38....

tror ski ikke lige den bliver godkendt som omregningsmodul........ men lad os ikke håbe det bliver nødvendigt .......

jeg har forresten spekuleret på om dette "væsen" ikke kan knækkes af helt lovlig vej.

jeg mener der er jo nogle svarfrister der også DER skal overholdes,.

hvad nu hvis man har 5, venner som hver har 5 venner, og disse mennesker nu skriver hver 5 breve om dagen som kræver svar indenfor den lovfaste tidsramme......

det burde kunne drukne ethvert skrankepavevæsen........

og jeg tror det gør sig gældende i både sygehussektoren samt i kommunalt regi dvs jobcentre etc etc.....

pennen er stærkere end sværet... har en eller anden klog mand engang sagt...

og det er ikke eders ace dk.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 00:22   #13
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
He-he

Jeg tilslutter mig, at vi rygere skal have lov til at pleje vores last !
Og ja, vi har da gennem årene spyttet godt i statskassen via afgifter.

Selvfølgelig skal de mest syge behandles først, uden at skele til deres tobaksforbrug eller deres fedme.

Jeg er på mine 15 smøger om dagen, og ja, jeg er også fed, selvom jeg altid påstår at jeg ikke er OVERVÆGTIG, MEN UNDERHØJ !
Gad vide hvor slemt det ville være, hvis jeg ikke røg ?
Det er jo en kendt sag at tobak dæmper sult !

K. H. Florken
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 17:56   #14
hobby4me
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2009
Indlæg: 155
Styrke: 15
hobby4me er ny på vejen
Er verden da helt af lave ? ? ?

Sundhedsplejersken til mit barn som dengang var lidt godt i stand af en 3 mdr. gammel baby at være, påpegede, at jeg skulle passe på med hvad mit barn spiste så det ikke blev for fed (da jeg var barn hed det buttet). Hvilken mad skulle jeg passe på med da barnet kun fik mælkeerstatning på flaske ! ! !

Min datter fik lignende besked om sit 3 mdr. gamle barn hos sin læge. Hun har skiftet læge. Hun fik at vide at barnet snart ville være for fed.

Min datters vægt ændrede sig automatisk da hun begyndte at kravle og senere at gå.
I dag er hun 30 år og har gennemsnitsvægt og jeg har aldrig kontrolleret hendes fødeindtagelse.

Skøre udmeldinger når barnet ikke er på normal kost. Hvis barnet spiste de samme ting som en voksen og tilmed var overvægtig kunne man anspore mod grøn mad.

Bag i køen på sygehuset da du ikke har et arbejde, bag i køen fordi du ryger, bag i køen fordi du er for "fed", bag i køen fordi du ikke selv kan betale, bag i køen . . . . . .
hobby4me er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2010, 18:15   #15
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
det er jo logik med børn selv voksen sider man bare stille bliver man tyk fed buttet kald det hvad du vil.vi fik også samme besked jaja skla nok skøre ned på pat tiden
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nordiske statsborgere smides ud Huldra Det er da strengt ! 25 23-08-2010 13:09
En million danskere skal screenes for depression Stella Politik og Samfund 3 19-03-2008 02:47
Rygere ringere end dyr ? Stella Dit og Dat 35 28-01-2007 00:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension