K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2011, 11:59   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
tråd stater skriver Jeg er tilknyttet psykiatrien i Aalborg
alså har hun adgang til psykiater og psykolog og det er gratis
men de fleste har været indlagt før man kommer under psykiatrien
det har bare intet med kommunen at gøre
kun hvis kommunen beder om en speciallægeerklæring eller status
Det kan du bestemt ikke sige som retningsline...at de fleste har været indlagt før de kommer under psykiatrien, det er unde ringen omstændigheder rigtigt - nemlig.

mange er tilknyttet og får behandling uden nogensinde at have været indlagt.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 12:25   #12
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Altså i 2009 blev jeg sygemeldt af egen læge og kommunen lod mig bare gå hjemme og passe mig selv! Ville virkelig ønske at jeg havde fundet dette forum dengang for i dag kan jeg se at min daværende SB overtrådte rigtig mange regler/love ift. mig!

Nå men jeg går hjemme og får det værre! Møder denne fantastiske fyr, flytter hjem til ham i en helt anden kommune! Kommer på kontanthjælp, tager til min nye læge! Hun vil vide hvad der gjorde at jeg kom på kontanthjælp som sygemeldt damin journal ikke var udfyldt med det! Forklare hvordan jeg har det og straks henviser hun mig til psyk. Her får jeg så 3 diagnoser og venter nu på terapi!

Jeg er dog ved at blive sindsyg i knoppen af bare at gå hjemme, så derfor var det lykken da min far tilbød mig jobbet!! *YAY*

Min fremtid skulle meget gerne invovlvere en uddannelse og et fuldtidsjob! Jeg er "Kun" 23år gammel, det er alt for tidligt for mig at bare læne mig tilbage og lave ingenting!!
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 12:31   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
Jeg er "Kun" 23år gammel, det er alt for tidligt for mig at bare læne mig tilbage og lave ingenting!!
Husk det skrevne ord - her pillet ud af en sammenhæng, virker meget stærkt. Vi oplever det i denne tid på K10 en del.

Frk. S, det er super fedt at du kan få et arbejde der passer dig og dine behov, men dermed må du ikke tro at vi andre "bare læner os tilbage og laver ingenting". Det mener du sikkert heller ikke, for vi har jo desværre alt for travlt med at være syge og det er altså ikke vores eget valg.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 13:51   #14
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Husk det skrevne ord - her pillet ud af en sammenhæng, virker meget stærkt. Vi oplever det i denne tid på K10 en del.

Frk. S, det er super fedt at du kan få et arbejde der passer dig og dine behov, men dermed må du ikke tro at vi andre "bare læner os tilbage og laver ingenting". Det mener du sikkert heller ikke, for vi har jo desværre alt for travlt med at være syge og det er altså ikke vores eget valg.
Uuh du misforstår (hvilket sker meget ofte for folk på skrift)..
Jeg skriver at JEG er for ung til at læne mig tilbage og lave ingenting - I den forstand at jeg ikke selv føler jeg er "syg nok" til hverken fleks eller FTP! Folk har deres at døje med selvom de "bare" går hjemme! Det kan være umådelig hårdt i sig selv - Bor selv med en der stadig ikke ved hvad der skal ske med ham her 7½år efter han er blevet påkørt og har minimal arbejdsevne!

Jeg har bare lidt problemer med psyken som jeg skal have fundet en måde at leve med det på... Og måske være så heldig at blive rask og kan få mig en uddannelse og arbejde
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forlængelse af sdp..er det muligt? kenneth c Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 14-08-2013 20:23
Er det muligt ? Knp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 23-06-2013 18:31
Et muligt fritidsprojekt ? TimeGuest Politik og Samfund 21 22-03-2013 11:02
Er det mon muligt for mig med fp? Kloster Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 29-12-2009 17:09
Hvordan er DET muligt!? Razmo Politik og Samfund 10 16-09-2009 16:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension