K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2012, 22:26   #11
wind
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Kbh omegn
Indlæg: 122
Styrke: 15
wind er ny på vejen
Køjen kalder ........zzzzzzzzz

sweet dreams...
__________________
Husk : Handling gir forvandling !
wind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 22:49   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
pedro...enig fuldstændig enig..man kan snart komme til at jage folk væk og skræmme dem og det er ikke førstew gang jeg ser det..vi er jo nye og vi er vel til for at hjælpe hinanden og ikke jagte hinanden..alt start er svært og måske tænkte ying yang et spørgsmål for hver tråd,for ikke at forvirre..fordi man ikke er pc ekspert,ka man jo godt ha livserfaring
blev lidt ked af det på hendes vegne
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 06:31   #13
YingYang
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2012
Indlæg: 38
Styrke: 13
YingYang er ny på vejen
Tak til jer.

Det er da rigtigt nok, at det giver bedre overblik (for nogen) at samle det, i een tråd.
Men nu er det sådan, at jeg er lidt ADHD forstyrret og dermed lidt for impulsiv, fra tid til anden. Kommer der et spørgsmål på lystavlen, som jeg bare brænder for, gælder det om at få smidt det afsted, inden jeg glemmer det igen, ELLER, jeg glemmer den "geniale" formulering, som jeg selv synes spørgsmålet var i

FP og frivilligt arbejde, forhåbentlig på det sociale område, kunne måske lyde som en udfordring som jeg ville have svært ved, men det kunne være fedt og ekstremt givende, at være noget for andre, UDEN det var et ARBEJDE:-)
YingYang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 06:33   #14
YingYang
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2012
Indlæg: 38
Styrke: 13
YingYang er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
pedro...enig fuldstændig enig..man kan snart komme til at jage folk væk og skræmme dem og det er ikke førstew gang jeg ser det..vi er jo nye og vi er vel til for at hjælpe hinanden og ikke jagte hinanden..alt start er svært og måske tænkte ying yang et spørgsmål for hver tråd,for ikke at forvirre..fordi man ikke er pc ekspert,ka man jo godt ha livserfaring
blev lidt ked af det på hendes vegne
Hende? Er det mig du snakker om?
Jeg er hankøn på fyrre år
YingYang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 10:38   #15
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af YingYang Se meddelelser
Hende? Er det mig du snakker om?
Jeg er hankøn på fyrre år
Rolig nu YinYang. Man skal jo ind på din forside, for at at se, du reelt er en mand. Ha ha
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 10:54   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej ying yang---jeg ved ikke hvorfor jeg skrev hende..undskyld for jeg anede ikke hvad duber og det er en fejl...jeg er hunkøn ligeover de 4o og har hele mit liv minus etår arbejdet i landbruget.jeg mente det kun godt og vil ikke være uvenner med nogen..jeg kan heller ikke finde ud af det med de tråde - har aldrig starten en..jeg tænkte bare på,at nogen hurtigere blir såret end andre og man godt ka være lidt nede og misforstå en masse ting..som en af de andre skriver der ska være plads til alle - selv stribe...smiler..tog det navn fordi en af mine katte hedder det,og man har så mange koder og tal,så det skulle være nen at huske
men er glad for alt er ok og ingen er sure................'
iøvrigt er jeg sønderjyde og mopr til 1 stk junior på 13 år..og opholder mig en del i en af østlandene
ka i ha en god dag alle derude
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du fået fp pga psykiske lidelser ? Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 01-12-2012 10:02
Jer med psykiske handicap KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 9 03-08-2012 17:23
Ny hjemmeside for "unge" med psykiske lidelser/problemer Them83 Et godt link! 4 12-10-2011 11:15
Erhvervsevnetabserstatning psykiske skader Psychocowboy Alt det andet 7 20-01-2010 13:28
Om diagnosticering med psykiske diagnoser - USA og DK zuza Politik og Samfund 2 07-10-2008 23:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension