K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2012, 09:06   #161
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja det er noget svineri..........min mand der har en høj indtægt får mere - mens vi andre fattige og syge skal betale....'

jeg undrer mig virkelig over den politik...indrømmet jeg er blå blok - men troede da de røde kom til at det ville blive bedre for os syge...

men ak det er margrethe vestager der sidder på tronen og bestemmer..
heldigvis er der mange der IKKE SYNES DET ER FAIR at vi skal betale gildet og jeg tvivler på reformen bliver gennemført som den er nu

det blir meget svært at finde fleretal
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 09:19   #162
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Håber du har ret Stribe, men jeg tror ikke det flertal bliver SÅ svært at finde igen - Venstre har allerede udmeldt at vi skal straffes yderligere, og LA plejer at følge trop......

Men der er da et lille håb. Hvis man kniber øjnene godt i og fokuserer.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 09:30   #163
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg håber og tror ligesom jer andre..tror hverken el el venstre går med til noget som det er nu..
det påstår de ihvertfald - men heldigvis lyder det ikke til at det bliver foreløbig der vedtaget noget..det tvivler de på..den her side sommerferie

jeg læste igår at johanne s.nielsen kun stejler for at kapre stemmer,men håber virkelig de holder hvad de lover - hvis de tør....det er vist mere det

ellers må vi håbe de bliver væltet regeringen til efteråret til finansforhandlingerne - så vi kan få andre boller på suppen.
ingen havde tiltroet de røde det de har sagt og præsteret -det ka man jo se på meningsmålingerne..de taler for sig selv..

folk er sure - ikke så meget reformen - men hvor den kommer fra...
krydser fingre

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 11:10   #164
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg tvivler stærk på om det vil ændre til det bedre at få den gammel regering tilbage, efter min mening på ingen måde.

Det er helt klart at det er M. V. som bestemmer farten og ikke H.T.S. men trods alt vil jeg helt have at det er den nuværende regering som styrer landet og ikke dem som bærer skylden for nedturen, dvs. VKO og ikke at forglemme en vis Anders Fogh som udpegede Ulykken som sin efterfølger.

Sammen med en ny regering få vi kun nye minister på lønningslisten og familien af manipulatorer blive hun større og større.
Så ja, ved næste valg vil jeg helt klart stemme igen på EL.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 11:16   #165
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- Tja, jeg gik fra Venstre (i min tidligere ungdom), til Socialdemokraterne, og vil næste gang stemme på EL......

Jeg er blevet mere blødgjort med årene og har måske også fået udviklet min empati for andre....og det er jo stort
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 15:37   #166
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg foretrækker nu de blå og det vil jeg forsat gøre...

det meste der blir ført er jo også blå - dog ikke alle de mærkelige ideer de har.....de ka lige så godt pakke sammen,sådan engang løgnere..forstår godt folk flygter.....

men selv om jeg er blå er jeg altså ikke LA...trods alt...så langt ka man ikke synke

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 16:33   #167
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har faktisk også stemt på DF en gang, men det må i ALDRIG ALDRIG sige til nogen!!

Det var før jeg vidste hvad det egentlig drejede sig om - i mine tidlige tyvere måske
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 16:54   #168
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er bonde-kvinde-godt 40 og har altid stemt det samme og det bliver jeg sikkert ved med....
det er ingen skam at stemme på dF....uden dem havde de fattigste ikke deres ældrecheck........og jeg kan også diskutere deres holdning-df ----mht grænseovergangen...som sønderjyde har jeg nok en anden mening end gen......

men det er jo det gode ved vores land.vi ka stemme hvad vi vil og sige hvad vi vil.....

men der er vel ingen der ka bilde mig ind,at regeringen har gjort det godt i de forgangne måneder...så ser vi ihvertfald ikke samme tv el.læser samme aviser...

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 17:15   #169
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og det gode er også, at man også kan formå at rykke sig som menneske, og at man gennem livet kan indtage nye holdninger og standpunkter, som man så kan udtrykke politisk.

Jeg har personligt aldrig haft en større tiltro til politikere, og er da også hver eneste gang blevet svært skuffet, uanset HVEM jeg har stemt på - og løftebrud, våseri og pamperi er standart for ALLE partier, og er ikke kun denne regerings varemærke, selvom den er så tydelig at den er svær at overse, og på én eller anden måde gør, at tidligere svipsere fra andre partier, er gledet pænt i baggrunden
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 17:23   #170
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja det er godt vi har en mening til vi får en ny - respekt for det..-.

jeg tror også nogen af os har det med hjemmefra - hvem man stemmer på..
igennem min opvækst og de år jeg tjente ved landmændene havde de fleste samme mening og jeg har sjovt nok også giftet mig med en med samme mening..

men selvom jeg er blå har jeg da respekt for nogen af de andre..det er ikke det..jeg syntes nyrup gjorde det godt - indtil sidst..

og nu bor jeg for første gang i mange år i en kommune m.socialdemokratisk borgmester el.plejer her værre venstre...men de gø'r det ok dem der er der nu..
mener også der er en verden til forskel på folketings og kommunalpolitikkere..

og jeg kan være i stue med alle..hver vores mening

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Endnu et eks. på at over og under DK eksisterer og ikke mindst hvorfor der må spares gunvor Politik og Samfund 0 15-11-2010 10:10
9 millarder kroner - 9.000.000.000 ! zuza Det er da strengt ! 3 16-07-2010 11:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension