K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2010, 13:13   #1
knirke05
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Gribskov
Alder: 70
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
knirke05 er ny på vejen
Angry lang ventetid

Hej.

Hvor længe må man vente på svar fra kommunen, der vil søge om førtidspension???
Jeg har fået tilkendt flexjob, men har ikke nok timer til et flexjob. Har været i flere arbejdsprøvninger, her har man fundet ud af at jeg ikke kan arbejde ret meget på grund af mange smerter.
Jeg har ventet på svar fra uge syv og har intet hørt endnu.
hilsen
Knirke05
knirke05 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 13:20   #2
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Så vidt jeg har kunnet læse mig til rundt om, ser det ud til at de kan trække den længe. Indtil sagen er indgivet til pensionsnævnet, så er der 3 mdr.

Det er bare så frustrerende at vente og vente
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 13:36   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
uf ja, knirke, ventetid føles -desværre- altid meget længere end den nogen gange er, enig

Hm, hvis du HAR på skrift HVORNÅR du er indstillet til pension, ja, så er det korrekt som anne mette sir: max 3 mdr fra denne dato.

-men som sagt, du skal have det på skrift at de HAR indstillet dig, ellers er der desværre ingen spilleregler for ovenstående -bare lige så du er klar over det
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 15:49   #4
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
ventetiden er uudholdelig

Hejsa
Jeg fik via min daværende fagforening at vide at ventetiden kunne de ikke hjælpe med, kun hvis du ikke får udbetalt dine penge til tiden. De anbefalede at bede om aktindsigt (ringe til din sagsbehl. og be om dette) det kan somme tider sætte lidt skub i det. Men er det først afklaret og du har været til partshøring (hvis du ønsker dette) må der højst gå de 3 mdr. hvilket også er lang ventetid. Fra min partshøring til jeg fik gik der ca. 3 uger.
Håber det går hurtig med din afgørelse også selv om det er ferietid.
Knus
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2010, 21:13   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Som Hagenau skriver så søg aktindsigt så kan du finde ud af om det bare er en medarbejder der har givet dig en sludder for en sladder , det sker desværre.-..

Det er også en god ide at skrive til sagsbehandler og høre hvordan det skrider frem og hvorfor det tager så lang tid ..

Lige som hvis du er sikker på at alle papir er der kan du søge en § 17 på forliggende grundlag for at få sagen hurtigere igennem...

Men ville nu nok lige skrive til sagsbehandler først og bede om aktindsigt og en status ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lang ventetid jyttels Dit og Dat 4 21-09-2011 16:17
lang ventetid knirke05 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 01-07-2010 00:04
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
For at gøre en lang historie kort...eller lang... chico Din historie 5 12-02-2010 10:37
Lang ventetid på fleksjob i mange kommuner Stella Politik og Samfund 5 03-04-2008 17:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension