K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2010, 15:46   #31
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Igen:-)

Jeg har nu fået kontakt med min fagforening og skal til møde i morgen med dem, så må vi se hvad de kan gøre.
Indrømmet......jeg har næsten opgivet denne gang og har ikke de samme resourcer som jeg tidligere har haft, men det hele skal jo gå.
Jeg synes desværre ikke p.t jeg kan se lyset for enden af tunnlen.
Håber at andre(fagforeningen) tager over i denne sag.

Tak for gode råd herinde. Dem tager jeg med mig til mødet så de kommer med i overvejelserne.

Tak igen
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 15:34   #32
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Ja mødet gik jo så ikke helt som jeg havde ventet.
Jeg kan ikke få juridisk bistand hos fagforeningen, de vælger at melde pas.
Desværre mente rådgiveren jeg talt med at jeg blot skulle gøre indsigelse mod stop af sygedagpengene og det har jeg naturligvis gjort

Men nu sidder jeg her og spekulere.......Skulle jeg søge en pension på det forliggende.
Jeg får den jo nok ikke men jeg får jo perioden med sygedagpengene forlænget i lidt tid
Jeg vil ikke være berettiget til kontanthjælp og vil derfor være helt afhængig af min mand når vi når der til.
Dette synes jeg iøvrigt er helt vanvittigt...som om man er sat tilbage til urtiden....må jeg have lov at få 2 kr. til slik???
Ja man skal jo i princippet spørge hver gang man bruger 2 kr.

Sådan har vi det ikke, min mand og jeg men jeg kender da mange par der har særskilt økonomi også selv om det er ægtefolk.

Nå men det var et sidespring

Jeg vil spørge om der er nogen der ved om der er ulemper ved at søge pension???
kan det komme til at ligge mig til last i min senere sagsbehandling??

Jeg er jo i princippet mest til et flexjob(om jeg kan klarer det er en anden sag) og så sidder jeg jo og tænker om de kan hænge mig op på at jeg har søgt pension??

Ja jeg har lidt svært ved at forklarer det men jeg ved jo at kommunerne elsker at bøje paragrafferne og bruge alt det skyts imod en som de kan finde så derfor er jeg nok lidt på vagt.

Håber en eller anden kan hjælpe eller blot komme med lidt tanker.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 15:49   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg mener ikke, at de kan "hænge dig op på", at du har søgt fp, men ved at søge om fp mister du muligheden for evt. at få dine sdp forlænget.

Hvis der er en rimelig chance for, at du kan få dine sdp forlænget, så vil jeg fraråde dig at søge om fp nu.
Om der så er en chance aner jeg ikke, er ikke inde i sdp-reglerne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mærkelig krav.. havheks Alt det andet 32 23-06-2012 15:14
mærkelig sagsbehandler pedo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 30-08-2011 22:07
Flexteam mærkelig afgørelse Skovgård Din historie 1 06-10-2007 08:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension