K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2011, 21:16   #11
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tillykke

Så bliver det alligevel forår. Og dejligt med roen
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 21:26   #12
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Takker..

Ja, foråret er bare så skønt ..... og jeg forventer at roen kommer til mig.. men lige nu er jeg oppe at ringe.... og der flyver 1000 tanker igennem knolden på mig
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 22:09   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Stort kæmpe tillykke

Ja det er jo lang tid siden vi har "hørt" fra dig herinde, så super comeback .

Du skriver at din rp. lige skulle opdateres, var det din sagsbehandler der gjorde dette og fulgte din sag til dørs ?

Jeg må lige ind på din profil og se om jeg kan "finde" noget om din sag, ellers må vi have et kort resumé
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 22:40   #14
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hej E..
Tusind tak...

Du kan ikke finde noget om min sag, for jeg har ikke skrevet noget om det på min profil...

Meget kort...
2000 arbjdsskade.. - 2002 operation pga arbejdsskade .. samme år en blodprop i hjertet..
2005 nov sygemeldt .. og har så ikke været i arbejde siden...
2008 visiteret til flexjob - 2010 arbejdsprøvning mhb på førtidsp.

Arbejdsprøvning viste at min arbejdsevne var så lav at den var lig nul - lægekonsulenten var enig i det.. - det er forskellige dårligdomme der er til grund for det.. bla en venstre skulder som er ødelagt og det samme er arm og hånd.. kronisk stress .. lettere nedsat pumpefunk.

Og sidste år startede jeg med at gå til Mindfulness meditation pga stress hos en psykiater .. og hun lavede en stastus rapp som måske fik sat skub i det hele...

Jeg var alvorligt udbrændt og stresset og havde været det i mere end 10 år - havde en lettere depression .. problemer med hukommelse og koncentration osv osv .. ingen arbejdsevne og det i alle erhverv .. hun mente at pension ville være det bedste for mig...

Hehe det var altså meget kort og jeg har udentvivl glemt en masse..

Det var min sagsbehandler som fulgte mig og min ress.profil til dørs..
Sidste år i nov underskrev jeg den... og regnede så med at der max ville gå de 3 mdr og at jeg så havde pension..
Men en fra det pens nævn ville gerne ha en lægevurd. og der kom hende psykiateren ind .. det var smadder skønt at hun ville gøre det, for det var et kursus jeg gik på hos hende...
Kommunen havde den rapp i slutningen af febr og derefter så gik det kun til fredag d. 4-3 hvor hun skrev en mail til min sagsbehandler at jeg havde fået min pension

Jeg har jo en masse jeg skal ha læst op fra alle de mdr.... så jeg skal da lige høre hvordan det går med dig og din sag ?
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 22:51   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lone,

Nej det kunne jeg jo så se

Håber at du også får noget tab af erhvervsevne eller arbejdsskade erstatning, så du kan leve med "hold" !?

Jamen kort og godt, så er min sag blevet overdraget til en special funktions person, der laver rpér. Min forrige sbér skrev at jeg kunne forvente indstilling i feb. pga. travlhed, men efter flg. har rp. personen sendt mig en standard skrivelse om at der er ventetid på op til 5 mdr, og på en måde givet mig mundkurv på

Jeg aner derfor ikke lige hvor jeg står pt. om hun er igang med min rp. som jeg skal have til partshøring eller om det ikke er min tur endnu. Jeg havde i sidste uge fat i min tidligere sbér, men hun kunne ikke hjælpe, dog kun med at denne rp. person var sidste stop inden pensionsnævnet.

Det sidste lkén har sagt i min sag er at den skal vurderes på et social fagligt grundlag, så det er altså op til denne seneste sbér/special person at vurdere min sag. Spændende nok, jeg håber naturligvis at hun indstiller mig til pension, men kan jo endnu ikke vide noget som sådan.

Nu må du nyde det og få tid til at fordøje det hele.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 23:03   #16
Skizonym
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2010
Indlæg: 17
Styrke: 14
Skizonym er ny på vejen
Tillykke, men den 5-3-2011 var en lørdag..
Skizonym er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 23:08   #17
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
I 2003 fik jeg en erstatning .. men slet ikke noget der kan måle sig med en ødelagt skulder/arm... men % var 8 eller 10 .. og erhvervsevnetab har jeg fået afslag på - anket og igen afslag.. arbejdsskadestyrelsen mente at det var pga mit hjerte at jeg ikke kunne arbejde..

Jeg håber og ønsker for dig at de snart får sig snøvlet sammen til at indstille dig til pension og så gi dig den..... for det behøver slet ikke at tage så lang tid
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 23:11   #18
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Skizonym Se meddelelser
Tillykke, men den 5-3-2011 var en lørdag..
Jepsen.... når man har en god sagsbehandler så sender hun en mail... - hun havde ikke været på arbejde fredag og da hun tjekkede sin mail lørdag aften så lå der en mail om at jeg havde fået min førtidspension ... så det var jo bare ret så skønt med sådan en mail

Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 23:11   #19
Helle Sch
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2011
Lokation: Sønderborg Kommune
Indlæg: 10
Styrke: 14
Helle Sch er ny på vejen
STORT tillykke skal også lyde fra mig, selvom jeg er et nyt medlem herinde.

Det er dejligt at læse når noget lykkes. Men det er godt nok meget du har været igennem inden du kom i mål.

Held og lykke med dit "nye" liv, hvor du forhåbentligt får mere ro på.

Knus Helle
Helle Sch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2011, 23:21   #20
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Tak skal du ha Helle..

Set i bakspejlet så føles det ikke som om jeg har været meget igennem... tiden er smuttet afsted..
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lønindholdelse??? i førtidspensionen jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 22-04-2011 09:53
S og SF vil nedsætte førtidspensionen custer Politik og Samfund 6 26-01-2011 22:25
Forhøjelse af førtidspensionen cosy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-09-2010 14:55
K vil begrænse førtidspensionen MrBurns Politik og Samfund 8 03-08-2010 20:41
Førtidspensionen Vivi Andersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 31-01-2007 00:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension