K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2010, 01:21   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
så nogen af de der jobkonsulenter kan altså være ok og man kan jo godt prøve at se om man kan få noget ud af kurset ..
nrmlig samme gælder for sagsbehandler ikke alle er trælse vi skal ikke tage dem alle over en kam som vi no har tilbøjlighed til .da godt noget fik noget ud af kursuserne jeg var hadet for at sige det pænt forde næsten hver gang hun sagde/de noget kom jeg hov hov hov sådan er det alså ikke osv det kan de ikke alle lide har skam ogsp haft noget jeg enda ville indvitere hjem til kaffe
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 07:51   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Bare sjovt de ALTID får lagt de der kurser og praktikker hen over sommeren, så folk glipper det gode vejr og hyggen på terassen (nogen tænker måske også på at rejse) osv.
Og så kan de gå og ose hele vinteren....bare noget der har slået mig før, og nu igen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 08:34   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nu vil jeg også bere få det beste ud af det, men den med at prasse folk ind gratis i håb om at de så vil betale for at der laves kaffe eller linde, efter ferin. den tror jeg ikk rigtig på....

og det jeg kan er jo eliog bare det alle andre,kan gøre i farten mens de gør deres arbejde

Og jeg hedder nye stæder og nye mennesker,men jeg viser det ikk tror jeg ville være guf for en spykolog...jeg er nemlig begyndt at have en indre uro, når jeg skal noget der skal ske uden for døren...
Men jeg hanker op i mig selv og så tager jeg det som det kommer,kunne jeg bare vende den sætning hi hi så gik det måske bedre,men jeg er ikk den der går ind og her albuger og mundtøjet i orden,men jeg går dog heller ikk langs panelerne

nå jeg må heller gøre mig lidt klar til dagens strabesser det begynder vel med ,fortæl jeg har jo ikk nået at læse dine papir--- tror jeg vil tage mit ekster sæt med ,så kan han/hun starte med det

Og jeg vil ikk nyde sommer men flygter jo til skygge og luft
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 09-04-2010 kl. 08:48.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 10:33   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Bare sjovt de ALTID får lagt de der kurser og praktikker hen over sommeren, så folk glipper det gode vejr og hyggen på terassen (nogen tænker måske også på at rejse) osv.
Og så kan de gå og ose hele vinteren....bare noget der har slået mig før, og nu igen.
I de 14 år jeg var fanget i systemet har jeg aldrig nogensinde fået en sommerferie spoleret, men en enkelt påskeferie. Ganske heldigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 11:20   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja,man kan også sige jeg har været forskånet for meget ,min sag har jo kørt rinligt lige efter reglerne,og har haft lyd høre sagsbehandler over min vej til flex..
Jeg skære bestemt ikk alle over en kam.

Men der er altså nogle jobkonsulenter der er tunge at danse med

Og nogle vil jo også sige jeg har holdt ferie i 6 år
Men det føler jeg nu ikk,og ville gerne være samme med dem jeg holder af når de har ferie jo ...

nu der en god time til det er gå tid,og i ville kende mig hvis i så mig på gaden ,hende med de røde kinder tror sku jeg har sterss...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 12:18   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
I dag har vi ikke klappet på bolde :-)

Men vi har hørt på den innovative overgearede psykolog, der lavede en SMART model på tavlen ved brug af flere smarte farver, flot så det sq ud.

Mål og struktur i hverdagen.

Maj-Britt, hvad er dit mål så??

At vælte OKV og få bund i vasketøjet.

Hun gik HELT i spåner, hun kunne høre at jeg klarede livets genvorligheder ved hjælp af en fin og veludviklet humor, at jeg var bevidst om samfundet omkring mig, men var det nu så vigtigt med det vasketøj??

Så skulle hele holdet råbe:

JEG KAN, JEG VIL, JEG SKAL...........

Jeg er snart af med min KOL, min slidte hofte har det meget bedre og jeg er ved at være arbejdsmarkedsklar.

NOT.

Jeg er 100 % drænet for energi ved at være så inaktiv.

Så værsgo, Helene, lidt mere sjov og spas :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 13:26   #17
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Ha ha ha

Må virkelig sige at det lyder morsomt - din aktivering....ggggg

Godt at du i hvert fald bevarer humoren...

Mange hilsner
Kirsten
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 13:47   #18
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
I dag har vi ikke klappet på bolde :-)

Men vi har hørt på den innovative overgearede psykolog, der lavede en SMART model på tavlen ved brug af flere smarte farver, flot så det sq ud.

Mål og struktur i hverdagen.

Maj-Britt, hvad er dit mål så??

At vælte OKV og få bund i vasketøjet.

Hun gik HELT i spåner, hun kunne høre at jeg klarede livets genvorligheder ved hjælp af en fin og veludviklet humor, at jeg var bevidst om samfundet omkring mig, men var det nu så vigtigt med det vasketøj??

Så skulle hele holdet råbe:

JEG KAN, JEG VIL, JEG SKAL...........

Jeg er snart af med min KOL, min slidte hofte har det meget bedre og jeg er ved at være arbejdsmarkedsklar.

NOT.

Jeg er 100 % drænet for energi ved at være så inaktiv.

Så værsgo, Helene, lidt mere sjov og spas :-)
Hej Maj-Britt, jeg vil altså på hold med dig..... hvis ikke jeg var i en anden kommune.
Hilsen Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 13:54   #19
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Hej Maj-Britt, jeg vil altså på hold med dig..... hvis ikke jeg var i en anden kommune.
Hilsen Susanne
Jamen altså, det var så komisk:

S
M
A
R
T

og så skulle vi bare komme med indspark på de ord.........schæferhund, sol, sommer, mus, mave o.s.v.

En medkursist ( han er heller ikke for klog), hans mål var at få telefonnummeret på den søde pige i det lokale fitnesscenter, hvorpå hun gud hjælpe mig spørger om det er noget, han kan klare selv.

Bare et indspark, hverdagen i Cirkus Tvang går meget bedre, hvis man kan tage tykt p** på det hele.

Jojo, ud af 15 er der da 2, der tager set dybt seriøst, og måske føler de at jeg generer det hele, men det må være sådan.

Så Cleo, hiv din humor op og gas dem :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 13:59   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
S= Socialrådgivere
M=mareridt
A= affekt
R=rædselsfuld
T=terapeuter



Wauw så har man brug for en terapeut he he Maj-britt hvilke ord satte du på skal vi lige se om du har brug for en psykolog
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller hvad ? Mørkøv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 19-05-2012 08:40
Skilsmisse eller hvad??????????? Mouse Alt det andet 31 03-02-2010 11:28
Hvad gør jeg nu?? Flexjob eller?? Evy Alt det andet 5 04-10-2009 17:21
§100 eller hvad? Despina Hjælpemidler til handicappede 22 15-07-2009 20:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension